Se hvor SEJ min mor er :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Ja, de vokser jo frygteligt hurtigt det første år, så hun må smøre symaskinen, hun kan hurtigt få nok at lave

Her er lige et billede af Daniel i hans trøje, han var ca. 3 mdr., så det er jo et par dage siden (han bliver 2 år lige om lidt)

NEJ hvor er den fin på! Og hvor var han bare sød! Eller det er han self. stadig, men du ved hvad jeg mener. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Frøken J.

tatii72 skriver:

Woooow, hvor er det bare flot.

Tak siger den kommende mormor!

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Årh!! Elsker hjemmestrik! Min egen mormor er også i fuld gang, og har strikket en lyserød 'cardigan' med små knapper i og så med bogstaverne IDA (lillepigens kommende navn) på også. Er helt forelsket i den

Årh hvor lyder det fint! Og som en super sød idé! Min mor har ikke fået lov at høre navnet, da det er hemmeligt. Hehe! Men Ida er super sødt navn

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

lailamik skriver:

WOW!!

Hold da op hvor jeg bare er sjalu -kæft det er pænt, mæææn jeg vil da også ha en der kan finde udaf sy og strikke

Har overvejet at leje hende ud, men hun vil kun være krea for sit barnebarn! Hehe

Anmeld

21. september 2011

foto på lærred

Ej hvor er du heldig at have sådan en kreativ mor. Min mor strikkede rigtig meget til mig da jeg var barn, og har prøvet at lokke hende til at lave noget til pigerne. Men pga musearm og tennisalbue har hun ikke mulighed for det. Men hold op hvor er det flot det din mor har lavet

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og invitationer

Anmeld

21. september 2011

Nolle

Frøken J. skriver:

Ej, jeg er bare helt vild... Min mor strikkede og syede meget til mig, da jeg var lille, men har holdt pause i virkelig virkelig mange år. Nu hun skal være mormor, er der bare kommet omdrejninger i maskineriet, og hun syer og strikker i ét væk! Og synes det er SÅ flot! Hun får min stedfar til at tage billeder bagefter, og så skærer hun det ud i photoshop, så det rigtig kan vises frem. Synes bare det er så mange fine ting hun har lavet! Lige nu er hun ved at sy to sparkedragter

I skal lige se hvad hun har lavet til den lille so far

Sidder helt og drømmer om hvordan det kunne være at have en mor der kunne sådan noget - det er virklig flot. 

hvis hun skal øve sig til drenge ting er min søn villig til at vær model ;D .. 

Endnu engang det viklig flot !

Anmeld

21. september 2011

B&J

kan virkelig godt forstå du syntes din mor er SEJ det er nogle utrolige flotte ting hun laver

Anmeld

21. september 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

NEJ hvor er den fin på! Og hvor var han bare sød! Eller det er han self. stadig, men du ved hvad jeg mener. Hehe

Det er en rigtig god trøje, og dejlig hen over vinteren

Og tusind tak, ja han var nu en skøn lille baby (med nærmest ingen hår )

Anmeld

21. september 2011

CmarianN

Frøken J. skriver:

Ej, jeg er bare helt vild... Min mor strikkede og syede meget til mig, da jeg var lille, men har holdt pause i virkelig virkelig mange år. Nu hun skal være mormor, er der bare kommet omdrejninger i maskineriet, og hun syer og strikker i ét væk! Og synes det er SÅ flot! Hun får min stedfar til at tage billeder bagefter, og så skærer hun det ud i photoshop, så det rigtig kan vises frem. Synes bare det er så mange fine ting hun har lavet! Lige nu er hun ved at sy to sparkedragter

I skal lige se hvad hun har lavet til den lille so far

Hun ER da bare for sej :-) wow!!!!

Anmeld

21. september 2011

NinaNymannMadsen

hvor er det bare fedt. gid min mor gjorde sådan noget.
min farmor strikker men det er kun strik ville være dejligt med en i familien der selv kunne sy tøj til de køre små.

jeg kunne nok godt hvis jeg havde en maskine og de rigtige mønstre men har ingen af delene øv øv.

din mor er da bare super god til det, det er helt sikkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.