Hvor "store" var/er jeres 4 mdr barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

marloutti

benjamins'mor skriver:

Det syntes jeg også ved Benjamin, altså at han var lille i forhold til andre 4 mdr babyer da han var det.

Benjamin vejede 6900 g og var 70 cm.

Nå, men det lyder da til, han var rimelig godt med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Benjamins'mor

marloutti skriver:

Nå, men det lyder da til, han var rimelig godt med...

Var han også på kurverne, men han er meget lang i forhold til hvad han vejer, så han ser MEGET lille ud.

Anmeld

19. september 2011

marloutti

benjamins'mor skriver:

Var han også på kurverne, men han er meget lang i forhold til hvad han vejer, så han ser MEGET lille ud.

Okay...  Nu skal Magne til 5 mdr undersøgelse på fredag hos lægen, så glæder jeg mig til at se hvordan han ligger på kurverne... Egentlig mærkeligt sundhedsplejersken ikke bruger dem....

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

marloutti skriver:

Okay...  Nu skal Magne til 5 mdr undersøgelse på fredag hos lægen, så glæder jeg mig til at se hvordan han ligger på kurverne... Egentlig mærkeligt sundhedsplejersken ikke bruger dem....

Det gør hun også, bare ikke når hun er ude ved en.

Mener at de fleste steder får man første gang et brugernavn og en kode, og så kan man logge ind på en hjemmeside hvor kurven ligger og de skriver efter hvert besøg. 

Anmeld

19. september 2011

marloutti

benjamins'mor skriver:

Det gør hun også, bare ikke når hun er ude ved en.

Mener at de fleste steder får man første gang et brugernavn og en kode, og så kan man logge ind på en hjemmeside hvor kurven ligger og de skriver efter hvert besøg. 

Nå ja!!! Aj, det havde jeg da helt glemt.... Der skal jeg da lige ind og kigge....

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

marloutti skriver:

Nå ja!!! Aj, det havde jeg da helt glemt.... Der skal jeg da lige ind og kigge....

Anmeld

19. september 2011

hekran

Mortiltodrenge skriver:

Frederik vejede 10 kg og var 70 cm lang - 19 uger gammel, så i forhold til min dreng er jeres jo en lille fis

Nøj, en ordentlig lækker basse Min lille sylfide nærmer sig hastigt de 4 måneder. Hun vejer 6,6 kg og er en lag sag på 65 cm

Anmeld

19. september 2011

LinLin

marloutti skriver:

Nå, så er David da ret tæt på Magne...

Ja

Og nu er Adam blevet et år og han er faktisk ikke ret meget større end storebror var, da han var 12 mdr, selvom Adam var 1,7 kg foran da de var 4 mdr!

Anmeld

19. september 2011

marloutti

DAs mor skriver:

Ja

Og nu er Adam blevet et år og han er faktisk ikke ret meget større end storebror var, da han var 12 mdr, selvom Adam var 1,7 kg foran da de var 4 mdr!

Ja, der kan man bare se....  Det er slet ikke til at vide, hvad der sker...

Anmeld

19. september 2011

ChristinaJ

min dreng vejede 7,9 kg og var 65,5 lang :-). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.