Vis mig jeres ring - se min <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Hehe, ja Salar er Iraner .. han er skam glad for Danmark men siger lidt det samme som du : kold vejr, lukket samfund
Er du selv fra Damark ?
Åh jamen søde, jeg håber altså at der kommer bid hurtigt så
Det fortjener i jo.

Ham Salar lyder fornuftig afsted med jer Kunne I finde på at flytte til Australien? 

Jeg selv er født og opvokset i Danmark, men mine forældre er fra Marokko.. Og ja min mand er så dansker, hans navn afsløre ham nok meget hurtigt

Tak for de krydset fingre.. Håber også den er der  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

henh01

Wimmie skriver:

Uh, nu skal jeg lige tænke - jeg mener det var Dyrup i Assens (der ligger nemlig 2 guldsmede i Assens næsten ved siden af hinanden) Super betjening og ringe i alle prisklasser

Vi havde faktisk først valgt nogle til 3500 i alt, men vi valgte at "opgradere" fordi disse var finere. Min mands passer til - bare uden blomst (altså helt enkel)

de er virkelig fine.. Ved du om de har en hjemmeside?

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Ham Salar lyder fornuftig afsted med jer Kunne I finde på at flytte til Australien? 

Jeg selv er født og opvokset i Danmark, men mine forældre er fra Marokko.. Og ja min mand er så dansker, hans navn afsløre ham nok meget hurtigt

Tak for de krydset fingre.. Håber også den er der  

Hehe, jeg tænkte også lige .... Lars? = dansker ..
Marokko ? Hvad med dig så ? Muslim eller ej ?
Nej jeg vil ikke flytte fra min familie desværre, senere i livet så ja, men så længe jeg har min familie vil jeg helst ingen steder altså

Anmeld

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Hehe, jeg tænkte også lige .... Lars? = dansker ..
Marokko ? Hvad med dig så ? Muslim eller ej ?
Nej jeg vil ikke flytte fra min familie desværre, senere i livet så ja, men så længe jeg har min familie vil jeg helst ingen steder altså

Okay ja det kan jeg godt forstå.. Familie har jo også en vigtig rolle i ens liv..

Jep jeg er muslim.. Men jeg er nok ikke den kulturelle muslim.. Er meget dansk i det, dog uden alkohol, ikke halal mad og sådan.. Nok mit tankemønster og opfattelser der er danske tror jeg.. hmm.. svært at sætte ord på

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Okay ja det kan jeg godt forstå.. Familie har jo også en vigtig rolle i ens liv..

Jep jeg er muslim.. Men jeg er nok ikke den kulturelle muslim.. Er meget dansk i det, dog uden alkohol, ikke halal mad og sådan.. Nok mit tankemønster og opfattelser der er danske tror jeg.. hmm.. svært at sætte ord på

Næææ det er da ikke svært at forstå (; hvad med Lars så ?

Anmeld

14. september 2011

Wimmie

henh01 skriver:

de er virkelig fine.. Ved du om de har en hjemmeside?

http://guldsmeddyrup.dk/

Anmeld

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Næææ det er da ikke svært at forstå (; hvad med Lars så ?

Lars har valgt islam til sig efter at have studeret det i et års tid.. 
Det er jeg faktisk glad for, for min største frygt vil være at skulle opdrage med 2 forskellige livssyn..  

Anmeld

14. september 2011

henh01

Wimmie skriver:

http://guldsmeddyrup.dk/

TUSIND tak

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Lars har valgt islam til sig efter at have studeret det i et års tid.. 
Det er jeg faktisk glad for, for min største frygt vil være at skulle opdrage med 2 forskellige livssyn..  

Det forstår jeg skam godt ..

Anmeld

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Det forstår jeg skam godt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.