Vis mig jeres ring - se min <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

lilledittemor

Dk_lady skriver:

Uha.. den er ikke været helt billig så.. lige sådan en jeg ønsker mig ! Kan godt forstå du er glad for den !

Nej det har den ikke

Ja, jeg er rigtig glad for den det er trods alt langt de færreste mænd der har mulighed for at give deres piger sådan en og jo det der gør den så vild

Du må give manden besked om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

TbCp

Wimmie skriver:

Lidt sløret billede - men dette er min forlovelses/vielsesring 

Vi gav ca. 5.000 for begge ringe, og jeg er ikke til store ringe eller noget der "stikker ud" fra ringen, så jeg er super-glad for min 

Nej hvor er den fin!!!
Er der en "stilk" på blomsten, eller er det billedet der snyder?

Anmeld

12. september 2011

Wimmie

TbCp skriver:

Nej hvor er den fin!!!
Er der en "stilk" på blomsten, eller er det billedet der snyder?

Ja, den er nemlig rigtig fin

Og jep, det er en lille stilk.

Anmeld

12. september 2011

Moar'en

Her er vores ringe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2011

Mauser.

Wimmie skriver:

Lidt sløret billede - men dette er min forlovelses/vielsesring 

Vi gav ca. 5.000 for begge ringe, og jeg er ikke til store ringe eller noget der "stikker ud" fra ringen, så jeg er super-glad for min 

Den er super sød jo (; rigtig fin er den ..

Anmeld

13. september 2011

Mauser.

MissChrista skriver:

Eeej, hvor er den smuk! det er sådan en jeg gerne vil ha' .. Den er godt nok flot
Iiih, hvor mit hjerte længes efter, at min kæreste tager sig sammen, så jeg også kan få sådan én på :0)

Det håber jeg virkelig for dig at du får en dag

Anmeld

13. september 2011

Mauser.

Maria. skriver:

Her er min forlovelses/vielses ring, som efterhånden er 6 år gammel.. Elsker den!! Da vi blev forlovet og gift med kun 3 måneders mellemrum, valgte vi at beholde vores forlovelsesringe, som vielsesringe!
Men da vi "kun" blev gift på rådhuset, og begge ønsker os et kirkebryllup, har vi aftalt at vi skal have nye ringe når vi skal velsignes i kirken! Det bliver højst sandsynligt på vores 10 års bryllupsdag!

Det er 3 små diamanter der danner hjertet!

Den er også rigtig smuk syntes jeg (:

Anmeld

13. september 2011

Mauser.

anetteb skriver:

gid jeg kunne gøre det samme, men den ring jeg fik var bare noget bras. den går hele tiden i stykker. desuden er det heller ikke en rigtig forlovelse, nok mere sådan noget blabla. ved ikke hvordan jeg skal forklare det - og nu har der været snak om ned på knæ, roser, lys og fine omgivelser i forbindelse med at vi bliver en lille familie, og for at binde vores kærlighed til hinanden tættere sammen, men det bliver nok heller aldrig til noget, har ihvert fald efterhånden mistet håbet om trin 1 i bryllupsdrømme. :/

Ej øv søde !!!! hvordan kan det dog være ? Håber da at i finder ud af det, der er ikke noget værre end bekymringer når man går og venter sig altså fingre for at alt går dig godt ..

Anmeld

13. september 2011

Mauser.

1012lmp skriver:

Sikke smukke ringe i har...

Er hverken forlovet eller gift, men har da billeder af min gamle vielsesring men det er nok ikke så spændene at se... hehe...

Når jeg engang skal giftes igen skal det være med en tatovering da jeg ikek kan gå med ring i mit arbejde og vil gerne have at folk skal kunne se jeg er gift alligevel..

Det forstår jeg godt, der er mange der vælger en sådan løsning hvilket jo også er udmærket, jeg er nok bare mere af den gammeldags skole hvad der angår den slags, syntes det virker lidt for "anderledes" at kalde sig forlovet med en tatto, men der er mange der gør det
- og mange tak

Anmeld

13. september 2011

Mauser.

Moar'en skriver:

Her er vores ringe

Super fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.