Se hvor SEJ min mor er :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Hvor er det flot

Jeg er helt pjattet med det første sæt, så flot

Min mor har også strikket trøjen med uglerne til Daniel, bare i brune nuancer

Ja,det synes jeg også er virkelig fint! Har sagt til hende, at hun må lidt op i størrelserne, så hun kan nå at bruge det, inden hun vokser videre. Hehe

Den er også bare super fin den strikkede trøje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

birthee

Hvor er det bare flotte ting!!! Ved ikke hvad det er med de mødre, når de får at vide de skal være mormor... Min mor gik igang med at strikke (syet har hun altid gjort) - og hun har ikke strikket i 30 år...

Anmeld

21. september 2011

Heidimed lea

super flot er især vild med strikketøjet det bliver du sikkert glad for det er så blødt og give dem på    knus Heidi

Anmeld

21. september 2011

Hailiesmom11

Frøken J. skriver:

Dejlig mormor Min mormor er også i gang. Åbenbart er evnerne gået i arv, men har så bare sprunget over mig. Øv

Ja sådan er det sku også i min familie..

Jeg er så bage male og kage kreativ i stedet for

Anmeld

21. september 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Ja,det synes jeg også er virkelig fint! Har sagt til hende, at hun må lidt op i størrelserne, så hun kan nå at bruge det, inden hun vokser videre. Hehe

Den er også bare super fin den strikkede trøje

Ja, de vokser jo frygteligt hurtigt det første år, så hun må smøre symaskinen, hun kan hurtigt få nok at lave

Her er lige et billede af Daniel i hans trøje, han var ca. 3 mdr., så det er jo et par dage siden (han bliver 2 år lige om lidt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2011

Minmio

Woooow, hvor er det bare flot.

Anmeld

21. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Årh!! Elsker hjemmestrik! Min egen mormor er også i fuld gang, og har strikket en lyserød 'cardigan' med små knapper i og så med bogstaverne IDA (lillepigens kommende navn) på også. Er helt forelsket i den

Anmeld

21. september 2011

lailamik

Frøken J. skriver:

Ej, jeg er bare helt vild... Min mor strikkede og syede meget til mig, da jeg var lille, men har holdt pause i virkelig virkelig mange år. Nu hun skal være mormor, er der bare kommet omdrejninger i maskineriet, og hun syer og strikker i ét væk! Og synes det er SÅ flot! Hun får min stedfar til at tage billeder bagefter, og så skærer hun det ud i photoshop, så det rigtig kan vises frem. Synes bare det er så mange fine ting hun har lavet! Lige nu er hun ved at sy to sparkedragter

I skal lige se hvad hun har lavet til den lille so far

WOW!!

Hold da op hvor jeg bare er sjalu -kæft det er pænt, mæææn jeg vil da også ha en der kan finde udaf sy og strikke

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

birthee skriver:

Hvor er det bare flotte ting!!! Ved ikke hvad det er med de mødre, når de får at vide de skal være mormor... Min mor gik igang med at strikke (syet har hun altid gjort) - og hun har ikke strikket i 30 år...

Haha, det er så skægt! Det er som om det vækker et eller andet sjovt instinkt i dem

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Heidimed lea skriver:

super flot er især vild med strikketøjet det bliver du sikkert glad for det er så blødt og give dem på   knus Heidi

JA, det er nemlig super lækkert at røre ved! Det bliver dejligt for sådan en efterårsbaby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.