Hvor "store" var/er jeres 4 mdr barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

marloutti

Muhmi skriver:

Silas var 68 lang og vejede 7,9 kilo SP sagde at han var lige som han skulle være...

Ja, det lyder det bestemt også til, efter hvad de andre skriver... Dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

marloutti

Mortiltodrenge skriver:

Frederik vejede 10 kg og var 70 cm lang - 19 uger gammel, så i forhold til min dreng er jeres jo en lille fis

Hihihi.... Vi kalder ham også lille-fis... Men ja, det må man sige...

Anmeld

3. september 2011

marloutti

Chris86 skriver:

Jep.. Men sådan er hun, hun siger tingene lidt for hurtigt nogle gange... :/ Og ja, hun er en smugle bedre selv, tror hun selv... Det får hun det i hvert fald tit til at lyde som...

Men ak ja, sådan er det... Plejer også bare at lukke ørene og når jeg ik reagere, så holder hun hurtigt mund igen

Det er da altid noget, hun forstår en hentydning...

Anmeld

3. september 2011

Mor til Frederic og Freya

marloutti skriver:

Ja, nu er jeg altså lidt nysgerrig....

Jeg synes selv vores søn er lidt lille af sin alder og sundhedsplejersken siger han er lidt til den slanke side, men hans proportioner højde/vægt passer fint sammen.

Så er der én i familien, der siger hun synes han er kæmpestor.! Det irriterer mig sindssygt, hun siger det; måske mest fordi hun bare vil have ret og synes alle vi andre er helt forkert på den..

Nå, men vil I dele ud af hvad jeres dejlige børn Vejer og måler ved 4 mdr alderen?

Magne måler 58 cm og vejer 5,9 kilo...

Se ham som en helhed og ikke som tal, at sammenligne kan være en farlig ting...

Hverken 2 forældre eller 2 børn er ens, alle bærer forskellige gen og vokser på hver deres måde...

Frederic var ved 4 mdr 66 cm og 6,? kg

og ved 5 mdr 71,5 cm og 7 kg

Anmeld

3. september 2011

marloutti

Mor til Frederic skriver:

Se ham som en helhed og ikke som tal, at sammenligne kan være en farlig ting...

Hverken 2 forældre eller 2 børn er ens, alle bærer forskellige gen og vokser på hver deres måde...

Frederic var ved 4 mdr 66 cm og 6,? kg

og ved 5 mdr 71,5 cm og 7 kg

Jamen, det har du fuldstændig ret i... Vi synes jo også bare han er perfekt som han er.. Ville bare godt lige se et snit af hvordan det var med andre børn, når nu der er så forsk. meninger omkring vores...

Anmeld

3. september 2011

sandratobias

Amanda: 5,8/60 cm, da hun var 4 måneder... 

Fødsel: 2190/48... 

Anmeld

3. september 2011

marloutti

sandratobias skriver:

Amanda: 5,8/60 cm, da hun var 4 måneder... 

Fødsel: 2190/48... 

Orh, det er jo næsten det samme som Magne.... Sikke lille hun var ved fødslen... Magne var 2750/47 men tabte sig til 2440.

Anmeld

3. september 2011

S.Maria

Amanda bliver 4 mdr. Den 13. Sep. Hun var ved fødslen 3735g og 51cm. I torsdags blev hun målt til 5750g og 64 cm. Så ikke det helt vilde, men min SP sagde at hun følger bare sin egen kurve og så længe hun virker som en glad og tilfreds pige så er det okay hun ikke tager så meget på.

Anmeld

3. september 2011

FruHolm <3

marloutti skriver:

Ja, nu er jeg altså lidt nysgerrig....

Jeg synes selv vores søn er lidt lille af sin alder og sundhedsplejersken siger han er lidt til den slanke side, men hans proportioner højde/vægt passer fint sammen.

Så er der én i familien, der siger hun synes han er kæmpestor.! Det irriterer mig sindssygt, hun siger det; måske mest fordi hun bare vil have ret og synes alle vi andre er helt forkert på den..

Nå, men vil I dele ud af hvad jeres dejlige børn Vejer og måler ved 4 mdr alderen?

Magne måler 58 cm og vejer 5,9 kilo...

hej

min dreng var 70cm og vejede 9,3 kg da han blev 4 måneder

ved fødslen var han 52 cm og 4110g

Anmeld

3. september 2011

Janni.

Ved fødslen var han 52 cm og 3,4 kg (3430 gram) 

Tjekkede lige Silas's bog og han var: 66 cm og 8,3 kg da han var 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.