Hvor "store" var/er jeres 4 mdr barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

LillanG

marloutti skriver:

Nå, der er alligevel nogle stykker, der er nogenlunde samme sted som Magne..  Og din pige var næsten det samme ved fødslen som ham...

jah, det er meget forskelligt hvordan de små vokser.. så længe de har det godt, skulle det jo nok være i orden

- Men skulle nok også lægge til, at min lille pige er født en mdr for tidligt, så hun har forholdsvis vokset rigtigt meget, synes jeg i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

marloutti

LilianG skriver:

jah, det er meget forskelligt hvordan de små vokser.. så længe de har det godt, skulle det jo nok være i orden

- Men skulle nok også lægge til, at min lille pige er født en mdr for tidligt, så hun har forholdsvis vokset rigtigt meget, synes jeg i hvert fald.

Ja, så har hun taget godt ved.... Magne kom tre uger før termin; det regnes jo så ikke for for-tidlig født... Men betyder alligevel lidt, synes jeg...

Anmeld

4. september 2011

LillanG

marloutti skriver:

Ja, så har hun taget godt ved.... Magne kom tre uger før termin; det regnes jo så ikke for for-tidlig født... Men betyder alligevel lidt, synes jeg...

Jah, 3 uger gør helt sikkert en forskel. Siger de ik at de tager i gennemsnit ca. 250g på um ugen den sidste tid i maven. Så Magne kunne ha taget 1 kg mere på om han kom nermere til termin 

Anmeld

4. september 2011

marloutti

LilianG skriver:

Jah, 3 uger gør helt sikkert en forskel. Siger de ik at de tager i gennemsnit ca. 250g på um ugen den sidste tid i maven. Så Magne kunne ha taget 1 kg mere på om han kom nermere til termin 

Ja, det er alligevel lidt vildt at tænke på...

Anmeld

4. september 2011

MetteT

Christian var 72,5 cm og vejede 8,4kg... Men han er også en stor dreng og var stor allerede ved fødslen...

Knus Mette

Anmeld

4. september 2011

marloutti

MetteT skriver:

Christian var 72,5 cm og vejede 8,4kg... Men han er også en stor dreng og var stor allerede ved fødslen...

Knus Mette

Ja, jeg begynder også at kunne se en sammenhæng mellem fødselsvægt og senere hen...

Anmeld

17. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
marloutti skriver:

Ja, nu er jeg altså lidt nysgerrig....

Jeg synes selv vores søn er lidt lille af sin alder og sundhedsplejersken siger han er lidt til den slanke side, men hans proportioner højde/vægt passer fint sammen.

Så er der én i familien, der siger hun synes han er kæmpestor.! Det irriterer mig sindssygt, hun siger det; måske mest fordi hun bare vil have ret og synes alle vi andre er helt forkert på den..

Nå, men vil I dele ud af hvad jeres dejlige børn Vejer og måler ved 4 mdr alderen?

Magne måler 58 cm og vejer 5,9 kilo...

vil mene han er lille.

min, som er født en måned før termin, er 3,5 måneder og er 66 cm og vejer 6,6 kg. og det er endda med små forældre. han er stor! synes vi.

Anmeld

17. september 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Ja, nu er jeg altså lidt nysgerrig....

Jeg synes selv vores søn er lidt lille af sin alder og sundhedsplejersken siger han er lidt til den slanke side, men hans proportioner højde/vægt passer fint sammen.

Så er der én i familien, der siger hun synes han er kæmpestor.! Det irriterer mig sindssygt, hun siger det; måske mest fordi hun bare vil have ret og synes alle vi andre er helt forkert på den..

Nå, men vil I dele ud af hvad jeres dejlige børn Vejer og måler ved 4 mdr alderen?

Magne måler 58 cm og vejer 5,9 kilo...

Jeg har en slank dreng

Benjamin er 5 måneder. Han er ca. 65 cm og tror snart han er oppe på 6,5 kg.

Han er dog også født for tidligt og var meget undervægtig.

Anmeld

17. september 2011

marloutti

camillakrath skriver:

Jeg har en slank dreng

Benjamin er 5 måneder. Han er ca. 65 cm og tror snart han er oppe på 6,5 kg.

Han er dog også født for tidligt og var meget undervægtig.

Ja, han er da lang og slank...

Anmeld

17. september 2011

marloutti

sommerbarn<3 skriver:

vil mene han er lille.

min, som er født en måned før termin, er 3,5 måneder og er 66 cm og vejer 6,6 kg. og det er endda med små forældre. han er stor! synes vi.

Ja, der er en forskel kan jeg godt se... Vi er heller ikke store.. 1,57 og 1.65 så han har jo heller ingen at blive stor efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.