Se hvor SEJ min mor er :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Frøken J.

Stefanie8 skriver:

Ja for søren, men der er jo heller ikke så langt tid til din termin nu 

DET er der ikke! LAd os så se om jeg går til 41+3 hvor de sætter i gang på Skejby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Muhmi

Hold op hvor er hun dygtig... Og hvor er du heldig at du får så meget lækkert retro og originalt tøj!! Gid min mor gad sy og strikke sådan noget lækkert noget til mig

Anmeld

21. september 2011

1000Ben

Frøken J. skriver:

DET er der ikke! LAd os så se om jeg går til 41+3 hvor de sætter i gang på Skejby

Ah håber ikke du går så meget over for din skyld, du har jo allerede en del smerter nu, så vidt jeg kan forstå, så, for din skyld, håber jeg at prinsessen kommer ud til tiden 

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Muhmi skriver:

Hold op hvor er hun dygtig... Og hvor er du heldig at du får så meget lækkert retro og originalt tøj!! Gid min mor gad sy og strikke sådan noget lækkert noget til mig

Tak på hendes vegne! Jeg tror virkelig også min mor nyder at kunne udfolde sin kreativitet!

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Stefanie8 skriver:

Ah håber ikke du går så meget over for din skyld, du har jo allerede en del smerter nu, så vidt jeg kan forstå, så, for din skyld, håber jeg at prinsessen kommer ud til tiden 

Jamen "problemet" er, at jeg ikke længere har så ondt! Efter hun er hoppet op af bækkenet igen har jeg det sådan set meget godt pånær ondt i ryggen. Derfor frygter jeg også lidt, at der går længe! Skal til check på svangreamb. i morgen, og vil lige spørge hvordan hun ligger derinde, for kan slet ikke kende forskel på op og ned længere :p Det her må være det eneste tidspunkt man ville ønske man havde ondt. Haha!

Anmeld

21. september 2011

1000Ben

Frøken J. skriver:

Jamen "problemet" er, at jeg ikke længere har så ondt! Efter hun er hoppet op af bækkenet igen har jeg det sådan set meget godt pånær ondt i ryggen. Derfor frygter jeg også lidt, at der går længe! Skal til check på svangreamb. i morgen, og vil lige spørge hvordan hun ligger derinde, for kan slet ikke kende forskel på op og ned længere :p Det her må være det eneste tidspunkt man ville ønske man havde ondt. Haha!

Det er dejligt at du ikke har ondt. Selvom du glæder dig til hun kommer ud, så skal du nyde mens hun er "derinde", for når hun kommer ud er freden forbi og din aktivitet på baby.dk falder nok en smule, he he.... Men ihh hvor jeg dog glæder mig til at se billeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.