Vis mig jeres ring - se min <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Meliora

Mulleunge skriver:

Jeg har engang mistet min mormor og morfars forlovelses ring på den måde, havde til vane at tage den af om natten og nogle gange i løbet af døgnet .. Så jeg holder min ring på konstant tør simpelthen ikke tage den af i tide og utide.

ok:-) Jeg har vænnet mig til at lægge min på en hylde i stuen, hvor der ikke ligger andet, og så atge den på hver eneste morgen, har endnu ikke glemt den, heldigvis:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mauser.

FruRafn skriver:

ok:-) Jeg har vænnet mig til at lægge min på en hylde i stuen, hvor der ikke ligger andet, og så atge den på hver eneste morgen, har endnu ikke glemt den, heldigvis:-)

Det samme gjorde jeg med min anden ring, men når man så rejser eller sover ude, har man vænnet sig til ikke at have den på om natten og så glemte jeg den :/ .. Man slider jo som sådan heller ik på smykker om natten hva ? Man rør jo ikke ved så meget, og det man rør ved er ultra blødt, ja her ihvertfald så ingen chancer for ridser mm.

Anmeld

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Åh ja okay, så skal du bestemt ikke gøre det nej ! godt gået forresten det er da vildt FLOT!
læste lige din tråd med at flytte til udlandet, det lyder virkelig spændende, hvor tænker du at i skal flytte hen ?

Tak Det var også lidt af en kamp.. 

Jamen vi over Australien meget stærtk.. Men sådan som det ser ud nu, går der nok nogle år før det er på tale.. Min mand vil gerne have en ny uddannelse og jeg skal have gjort min færdig.. Men vi håber det i fremtiden kan lykkes.. Holder os optimistiske

Og du skal snart være mor Stort tillykke med hende
Må jeg spørge til hvor hurtigt I blev gravide?  

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Tak Det var også lidt af en kamp.. 

Jamen vi over Australien meget stærtk.. Men sådan som det ser ud nu, går der nok nogle år før det er på tale.. Min mand vil gerne have en ny uddannelse og jeg skal have gjort min færdig.. Men vi håber det i fremtiden kan lykkes.. Holder os optimistiske

Og du skal snart være mor Stort tillykke med hende
Må jeg spørge til hvor hurtigt I blev gravide?  

Salar (min kæreste) hans familie bor i Australien, ihvertfald mange af dem det skulle være luxus altså .. Selv har jeg boet i Grækenland hvilket jeg ELSKEDE helt og aldeles, gud hvor jeg dog savner de skønne mennesker og solen <3
Ja altså vi prøvede bare sådan som det nu passede os i 3 mdr og så på 4 måned brugte vi æg. løsnings test og så var den i hus .. Vi holdte os fra hinanden indtil jeg fik en positiv æg. test hvilket min læge anbefalede

Anmeld

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Salar (min kæreste) hans familie bor i Australien, ihvertfald mange af dem det skulle være luxus altså .. Selv har jeg boet i Grækenland hvilket jeg ELSKEDE helt og aldeles, gud hvor jeg dog savner de skønne mennesker og solen <3
Ja altså vi prøvede bare sådan som det nu passede os i 3 mdr og så på 4 måned brugte vi æg. løsnings test og så var den i hus .. Vi holdte os fra hinanden indtil jeg fik en positiv æg. test hvilket min læge anbefalede

Ej hvor spænende.. Også mit indtryk af hvad jeg har læst mht Australien så håber vi kommer afsted er din kæreste så også vokset op i Australien? Solen og varme mennekser er desværre også det vi savner i danmark.. Noget mere liv og flere smil I hvilken sammenhæng var du i Grækenland? Bare ærgerligt at landets økonomi er så langt nede.. Hvor heldigt med den lille vi har prøvet i et år og har stadig ikke haft heldet med os endnu.. Så du må gerne krydse fingre for jeg ikke får min mens.. Knus

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Ej hvor spænende.. Også mit indtryk af hvad jeg har læst mht Australien så håber vi kommer afsted er din kæreste så også vokset op i Australien? Solen og varme mennekser er desværre også det vi savner i danmark.. Noget mere liv og flere smil I hvilken sammenhæng var du i Grækenland? Bare ærgerligt at landets økonomi er så langt nede.. Hvor heldigt med den lille vi har prøvet i et år og har stadig ikke haft heldet med os endnu.. Så du må gerne krydse fingre for jeg ikke får min mens.. Knus

