miejen skriver:
Hvilken type kvinde/mor køber Burberry til sit barn?
Hvilken type kvinde/mor køber Nike til sit barn?
Hvilken type kvinde/mor køber Katvig til sit barn?
Hvilken type mor køber Little One fra Tøj og sko til sit barn?
Hvilken type mor køber Friend fra Føtex til sit barn?
Jeg kan også kun svare for mig selv. Jeg læser jura på 4. år og er mor til to og 25 år gammel.
Min ældste søn får Nike sko hver gang han har brug for gode sko, fordi de er dem jeg synes er bedst for hans fod og bedst at gå, løbe og lege i.
Katvig har jeg fået i gave til børnene en enkelt gang og kunne godt finde på at købe det, fordi det efter min mening har en god pasform og er økotex certificeret.
Jeg ville aldrig gå ind i en Tøj og Sko butik fordi jeg har prøvet det og absolut ikke fandt noget der var hverken pænt eller rart at have på, så af dårlig erfaring går jeg ikke derind igen.
Vi har haft tøj fra våde Kvickly og Føtex til vores børn, og kan godt find epå at købe det stadig, men jeg synes desværre NOGLE af modellerne, specielt bodyer, får en mega sær pasform efter vask. Nogle modeller mister også farven efter vask. Men til basis tøj kan jeg sagtens finde på at købe det, jeg synes bare ikke det holder godt nok til at søskende kan arve det.
Mht Burberry så kunne jeg ikke umiddelbart find epå at købe det, da jeg uden at vide det tror det er mega dyrt. Men hvis jeg manglede en bestemt ting, fx en ulddragt der er behagelig at soive ieller lignende og jeg syntes Burberry havde det bedste bud og det samtidig var til at betale, så kunne jeg godt finde på at købe det.
Muligvis er jeg materialistisk, men jeg kan ikke fordrage at give mine børn tøj på der ser forvasket eller slidt ud eller lugter gammelt eller af skyllemiddel eller på anden måde parfumeret. Så genbrugstøj er stort set udelukket. Har dog brugt lidt arvet tøj, men jeg synes generelt det er for slidt og stinker af skyllemiddel. Så hellere købe noget billigt i Føtex 
Vil bare lige sige at jeg altså ER fattig (su) og jeg er til venstre for midten politisk, hvis det betyder noget.