Vis mig jeres ring - se min <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Det forstår jeg skam godt ..

Hvad laver du så til daglig?  

Uhh... du må sige til hvis jeg skriver for meget el du har andet du skal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Wimmie

henh01 skriver:

TUSIND tak

Det er godt nok et ringe udvalg de har på hjemmeside...

Anmeld

14. september 2011

henh01

Wimmie skriver:

Det er godt nok et ringe udvalg de har på hjemmeside...

jeg vil prøve at ringe til dem. Bor på sjælland, men det kan være de kan mailem ig nogle billeder

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Hvad laver du så til daglig?  

Uhh... du må sige til hvis jeg skriver for meget el du har andet du skal..

Nej nej helt okay, til dagligt er jeg pædagog studerende, men er jo så lige gået på barsel, jeg var sygemeldt forinden pga ondt i ryggen meget belastende og tiden snegler sig bare afsted.. Hvad med dig ?

Anmeld

15. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Nej nej helt okay, til dagligt er jeg pædagog studerende, men er jo så lige gået på barsel, jeg var sygemeldt forinden pga ondt i ryggen meget belastende og tiden snegler sig bare afsted.. Hvad med dig ?

ja jeg gik så tidligt i seng i går

Hvor pudsigt, jeg har været pædagogstuderende ind til jeg fandt ud af det ikke lige var mig, og min mand er pædagog
Nu læser jeg til socialrådgiver og jeg er rigtig glad for det

Hvor kan jeg godt forstå du er frustreret over at tiden går langsomt.. Kan huske jeg gik hjemme i 3 mdr ml uddannelserne og nej jeg var ved at få grå hår.. Gør jeg stadig da mit studie ikke fylder hele dagen .. 

Kan se du er fra Kbh, hvis du har lyst til at mødes over en kop kaffe en dag kunne det være hyggeligt

Anmeld

15. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

ja jeg gik så tidligt i seng i går

Hvor pudsigt, jeg har været pædagogstuderende ind til jeg fandt ud af det ikke lige var mig, og min mand er pædagog
Nu læser jeg til socialrådgiver og jeg er rigtig glad for det

Hvor kan jeg godt forstå du er frustreret over at tiden går langsomt.. Kan huske jeg gik hjemme i 3 mdr ml uddannelserne og nej jeg var ved at få grå hår.. Gør jeg stadig da mit studie ikke fylder hele dagen .. 

Kan se du er fra Kbh, hvis du har lyst til at mødes over en kop kaffe en dag kunne det være hyggeligt

Ja som pædagog studerende har man jo også få timer på skolen, det er praktikken der fylder, men dejligt med skole tiden når man har barn (; der er det praktikkens tider der er lange starter direkte i praktik efter min barsel, så håber ikke at jeg ender i børne have eller andet hvor jeg har vildt sent fri puuuh ..
Jep det ville da være super hyggeligt hvor i kbh bor du ?

Anmeld

15. september 2011

nattergalen

Mulleunge skriver:

Ja som pædagog studerende har man jo også få timer på skolen, det er praktikken der fylder, men dejligt med skole tiden når man har barn (; der er det praktikkens tider der er lange starter direkte i praktik efter min barsel, så håber ikke at jeg ender i børne have eller andet hvor jeg har vildt sent fri puuuh ..
Jep det ville da være super hyggeligt hvor i kbh bor du ?

Det bliver da lidt af en tung start.. Så krydser jeg fingre for dig at det bliver der hvor du har mulighed for at gå tidligt El du har en sød vejleder der vil tag bare lidt hensyn til du har et barn..

Jamen jeg bor i Tårnby.. Men er ofte i indre København da jeg læser på Metropol.. Hvad med dig?  
Måske vi skulle finde hinanden på fjæs? Der har man mulighed for at chatte.. Lidt hurtigere end dette  

Anmeld

15. september 2011

Mauser.

nattergalen skriver:

Det bliver da lidt af en tung start.. Så krydser jeg fingre for dig at det bliver der hvor du har mulighed for at gå tidligt El du har en sød vejleder der vil tag bare lidt hensyn til du har et barn..

Jamen jeg bor i Tårnby.. Men er ofte i indre København da jeg læser på Metropol.. Hvad med dig?  
Måske vi skulle finde hinanden på fjæs? Der har man mulighed for at chatte.. Lidt hurtigere end dette  

Jeg må tilstå at jeg har slettet facebook, var simpelthen så træt af det :/ man bruger alt for meget tid på at snerrer i hinanden liv syntes jeg ..
. Ja jeg håber skam på at at de tager hensyn, det kan de blive nød til, så hellere møde ind tidligt og få tidligere fri altså
Du kan sende mig en privat besked, så kan vi skrive der, jeg må hvile lidt, skal jo se valg i aften så er meget spændt og nervøs! min stakkels kæreste må ikke stemme så han er godt muggen i dag!

Anmeld

17. september 2011

Muhmi

Vi fik den på i går

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2011

Mauser.

Muhmi skriver:

Vi fik den på i går

Hvor er den fin (: Tillykke ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.