amning - offentligt for alle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg kan ikke se problemet, er babyen sulten så skal han/hun da bare ammes. Folk der er sarte kan da bare kigge væk. Jeg syntes det er mere ulækkert at se folk som spise franskhotdog hvor dressingen vælter ud over det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

1000Ben

MorDk skriver:

Jojo jeg har skam været i IKEA med KÆMPE mave...

Jeg sys netop at hun tager sig godt af sit barn da hun imødekommer dets behov frem for at ignorere det. Hun valgte at amme det. Barnet er som oftest ligeglad med om der er andre mennesker - det vil bare have mad! Min søn har dog haft svært ved at koncenterer sig og ville heller kigge på andre mennesker, lamper osv. og så pakkede jeg bare brystet væk igen... så er han jo nok ikke sulten nok!!  MEN forstår ikke at det er så frygteligt en ting? Jeg kan da godt forstå at det måske "kan" være grænseoverskridende hvis en mor "flasher" sit bryst... men herregud. Det er et bryst og ganske naturligt.

Anmeld

6. september 2011

Stjernestoev

merethe skriver:

Jeg kan ikke se problemet, er babyen sulten så skal han/hun da bare ammes. Folk der er sarte kan da bare kigge væk. Jeg syntes det er mere ulækkert at se folk som spise franskhotdog hvor dressingen vælter ud over det hele.

Anmeld

6. september 2011

DinNabo

Det lyder som om, de fleste totalt misser TS's pointe med spørgsmålet. Hun siger jo ikke, at man ikke skal amme sit barn offentligt, men at hun ikke forstår, hvorfor man gør det midt inde i en butik, i stedet for at sætte sig hen et roligt sted/eller dækker sig til.

Ikea og Magasin er jo børnevenlige steder, med områder til netop dette formål.

Til TS. Jeg er helt enig med dig! Selvfølgelig skal man tage sig af sit barn, men HVORFOR stå i en kø for at betale med babsen ude? Så har mor sgu for travlt...

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

DinNabo skriver:

Det lyder som om, de fleste totalt misser TS's pointe med spørgsmålet. Hun siger jo ikke, at man ikke skal amme sit barn offentligt, men at hun ikke forstår, hvorfor man gør det midt inde i en butik, i stedet for at sætte sig hen et roligt sted/eller dækker sig til.

Til TS. Jeg er helt enig med dig! Selvfølgelig skal man tage sig af sit barn, men HVORFOR stå i en kø for at betale med babsen ude? Så har mor sgu for travlt...

Den pointe har jeg skam fanget - Og kan stadig ikke se problemet. Simpelthen fordi, at sådan et bart bryst til amning absolut ikke kan støde mig på nogen måde. Det er en fedtklump og en madmaskine, og jeg har svært ved at sætte mig ind i, at man kan være så påvirket længe efter, som de medarbejdere åbenbart var. Det er et bryst for pokker, det er naturligt

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

DinNabo skriver:

TUSIND tak for at DU tog dig tid til at fange pointen

Det er nemlig PRÆCIS hvad jeg mener!

Anmeld

6. september 2011

MorDk

DinNabo skriver:

Ja det er rigtig... jeg ved godt at hun er FOR amning...men det er måske de udsagn hun kommer med som får folk op af stolene...

Anmeld

6. september 2011

Stjernestoev

DinNabo skriver:

Jeg har skam også fanget pointen

Anmeld

6. september 2011

MorDk

"min reaktion kom lige så meget af at jeg synes den var "skamfuldt" ikke at passe bedre på sit barn i forhold til at det skulle have ro til at spise.." Dette sys jeg måske er liiiige.... Men nok om det!!! Over & out!

Anmeld

6. september 2011

DinNabo

Frøken J. skriver:

Den pointe har jeg skam fanget - Og kan stadig ikke se problemet. Simpelthen fordi, at sådan et bart bryst til amning absolut ikke kan støde mig på nogen måde. Det er en fedtklump og en madmaskine, og jeg har svært ved at sætte mig ind i, at man kan være så påvirket længe efter, som de medarbejdere åbenbart var. Det er et bryst for pokker, det er naturligt

Helt fint. uenighed gør hverdagen farverig

Personligt bliver jeg heller ikke "påvirket" af det. Jeg forstår måske bare ikke, hvorfor man  ville vælge at gå rundt og shoppe mens man ammede. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.