Vis mig jeres ring - se min <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Mauser.

anetteb skriver:

det er altid godt at hører, så man ikke tror at man kun er den eneste der er totalt mærkelig.

Slet ikke søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Hvor fint (:

Vi er også ritig glade for dem, dog har jeg tabt mig så meget at jeg ikke kan have min på

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Vi er også ritig glade for dem, dog har jeg tabt mig så meget at jeg ikke kan have min på

Du kan heldigvis få lavet den mindre (:

Anmeld

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Du kan heldigvis få lavet den mindre (:

Ja vi har været inde at spørge, men det kommer til at koste halvdelen af ringens pris.. Og ringen kostede 7000 kr.. Det har vi ikke råd til lige nu.. 
Det skulle være fordi rillerne i ringen vil være synlige hvis den blot er lavet af deres guldsmed, så den skal tilbage til virksomheden og laves..

Så øv øv lidt endnu..

Knus 

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Ja vi har været inde at spørge, men det kommer til at koste halvdelen af ringens pris.. Og ringen kostede 7000 kr.. Det har vi ikke råd til lige nu.. 
Det skulle være fordi rillerne i ringen vil være synlige hvis den blot er lavet af deres guldsmed, så den skal tilbage til virksomheden og laves..

Så øv øv lidt endnu..

Knus 

Ej hvor øv altså hm .. Så må du tage lidt på igen

Anmeld

14. september 2011

Meliora

benjamins'mor skriver:

• Årh, ville gerne være med. Men min kæreste kom til at støvsuge den op da jeg var gravid, kunne ikke passe den da jeg havde vand i hænderne, og så var den faldet på gulvet uden jeg havde opdaget det. 

kunnne I ikke bare tage den ud af posen?

Anmeld

14. september 2011

Meliora

Mulleunge skriver:

Haha tager jeg den af græder salar, fik den i juli så den må blive på så slemt er det nu ikke, værst de nætter man bare KOGER og vender og drejer sig .. så den stram !

har du den på om natten? Er det ikke synd at slide på den der? Som en guldsmed klogt engang sagde til mig: Hvis du kun bruger dine smykker om dagen, i stedet for døgnet rundt, så holder de sig pæne dobbelt så længe som ellers;-) Og det er jo rigtig nok

Anmeld

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Ej hvor øv altså hm .. Så må du tage lidt på igen

Det er nok det sidste jeg har lyst til Vi snakker om at der er røget 37-38 kg og vil gøre alt for de ikke kommer på igen

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Det er nok det sidste jeg har lyst til Vi snakker om at der er røget 37-38 kg og vil gøre alt for de ikke kommer på igen

Åh ja okay, så skal du bestemt ikke gøre det nej ! godt gået forresten det er da vildt FLOT!
læste lige din tråd med at flytte til udlandet, det lyder virkelig spændende, hvor tænker du at i skal flytte hen ?

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

FruRafn skriver:

har du den på om natten? Er det ikke synd at slide på den der? Som en guldsmed klogt engang sagde til mig: Hvis du kun bruger dine smykker om dagen, i stedet for døgnet rundt, så holder de sig pæne dobbelt så længe som ellers;-) Og det er jo rigtig nok

Jeg har engang mistet min mormor og morfars forlovelses ring på den måde, havde til vane at tage den af om natten og nogle gange i løbet af døgnet .. Så jeg holder min ring på konstant tør simpelthen ikke tage den af i tide og utide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.