container mad ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

der er mange lande hvor æg overhovedet ikke står på køl, så det tror jeg ikke er så farligt, det er bare en luxus at vi har dem på køl herhjemme.. 

Okay, fair nok Men med de andre ting forstår jeg ikke så.. Altså u-emballeret (øh, stav?) varer, som har ligget deri. Der er godt nok mange farlige bakterier i sådan en container

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Okay, fair nok Men med de andre ting forstår jeg ikke så.. Altså u-emballeret (øh, stav?) varer, som har ligget deri. Der er godt nok mange farlige bakterier i sådan en container

men jeg tror ikke de tager mad der ikke har været pakkert ind...

om vinteren er det et godt tidspunkt at skralde for der bliver det der er i containerne holdt koldt og så er der mange ting der ikke går i fordærv, hvor om sommeren er det faktisk sværer for dem der skralder fordi at de ikke har så mange valgmuligheder..

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

men jeg tror ikke de tager mad der ikke har været pakkert ind...

om vinteren er det et godt tidspunkt at skralde for der bliver det der er i containerne holdt koldt og så er der mange ting der ikke går i fordærv, hvor om sommeren er det faktisk sværer for dem der skralder fordi at de ikke har så mange valgmuligheder..

Men det gjorde de i det TV-program der kører på TV2 lige nu.. Forårslåg, der ikke havde været pakket ind. Puha :/

Anmeld

22. september 2011

eElak

Snakker du/i om madvarer som supermarkederne kasserer, pga udløbsdatoen er nået, eller decideret MAD smidt ud i skraldespanden? 

^^ nevermind - tror jeg fik svaret senere i tråden ;-) 

either way - jeg skulle virkelig være desperat for at gå på madjagt i containerne bag Netto. Jeg ville ikke have det godt med at spise madvarer derfra - og slet ikke at give det til min søn.. Jeg er også ret hysterisk omkring datoer på madvarer i forvejen...  

Hvis der er nogle smarte ho'der som vil spare penge på den måde, jamen så lad dem om det... Det er da fint nok, og smart tænkt... :-)  

Anmeld

22. september 2011

Georgia

Sukkerblomst skriver:

jeg synes det er fedt at der er nogen der gør det til en sport at leve for så lidt....

Hvad - er det seriøst

Anmeld

22. september 2011

Bonita

Jeg synes det er super at ''skralde'' og gjorde det også en del da jeg var yngre. Det er jo fine varer som supermarkederne smider ud, f.eks i Irma, hvor de smider tingene ud 2 dage for sidste holdbarheds dato.

Det er jo ikke skrald i den forstand at jeg ville spise andre menneskers rådne skrald. Men hvis supermarkedet f.eks smider lækker vin, som er blevet beskidt (uden på embalagen) eller en pakke ferskner, der ikke kan sælges fordi en af frugterne er fordærvet, så ser jeg intet klamt i at spise det. Hverken jeg eller mine venner som skralder har taget skade af det....

Anmeld

22. september 2011

Sukkerblomst

Georgia skriver:

Hvad - er det seriøst

Kom lige til at tænke over at der jo kan være rotter i det skrald, så efterhånden synes jeg ikke det er så fedt mere.... Jeg hader så meget rotter

Anmeld

22. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes personligt det er super fedt, at der er folk som dem i udsendelsen der gør det. Dog kunne jeg aldrig selv finde på det - jeg er vidst alt for sart til den slags - også selvom jeg godt kunne se at meget af maden ikke fejlede det mindste.

Anmeld

22. september 2011

Kløver

Jeg syne svarerne i sig selv ikke burde smides ud, men må ærligt indrømme jeg ikke selv ville rode i skraldespande for at få maden, bare tanken om det har lagt i containeren er nok for mig. Men synes dte er fedt nogle tør og bruger maden, som jo i bubbers program så frisk og lækkert ud.

Men hvor er dte egentlig grotesk så meget god mad bliver kasseret på den måde, er sgu noget svineri

Anmeld

22. september 2011

LotteGabriella

Sukkerblomst skriver:

Hvad siger du til skraldespands mad ???

Jeg kunne aldrig selv finde på det, men fedt der nogen der gør det for at spare penge, selom det er meget klamt.

Jeg kan sagtens forstå dem der gør det, fordi det er nødvendigt.

Ville gøre det samme, hvis det var for at overleve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.