amning - offentligt for alle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

waou du sammenligner et lille væsen der får mad med en junkie der fixer ..... synes måske dit verdens billede er noget makabert. 

Den spiser ... når du sidder på cafe, eller på resturant ser du voksne mennesker spise, det her er tilfældigvis måden at spædbørn spiser på. 

Herre Jemina 

Nu er det en ekstrem sammenligning dette er vi helt enige om men grundprincippet er næsten det samme, mad for at overleve og ikke skrige og derved ikke genere andre mennesker ( det er der jo flere nu der har nævnt i denne debat) fix for at overleve og ikke begynde at opfører sig underligt.. ja de har selv valgt at fixe men moren har også selv valgt at tage sit barn med offentlige steder

ja det er et stort bring fra barn til baby men det var det med at overleve du skulle se på, ikke de andre faktorer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Nu er det en ekstrem sammenligning dette er vi helt enige om men grundprincippet er næsten det samme, mad for at overleve og ikke skrige og derved ikke genere andre mennesker ( det er der jo flere nu der har nævnt i denne debat) fix for at overleve og ikke begynde at opfører sig underligt.. ja de har selv valgt at fixe men moren har også selv valgt at tage sit barn med offentlige steder

ja det er et stort bring fra barn til baby men det var det med at overleve du skulle se på, ikke de andre faktorer.. 

et er da på ingen måder det samme, en junkie er afhængig ... og kan godt overleve uden sit fix, junkien føler måske ikke han kan, men det kan han nu fint- 

OG de fleste junkier jeg har været i nærheden af har haft en udviklet hjerne. 

Babyer har instinkter i starten ... de tænker ikke over hvor de er hvis de er sultne.. 

Anmeld

6. september 2011

Zafir

Jeg er så ABSOLUT for at amme alle steder. Er baby sulten, så frem med babsen.
MEN jeg er så også absolut for at man ikke skal stå og stritte med jungerne i flere minutter og lave mælkespringvand udover det hele. Det kan sagtens gøres diskret. Jeg har ammet så diskret på en restaurant at tjeneren først opdagede baby da vi skulle betale

Så FOR amning alle steder også offentligt!!! og samtidig IMOD fritstående junger udover det hele

Anmeld

6. september 2011

SjeBets

Så du mener faktisk at mødre der vælger at amme burde blive hjemme indtil de holder med at amme.  Det skal da nok blive hyggeligt... 

Anmeld

6. september 2011

SjeBets

Zafir skriver:

MEN jeg er så også absolut for at man ikke skal stå og stritte med jungerne i flere minutter og lave mælkespringvand udover det hele. Det kan sagtens gøres diskret. Jeg har ammet så diskret på en restaurant at tjeneren først opdagede baby da vi skulle betale

Så FOR amning alle steder også offentligt!!! og samtidig IMOD fritstående junger udover det hele

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

tak er præcis pointen.

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Så du mener faktisk at mødre der vælger at amme burde blive hjemme indtil de holder med at amme.  Det skal da nok blive hyggeligt... 

det har jeg ikke sagt nej overhoved så tror du lige må holde inde

Jeg siger stadigvæk som hele tiden at det er det med at JEG ville dække mig til. og det er det med IKKE at dække sig til jeg synes er forkert..

beklager hvis det ikke stod tydeligt i første indlæg. 

Anmeld

6. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

men pointen i det er at for nogle er det krænkende... Jeg blev ikke krænket jeg blev bare smæk irriteret fordi jeg gider ikke gå rundt med min gravide mave og fordomsfulde blik fordi andre ter sig sådan i samfundet... Ja et barn skal have mad for at overleve, men en junkie skal også have sit fix, gider du se på det inde i et supermarked f.eks? Jeg gider nemlig ikke... 

Jamen hvordan i al verden kan det være krænkende? Det er det mest naturlige i hele verden. Det er et BRYST og et barn der SPISER. Og jeg synes i øvrigt, at det er meget, meget, meget langt ude overhovedet at forsøge at sammenligne det med en junkie der skal have et fix, så det vil jeg slet ikke kommentere på

Anmeld

6. september 2011

MorDk

Anonym skriver:

tak er præcis pointen.

Anmeld

6. september 2011

MorDk

Frøken J. skriver:

Jamen hvordan i al verden kan det være krænkende? Det er det mest naturlige i hele verden. Det er et BRYST og et barn der SPISER. Og jeg synes i øvrigt, at det er meget, meget, meget langt ude overhovedet at forsøge at sammenligne det med en junkie der skal have et fix, så det vil jeg slet ikke kommentere på

ENIG! Man ikke samligne en baby der skal ammes med en junkie... *omg*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.