Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smadder fine ting
http://miniministeren.blogspot.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
foto på lærred skriver: Ej hvor er du heldig at have sådan en kreativ mor. Min mor strikkede rigtig meget til mig da jeg var barn, og har prøvet at lokke hende til at lave noget til pigerne. Men pga musearm og tennisalbue har hun ikke mulighed for det. Men hold op hvor er det flot det din mor har lavet Camilla www.foto-paa-laerred.dk collager, lærreder og invitationer
Ej hvor er du heldig at have sådan en kreativ mor. Min mor strikkede rigtig meget til mig da jeg var barn, og har prøvet at lokke hende til at lave noget til pigerne. Men pga musearm og tennisalbue har hun ikke mulighed for det. Men hold op hvor er det flot det din mor har lavet
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager, lærreder og invitationer
schonert skriver: Sidder helt og drømmer om hvordan det kunne være at have en mor der kunne sådan noget - det er virklig flot. hvis hun skal øve sig til drenge ting er min søn villig til at vær model ;D .. Endnu engang det viklig flot !
Sidder helt og drømmer om hvordan det kunne være at have en mor der kunne sådan noget - det er virklig flot.
hvis hun skal øve sig til drenge ting er min søn villig til at vær model ;D ..
Endnu engang det viklig flot !
B&J skriver: kan virkelig godt forstå du syntes din mor er SEJ det er nogle utrolige flotte ting hun laver
kan virkelig godt forstå du syntes din mor er SEJ det er nogle utrolige flotte ting hun laver
CmarianN skriver: Hun ER da bare for sej :-) wow!!!!
Hun ER da bare for sej :-) wow!!!!
NNM skriver: hvor er det bare fedt. gid min mor gjorde sådan noget. min farmor strikker men det er kun strik ville være dejligt med en i familien der selv kunne sy tøj til de køre små. jeg kunne nok godt hvis jeg havde en maskine og de rigtige mønstre men har ingen af delene øv øv. din mor er da bare super god til det, det er helt sikkert.
hvor er det bare fedt. gid min mor gjorde sådan noget. min farmor strikker men det er kun strik ville være dejligt med en i familien der selv kunne sy tøj til de køre små. jeg kunne nok godt hvis jeg havde en maskine og de rigtige mønstre men har ingen af delene øv øv. din mor er da bare super god til det, det er helt sikkert.
numsefisk skriver: Smadder fine ting
Frøken J. skriver: Tak for hende! Men kender det godt. Kunne godt selv tænke mig at sy og være kreativ på den måde, men har bare ikke udstyret. Eller evnerne sådan set
Tak for hende! Men kender det godt. Kunne godt selv tænke mig at sy og være kreativ på den måde, men har bare ikke udstyret. Eller evnerne sådan set
Wauw, hvor er det flot lavet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128