container mad ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.900 visninger
52 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Sukkerblomst

Hvad siger du til skraldespands mad ???

Jeg kunne aldrig selv finde på det, men fedt der nogen der gør det for at spare penge, selom det er meget klamt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

BellaCiinea

Sukkerblomst skriver:

Jeg kunne aldrig selv finde på det, men fedt der nogen der gør det for at spare penge, selom det er meget klamt.

Puha jeg synes det er klamt! 

Anmeld

22. september 2011

chael

Sukkerblomst skriver:

Jeg syntes det er mega klamt. Men dem der gør det, må jo virkelig være desperate og sultne.

Men jeg ville gøre alt i hele verden for at undgå det.

*Camilla 39+1

Anmeld

22. september 2011

twinny

puhha.. det er ulækkert...

Anmeld

22. september 2011

Sukkerblomst

jeg synes det er fedt at der er nogen der gør det til en sport at leve for så lidt....

Anmeld

22. september 2011

wamse

Synes på ingen måde at det er fedt. Synes tværtimod det er mega trist, at nogle er så meget i knibe at det er nødvendigt

Anmeld

22. september 2011

Soleil

wamse skriver:

Synes på ingen måde at det er fedt. Synes tværtimod det er mega trist, at nogle er så meget i knibe at det er nødvend

Man behøver jo ikke at være i knibe for at skralde. Jeg er ikek selv så meget for det, men kender rigtig mange der gør det og synes at det er en super idé  og ingen af dem er i økonomisk krise. De går bare ind for at en vare ikke nødvendigvis er dårlig fordi den er gået 1 dag over sidste salgsdato

Det er bare min mening

Anmeld

22. september 2011

Sukkerblomst

Jeg har en veninder der lever på en sten fordi hun går i cointainer..... Jeg synes det var klamt da hun fortalte mig det for et år tid siden, men jeg tager alligevel hatten af for hende at hun tør gør det.

Anmeld

22. september 2011

Soleil

Sukkerblomst skriver:

jeg synes det er fedt at der er nogen der gør det til en sport at leve for så lidt....

Anmeld

22. september 2011

Mutti2B

Det er da møgklamt . Jeg ville da være seriøst bange for at blive syg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.