Hej Alle,
Det er rigtig fedt at i kommer med alle jeres tanker om det med tøj. Jeg tror at min forestilling er, at man gør sig nogle tanker omkring en person når man bare ser på dem.. Jeg ved ikke om det bare er mig, men hvis jeg for eksempel ser en kvinde i et lækkert sæt tøj fra et mærke jeg ved er dyrt, kan jeg ikke lade være med at tænke... Wow, hende dér, hun ligner en der har styr på økonomi, overskud til at gøre noget ud af sig selv og gerne vil vise udadtil at hun har tjek på hele.
Jeg tænker at det samme også delvist gælder for hvordan vi klæder vores børn og at dette falder tilbage på moderen, langt mere end faderen. Hvis jeg ser en pige i et sæt lækkert, flot sammensat, farverigt sæt tøj fra Hilfiger, vil jeg umiddelbart tænke at hende der står bag dette, moderen, har lagt lagt tanke bag valget, altså har overskud til at gøre lidt ud af det, har penge til at købe hvad hun vil til hendes barn og jeg ville nok også lave den kobling at hvis barnet ser pænt ud, er det fordi mor tager sig tid og så videre... er det bare mig?
Anmeld