hvad er der lige med syge mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

twinny

anetteb skriver:

haha ja det er næsten ligefør.
- tog også ulrik på panden før, for at se om han havde feber, men der var intet, og så udbryder han: "ak, det kan ikke passe, jeg har det såååååå dårligt"
- skat, din pande er ikke varm.

hehe... præcis... Min kæreste sidder også konstant med termometer i munden og er ved at dø over 37,5...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

hahaha! hvor godt

han blev også helt stille bagefter

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Babymor2010 skriver:

Jaaaah, hvad sker der lige for dét... Vi må ikke være syge 

nej nemlig. og hvis vi så er, så er det dælme sjældent at manden pusse nusser om os. - selvom jeg har en mand der er begyndt at få et blødt hjerte efter jeg er blevet lidt fed. hæhæ.

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

hehe... præcis... Min kæreste sidder også konstant med termometer i munden og er ved at dø over 37,5...  

hahaha. vi har heldigvis ikke et, kun et til lille fisen - men jeg stikker satme ikke et i nummeren på ham! - ihvert fald ikke sådan som han fiser hele tiden. puuuuhaaaa.

Anmeld

22. september 2011

Clisolka

anetteb skriver:

nej nemlig. og hvis vi så er, så er det dælme sjældent at manden pusse nusser om os. - selvom jeg har en mand der er begyndt at få et blødt hjerte efter jeg er blevet lidt fed. hæhæ.

Nej nej ikke sjældent herhjemme at han pusser nusser om mig når jeg er syg - det gør han altid  "Skal jeg hente noget til dig skat" 

Hehe bare vent til baby kommer, så bliver han mere blød 

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MinBabyOscar <3 skriver:

han blev også helt stille bagefter

haha. det kunne jeg godt forestille mig. - tror også ulrik ( min kæreste ) ville blive lidt målløs.

Anmeld

22. september 2011

Mor Til Oktober Børn

anetteb skriver:

- ja, følte nu altså lige for at smide den ind under "syge børn", for det er virkelig ligesom at have et sygt barn, når min kære kæreste er syg. "mmf, piv, iih, oooooorrg" - skat? er du sikker på at du ikke er ved at dø?

- please, tag den som en joke :-)

De er faktisk værre end syge børn  

Anmeld

22. september 2011

twinny

anetteb skriver:

hahaha. vi har heldigvis ikke et, kun et til lille fisen - men jeg stikker satme ikke et i nummeren på ham! - ihvert fald ikke sådan som han fiser hele tiden. puuuuhaaaa.

hahaha........

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

haha. det kunne jeg godt forestille mig. - tror også ulrik ( min kæreste ) ville blive lidt målløs.

hehe jaa, er også ked af jeg ikk lige optog ham, det var hvertfald tydeligt det ikk var det svar han forventede

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Babymor2010 skriver:

Nej nej ikke sjældent herhjemme at han pusser nusser om mig når jeg er syg - det gør han altid  "Skal jeg hente noget til dig skat" 

Hehe bare vent til baby kommer, så bliver han mere blød 

Det håber jeg hæhæ.
men han har allerede ændret sig meget, i forhold til at være mere blød hjertet. tror ihvert fald virkelig det er ved at gå op for ham at der ikke er særlig lang tid til, men vi har så også haft lidt hullubullu hvor der var nogle ting som  lillemor her ikke var helt tilfreds med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.