Se hvor SEJ min mor er :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.930 visninger
65 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Frøken J.

Ej, jeg er bare helt vild... Min mor strikkede og syede meget til mig, da jeg var lille, men har holdt pause i virkelig virkelig mange år. Nu hun skal være mormor, er der bare kommet omdrejninger i maskineriet, og hun syer og strikker i ét væk! Og synes det er SÅ flot! Hun får min stedfar til at tage billeder bagefter, og så skærer hun det ud i photoshop, så det rigtig kan vises frem. Synes bare det er så mange fine ting hun har lavet! Lige nu er hun ved at sy to sparkedragter

I skal lige se hvad hun har lavet til den lille so far
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Lisbeth1985

Frøken J. skriver:

Ej, jeg er bare helt vild... Min mor strikkede og syede meget til mig, da jeg var lille, men har holdt pause i virkelig virkelig mange år. Nu hun skal være mormor, er der bare kommet omdrejninger i maskineriet, og hun syer og strikker i ét væk! Og synes det er SÅ flot! Hun får min stedfar til at tage billeder bagefter, og så skærer hun det ud i photoshop, så det rigtig kan vises frem. Synes bare det er så mange fine ting hun har lavet! Lige nu er hun ved at sy to sparkedragter

Hvor er det fint

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det fint

Tak på hendes vegne!

Anmeld

21. september 2011

Maja_4000

Ja , hun ér sgu sej !

Det lyserøde sæt har jeg også lavet

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Ih en masse smukke ting 

Anmeld

21. september 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Hvor er det luksus at du har en mor der forkæler dig med sådanne lækkerier til bettepigen Fantastisk arbejde din mor har lavet, det ser dælme prof ud 

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Maja_4000 skriver:

Ja , hun ér sgu sej !

Det lyserøde sæt har jeg også lavet

Det er en klassiker! Haha! Det er bare så fint. Og blødt

Anmeld

21. september 2011

Mutti2B

Wau, hvor er hun dygtig . Er helt vild med det første sæt og sengetøjet (feeedt stof)! Må jeg låne hende hvis jeg bliver gravid 

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih en masse smukke ting 

Tak siger mormor! hehe

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Hvor er det luksus at du har en mor der forkæler dig med sådanne lækkerier til bettepigen Fantastisk arbejde din mor har lavet, det ser dælme prof ud 

Ja, synes også bare det er så lækkert! Jeg vidste slet ikke hun kunne. Hun startede med det lyserøde sæt og sengetøjet, og jo mere hun syer, jo mere kompliceret bliver det. ANede ikke hun havde de evner! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.