Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

sarahb

AalborgPigen skriver:

Krydser fingre for du finder ud af det med placering For det er sku da træls.. 

Ej hvor dejligt med nyt job Håber det bliver godt

Ja men må nok vente til næste sommer desværre. Men sådan er det jo bare...

Men tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Muffin_girl

sarahb skriver:

Ja men må nok vente til næste sommer desværre. Men sådan er det jo bare...

Men tusinde tak

Ja desværre

Anmeld

2. september 2011

Kris89

At min kæreste kommer hjem... han er taget på jagt selvom jeg sidder og tuder mig selv i stykker pga. lortearbejde...

jeg står i et dilemma der hedder om jeg skal blive væk i weekenden for at lave en pointe til chefen som STADIG ikke har fået udbetalt min løn.

Jeg vil gerne væk derfra, men har ikke andet at give mig til - dog kun 3 ugers karantæne i fagforeningen, hvis jeg siger op. er jo glad for arbejdet, men chefen er en DØR! og det med lønnen har bare fået det hele til at flyde over...

sidder bare og har ondt af mig selv, og har ingen at snakke med....

MIT ØNSKE LIGENU - KOM HJEM KÆRE MAND!!!!!

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Kris89 skriver:

At min kæreste kommer hjem... han er taget på jagt selvom jeg sidder og tuder mig selv i stykker pga. lortearbejde...

jeg står i et dilemma der hedder om jeg skal blive væk i weekenden for at lave en pointe til chefen som STADIG ikke har fået udbetalt min løn.

Jeg vil gerne væk derfra, men har ikke andet at give mig til - dog kun 3 ugers karantæne i fagforeningen, hvis jeg siger op. er jo glad for arbejdet, men chefen er en DØR! og det med lønnen har bare fået det hele til at flyde over...

sidder bare og har ondt af mig selv, og har ingen at snakke med....

MIT ØNSKE LIGENU - KOM HJEM KÆRE MAND!!!!!

Hvorfor er han bare taget afsted hvis du har det skidt??

Hva fanden er han for en nar af en chef !!! Du skal da kontakte din fagforening når du ikke får løn.. 

Anmeld

2. september 2011

Kris89

AalborgPigen skriver:

Hvorfor er han bare taget afsted hvis du har det skidt??

Hva fanden er han for en nar af en chef !!! Du skal da kontakte din fagforening når du ikke får løn.. 

Han kunne ikke rigtig melde fra så sent og kan godt følge ham. han har ikke jagt selv mere og det piner ham ret meget.. så ham og hunden er ude efter gæs...

jeg ved at det med lønnen bare er en fejl, det der pisser mig af er, at han nu har haft TO hverdage til at rette fejlen. altså jeg kunne ha fået min løn idag, men nej nej, nu skal jeg vente til mandag fordi han ikke fik sig taget sammen (dette vil han selvfølgelig ikke indrømme, der kommer en MILLIARD undskyldninger, som når jeg konfrontere ham med andet jobrelateret han ikke har fået gjort)

Er bare så træt af det hele, samtidig vil jeg så nødig bare gå hjemme. Elsker jo arbejdet, bare ikke arbejdspladsen

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Kris89 skriver:

Han kunne ikke rigtig melde fra så sent og kan godt følge ham. han har ikke jagt selv mere og det piner ham ret meget.. så ham og hunden er ude efter gæs...

jeg ved at det med lønnen bare er en fejl, det der pisser mig af er, at han nu har haft TO hverdage til at rette fejlen. altså jeg kunne ha fået min løn idag, men nej nej, nu skal jeg vente til mandag fordi han ikke fik sig taget sammen (dette vil han selvfølgelig ikke indrømme, der kommer en MILLIARD undskyldninger, som når jeg konfrontere ham med andet jobrelateret han ikke har fået gjort)

Er bare så træt af det hele, samtidig vil jeg så nødig bare gå hjemme. Elsker jo arbejdet, bare ikke arbejdspladsen

Nej det forstår jeg godt ..  

Nej men sådan var min gamle chef også.. Det kan ikke passe at man som chef ikke engang kan passe sit job..!! 

Kan godt forstå du er meget træt af det !! Ikke i orden !!

Anmeld

2. september 2011

Kris89

AalborgPigen skriver:

Nej det forstår jeg godt ..  

Nej men sådan var min gamle chef også.. Det kan ikke passe at man som chef ikke engang kan passe sit job..!! 

Kan godt forstå du er meget træt af det !! Ikke i orden !!

Det værste ved ham er, at han lyver så det driver...

han kom i eftermiddag og sagde at de ikke havde mit kontonummer i banken. jamen hvorfor fortalte de ham ikke det igår hvis han som han siger ringede til dem igår for at få overført pengene....

hvorfor står han og siger at kalvene har fået mælk en aften jeg ikke har været der, når jeg har brugt det sidste pulver og der ikke er fundet en ny sæk? sådan er det bare med det hele!!!!

har nu sagt til ham at jeg ikke møder på arbejde før mine penge er gået ind på kontoen... og så skal jeg have tid til at tænke, om det er hos ham jeg ønsker at arbejde....

Anmeld

2. september 2011

pussekat

AalborgPigen skriver:

JA dumme mens.. BLIV VÆK OG GØR OS TIL MØDRE  

jep her her vi prøve at være gravid 2 gang og  2 sa siden år så her kun 2 æg i fryste så skal vi på det pravit men min dejlig mand her sige at vis det ikke lykke så gør vi det  men er træt af min dum kroppe

Anmeld

2. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

mit største ønske lige nu er, at min mand kan beholde sit arbejde og ikke bliver fyret.

1 oktober bliver der nemlig fyret 100mand på den virksomhed som han arbejder på og jeg håber min mand ikke er en af dem der bliver prikket på skulderen den dag.

Anmeld

2. september 2011

TR

AalborgPigen skriver:

Ja det er skide svært.. Men min kæreste er en kontrol freak .. Så han vil gerne have lidt styr på tingene Og vi skal da også være enige, da det er en stor beslutning.. Men jeg kan ikke vente.. 

Jeg skal nok krydse fingre..

Kan jeg godt forstå du ikk kan .. Kan jeg heller ikk hehe ..

Taaaak det sødt af dig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.