Jeg er simpelthen SÅ meget i tvivl om det bare er mig der er totalt sart eller hvor den er gået galt men here it goes:
Jeg var i søndags i IKEA hvilket resten af DK nærmest også havde bestemt sig for at gøre jo.Da jeg stod og så på gardiner kom der pludselig en kvinde et par år ældre end mig med sit lille barn og en meget ældre mand, så jeg vil antage dette var hendes far, midt i gardingangen hiver kvinden så sit bryst frem så det stritter lige ud over det hele og tager så sit barn og ligger til.. Hun går altså rundt og ammer midt i IKEA med et bryst der kun er meget lidt dækket af denne lille bitte baby.. Jeg blev simpelthen så pokkers foraget, og tænkte bare gør man virkelig det når man er blevet mor? Flasher man bare sine bryster med manglende respekt på om verdenen??
Jeg vil da også gerne amme når jeg en gang har født, men come on, det er ikke noget jeg behøver vise alle andre mennesker. Jeg mener bare, var det mig der gik rundt inde i IKEA med en sulten lille mand havde jeg nok lige fået bundet en stofble over så det dækkede ned så 1, mit barn lå i fred for alt det der foregår rundt om, 2. så jeg ikke behøvede at skulle vise alle folk mine svulmende bryster...
Hvordan har I andre gjort offentlige steder med en lille der blev sulten? Bare hevet frem til offentlige skue??
Anmeld