Se hvor SEJ min mor er :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Frøken J.

Mutti2B skriver:

Wau, hvor er hun dygtig . Er helt vild med det første sæt og sengetøjet (feeedt stof)! Må jeg låne hende hvis jeg bliver gravid 

Er også helt vild med det! Jeg har sagt til hende, at hun burde gøre en forretning ud af det, men hun siger, at så skal det jo være HELT perfekt. Har forklaret hende, at det hun laver nu jo allerede er helt perfekt, men hun er lidt selvkritisk. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Kruse90

ej hvor er det bare såååå fint

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

ej hvor er det bare såååå fint

Tak siger mormor!

Anmeld

21. september 2011

Mutti2B

Frøken J. skriver:

Er også helt vild med det! Jeg har sagt til hende, at hun burde gøre en forretning ud af det, men hun siger, at så skal det jo være HELT perfekt. Har forklaret hende, at det hun laver nu jo allerede er helt perfekt, men hun er lidt selvkritisk. Hehe

He he, det kender jeg godt. Min mor syede også tøj til mig da jeg var barn og fik da også smækket nogle lækre kjoler sammen da jeg blev teenager. Ville ønske jeg havde arvet hendes sy-gen

Ved du hvor hun har købt stoffet til sengetøjet henne? Det burde jeg da vel kunne finde ud af at sy

Anmeld

21. september 2011

Carina1977

Frøken J. skriver:

Ej, jeg er bare helt vild... Min mor strikkede og syede meget til mig, da jeg var lille, men har holdt pause i virkelig virkelig mange år. Nu hun skal være mormor, er der bare kommet omdrejninger i maskineriet, og hun syer og strikker i ét væk! Og synes det er SÅ flot! Hun får min stedfar til at tage billeder bagefter, og så skærer hun det ud i photoshop, så det rigtig kan vises frem. Synes bare det er så mange fine ting hun har lavet! Lige nu er hun ved at sy to sparkedragter

I skal lige se hvad hun har lavet til den lille so far

Ej hvor er hun godt nok god til det. Jeg er virkelig imponeret 

Anmeld

21. september 2011

Hailiesmom11

Ej hvor lækkert min mormor har været igang til vores datter, men det er kun lidt strikket du har jo en mor der kan det hele, det er da guld værd

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Mutti2B skriver:

He he, det kender jeg godt. Min mor syede også tøj til mig da jeg var barn og fik da også smækket nogle lækre kjoler sammen da jeg blev teenager. Ville ønske jeg havde arvet hendes sy-gen

Ved du hvor hun har købt stoffet til sengetøjet henne? Det burde jeg da vel kunne finde ud af at sy

Samme her.. Jeg har INGEN kreative evner Jamen stoffet til sengetøjet købte vi sammen. Vi købte det stribede og det med uglerne i Stof2000. Og det med bær købte vi i en butik der hed Stofshop

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Ej hvor er hun godt nok god til det. Jeg er virkelig imponeret 

Giver rosen videre! Hun bliver så glad

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Wulffi89 skriver:

Ej hvor lækkert min mormor har været igang til vores datter, men det er kun lidt strikket du har jo en mor der kan det hele, det er da guld værd

Dejlig mormor Min mormor er også i gang. Åbenbart er evnerne gået i arv, men har så bare sprunget over mig. Øv

Anmeld

21. september 2011

Nessie

Hvor er det flot

Jeg er helt pjattet med det første sæt, så flot

Min mor har også strikket trøjen med uglerne til Daniel, bare i brune nuancer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.