Hvor "store" var/er jeres 4 mdr barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

marloutti

maria_wt skriver:

Begge mine unger var 7,4 kg og 70 cm som 4 mdr..

Ja, det er jo alligevel lidt til forskel fra her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

marloutti

LilianG skriver:

61 cm og 6,1 kg målt ca. en uge før hun blev 4 mdr

- ved fødsel var hun 48 cm lang og vejede 2670 g

Nå, der er alligevel nogle stykker, der er nogenlunde samme sted som Magne..  Og din pige var næsten det samme ved fødslen som ham...

Anmeld

3. september 2011

marloutti

_-Kathrine-_ skriver:

Villads vejede ved 4 mdr's alderen 6700 gr og målte 66 cm... Hans kurve lavede et lille knæk ned af, men sp sagde at så længe han var glad, tilfreds og spiste skulle vi ikke være bekymrede...! Han er en lang og slank dreng

Synes bare din dreng er SÅ dejlig på dit profilbillede -sikke nogle skønne øjne

Årh, tusind tak...  Vi synes jo også bare han er skøn... Ja, jeg satser også på at han trives fint, så længe han er så glad og tilfreds som han er...

Anmeld

3. september 2011

marloutti

Maja88 skriver:

her var hun; 5,6kg og 63cm

Det er heller ikke så anderledes end Magne...  Lyder dog til hun har højden lidt mere med sig, dejligt...

Anmeld

3. september 2011

lhn89

Vores Luna er ca. 70 cm. og 9,5 kg. Jeg ved godt at hun er større end børn på 4 mdr. men synes heller ikke det er sjovt at skulle "forsvare" hende. Jeg synes at vi får mange kommentar, selvom at det ikke er ment i en ond mening, så er det ikke altid lige sjovt at høre. 

Så sent som i går var der en dame som sagde til en anden "se lige hende fedlingen" "hun er godt nok en fed baby, kan det virkelig passe at hun kun er 4 mdr." om Luna.

Selvom at hun er en sund og rask pige, der kan alt det hun burde - kan jeg alligevel ikke lade være, med at tænke hendes vægt som et problem 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

3. september 2011

marloutti

lhn89 skriver:

Vores Luna er ca. 70 cm. og 9,5 kg. Jeg ved godt at hun er større end børn på 4 mdr. men synes heller ikke det er sjovt at skulle "forsvare" hende. Jeg synes at vi får mange kommentar, selvom at det ikke er ment i en ond mening, så er det ikke altid lige sjovt at høre. 

Så sent som i går var der en dame som sagde til en anden "se lige hende fedlingen" "hun er godt nok en fed baby, kan det virkelig passe at hun kun er 4 mdr." om Luna.

Selvom at hun er en sund og rask pige, der kan alt det hun burde - kan jeg alligevel ikke lade være, med at tænke hendes vægt som et problem 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

WHAT THE F...!!!! Er der virkelig nogen som taler sådan om et lille forsvarsløst barn!!! Det var dog forfærdeligt!!! Så er der jo ikke noget at sige til at fordomme og mobning aldrig forsvinder!!! Jeg er rystet....

Jeg er sikker på hun er helt perfekt som hun er... Og børn ændrer sig jo meget, når de begynder at kravle og gå, så jeg tror ikke du skal bekymre dig...

Anmeld

3. september 2011

lhn89

marloutti skriver:

WHAT THE F...!!!! Er der virkelig nogen som taler sådan om et lille forsvarsløst barn!!! Det var dog forfærdeligt!!! Så er der jo ikke noget at sige til at fordomme og mobning aldrig forsvinder!!! Jeg er rystet....

Jeg er sikker på hun er helt perfekt som hun er... Og børn ændrer sig jo meget, når de begynder at kravle og gå, så jeg tror ikke du skal bekymre dig...

Jeg var også selv lidt i chok og vidste ikke helt, hvad jeg skulle sige. Det var først bagefter jeg blev ked af det, for man ønsker jo ikke som mor, at ens barn skal udsættes for sådan kommentar. 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

3. september 2011

marloutti

lhn89 skriver:

Jeg var også selv lidt i chok og vidste ikke helt, hvad jeg skulle sige. Det var først bagefter jeg blev ked af det, for man ønsker jo ikke som mor, at ens barn skal udsættes for sådan kommentar. 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Aj, for pokker da....  Jamen, jeg er stadig nærmest mundlam... Det chokerer mig virkelig, må jeg sige....

Anmeld

3. september 2011

lhn89

marloutti skriver:

Aj, for pokker da....  Jamen, jeg er stadig nærmest mundlam... Det chokerer mig virkelig, må jeg sige....

Ja, især når det er fra en voksen dame. Hun må da en have nogenlunde idé om hvad man kan sige - og hvad man IKKE kan sige. Men åbenbart ikke 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

3. september 2011

marloutti

lhn89 skriver:

Ja, især når det er fra en voksen dame. Hun må da en have nogenlunde idé om hvad man kan sige - og hvad man IKKE kan sige. Men åbenbart ikke 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Aj, jeg håber virkelig hun kommer til at tænke over det og bliver meget flov over sig selv!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.