Jeg skal da klart krydse mine fingre har i prøvet med test så ?? det kan ihvertfald anbefales
Jeg boede der med min mor dengang jeg ikke var så gammel og jeg elskede det, gik i skole der og lærte at snakke græsk, læse og skrive det det var så skønt, så jeg er ikke selv blank for at flytte senere i livet.
Nej han kom til Danmark da han var 5 år gammel, han er fra Iran men ar jo så boet i Danmark hele sit liv næsten ..
Er i begyndt i behandling eller hvordan og hvorledes så nu ?

Anmeld

14. september 2011

henh01

Wimmie skriver:

Lidt sløret billede - men dette er min forlovelses/vielsesring 

Vi gav ca. 5.000 for begge ringe, og jeg er ikke til store ringe eller noget der "stikker ud" fra ringen, så jeg er super-glad for min 

hvor har I købt dem henne? det virker overraskende billigt

Anmeld

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Jeg skal da klart krydse mine fingre har i prøvet med test så ?? det kan ihvertfald anbefales
Jeg boede der med min mor dengang jeg ikke var så gammel og jeg elskede det, gik i skole der og lærte at snakke græsk, læse og skrive det det var så skønt, så jeg er ikke selv blank for at flytte senere i livet.
Nej han kom til Danmark da han var 5 år gammel, han er fra Iran men ar jo så boet i Danmark hele sit liv næsten ..
Er i begyndt i behandling eller hvordan og hvorledes så nu ?

Jamen vi står og venter på skema til behandling, og så skal vi til samtale en gang om en lille mdrs tid.. Forhåbentlig.. Vi blev henvist her i fredags Så vi håber jo den er der med det samme Men hvad søren det må tiden vise.. Har indstillet mig på det ikke nødvendigvis kommer i første huk.. 

Hvor heldigt at du kan græsk.. det er da super jo flere sprog jo bedre.. Og hvor fantastisk at du også er parat til at flytte.. Jeg synes det er så fedt at kunne komme ud og opleve verden.. Lars (min mand) og jeg var en tur til Indien, Thailand og Malaysia her i sommers.. SUper fed oplevelse

Synes også din kærestes navn lød "ikke dansk" Så er det måske ham viskal have fingrene i for at få en masse info når vi engang forhåbentlig skal flytte  

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Jamen vi står og venter på skema til behandling, og så skal vi til samtale en gang om en lille mdrs tid.. Forhåbentlig.. Vi blev henvist her i fredags Så vi håber jo den er der med det samme Men hvad søren det må tiden vise.. Har indstillet mig på det ikke nødvendigvis kommer i første huk.. 

Hvor heldigt at du kan græsk.. det er da super jo flere sprog jo bedre.. Og hvor fantastisk at du også er parat til at flytte.. Jeg synes det er så fedt at kunne komme ud og opleve verden.. Lars (min mand) og jeg var en tur til Indien, Thailand og Malaysia her i sommers.. SUper fed oplevelse

Synes også din kærestes navn lød "ikke dansk" Så er det måske ham viskal have fingrene i for at få en masse info når vi engang forhåbentlig skal flytte  

Hehe, ja Salar er Iraner .. han er skam glad for Danmark men siger lidt det samme som du : kold vejr, lukket samfund
Er du selv fra Damark ?
Åh jamen søde, jeg håber altså at der kommer bid hurtigt så
Det fortjener i jo.

Anmeld

14. september 2011

Wimmie

henh01 skriver:

hvor har I købt dem henne? det virker overraskende billigt

Uh, nu skal jeg lige tænke - jeg mener det var Dyrup i Assens (der ligger nemlig 2 guldsmede i Assens næsten ved siden af hinanden) Super betjening og ringe i alle prisklasser

Vi havde faktisk først valgt nogle til 3500 i alt, men vi valgte at "opgradere" fordi disse var finere. Min mands passer til - bare uden blomst (altså helt enkel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.