Hvor "store" var/er jeres 4 mdr barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Herhjemme var Mlaou 62 cm lang og vejede 7,4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Ja, han er da lang og slank...

Jeg er selv kun 1,55 - 160. Og vejer 50 kg

Benjamin vejede 1800 gram ved fødslen

Anmeld

17. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
marloutti skriver:

Ja, der er en forskel kan jeg godt se... Vi er heller ikke store.. 1,57 og 1.65 så han har jo heller ingen at blive stor efter...

Men kan jo være han vokser lidt hurtigere på et andet tidspunkt i forhold til dem der er større end ham nu.. Men ellers er der heller ikke noget i vejen med at være mindre end gennemsnittet

Anmeld

17. september 2011

afrobabies

marloutti skriver:

Ja, nu er jeg altså lidt nysgerrig....

Jeg synes selv vores søn er lidt lille af sin alder og sundhedsplejersken siger han er lidt til den slanke side, men hans proportioner højde/vægt passer fint sammen.

Så er der én i familien, der siger hun synes han er kæmpestor.! Det irriterer mig sindssygt, hun siger det; måske mest fordi hun bare vil have ret og synes alle vi andre er helt forkert på den..

Nå, men vil I dele ud af hvad jeres dejlige børn Vejer og måler ved 4 mdr alderen?

Magne måler 58 cm og vejer 5,9 kilo...

Min datter er omkring samme størrelse, så tror ikke at du skal være så bekymret, hvis bare han trives

Anmeld

17. september 2011

LinLin

marloutti skriver:

Ja, nu er jeg altså lidt nysgerrig....

Jeg synes selv vores søn er lidt lille af sin alder og sundhedsplejersken siger han er lidt til den slanke side, men hans proportioner højde/vægt passer fint sammen.

Så er der én i familien, der siger hun synes han er kæmpestor.! Det irriterer mig sindssygt, hun siger det; måske mest fordi hun bare vil have ret og synes alle vi andre er helt forkert på den..

Nå, men vil I dele ud af hvad jeres dejlige børn Vejer og måler ved 4 mdr alderen?

Magne måler 58 cm og vejer 5,9 kilo...

David: 6 kg, 61 cm

Adam: 7,7 kg og 67 cm

Anmeld

19. september 2011

marloutti

DAs mor skriver:

David: 6 kg, 61 cm

Adam: 7,7 kg og 67 cm

Nå, så er David da ret tæt på Magne...

Anmeld

19. september 2011

marloutti

afrobabies skriver:

Min datter er omkring samme størrelse, så tror ikke at du skal være så bekymret, hvis bare han trives

Nej, det er jeg også efterhånden nået frem til...

Anmeld

19. september 2011

marloutti

sommerbarn<3 skriver:

Men kan jo være han vokser lidt hurtigere på et andet tidspunkt i forhold til dem der er større end ham nu.. Men ellers er der heller ikke noget i vejen med at være mindre end gennemsnittet

Hihi, lige præcis... Hellere lille og vågen.....

Anmeld

19. september 2011

marloutti

camillakrath skriver:

Jeg er selv kun 1,55 - 160. Og vejer 50 kg

Benjamin vejede 1800 gram ved fødslen

Uh, så lille bitte han var....

Anmeld

19. september 2011

Benjamins'mor

Det syntes jeg også ved Benjamin, altså at han var lille i forhold til andre 4 mdr babyer da han var det.

Benjamin vejede 6900 g og var 70 cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.