Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

chael

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

Jeg har kryddset de fleste af

Jeg køber det tøj til ungerne der er pænt og så er jeg ligeglad med hvad det er for et mærke.

De har alt lige fra Molo, hummel, katvig, koin, humør osv, til bilka, tøj&sko, føtex osv.

Jeg køber gerne brugt på nettet, og sælger også en del derinde.

Har ikke købt tøj i genbrugten, men syntes det er super at tøjet ikke bare bliver smidt ud, men at der er andre der kan få glæde af det.

*Camilla 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Muffin_girl

chael skriver:

Jeg har kryddset de fleste af

Jeg køber det tøj til ungerne der er pænt og så er jeg ligeglad med hvad det er for et mærke.

De har alt lige fra Molo, hummel, katvig, koin, humør osv, til bilka, tøj&sko, føtex osv.

Jeg køber gerne brugt på nettet, og sælger også en del derinde.

Har ikke købt tøj i genbrugten, men syntes det er super at tøjet ikke bare bliver smidt ud, men at der er andre der kan få glæde af det.

*Camilla 36+2

Rart at høre at der er mange der har det som mig Jeg køber også tit på trendsales..  

Ja jeg giver også altid mit gamle tøj til genbrug.

Anmeld

2. september 2011

An&Jo

Hvor jeg køber det henne kommer an på hvad jeg skal have..

Men mine primær butikker er olgas oldebørn, look at me, abra kadabra og hønsefødder.. basis bodyer og trøjer køber jeg gerne i Bilka da deres mærke "little one" er rigtig god til prisen, derudover køber jeg også gerne bukser i h&m men da min dreng er høj og slank så er det nogengange svært at bruge de billige mærker og det der passer bedst til ham er faktisk katvig og molo da deres ting bare er lidt smallere

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Hvor jeg køber det henne kommer an på hvad jeg skal have..

Men mine primær butikker er olgas oldebørn, look at me, abra kadabra og hønsefødder.. basis bodyer og trøjer køber jeg gerne i Bilka da deres mærke "little one" er rigtig god til prisen, derudover køber jeg også gerne bukser i h&m men da min dreng er høj og slank så er det nogengange svært at bruge de billige mærker og det der passer bedst til ham er faktisk katvig og molo da deres ting bare er lidt smallere

Hvor er det Olgas Oldebørn OG Look at me er henne?  

Anmeld

2. september 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Hvor er det Olgas Oldebørn OG Look at me er henne?  

Look at me ligger inde i Friis lige overfor gina tricot og olgas ligger lige overfor Mortens kro hvis du ved hvor den ligger..

Anmeld

2. september 2011

Molly8

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

Jeg har fået meget forærende både nyt og brugt. Selv har jeg købt i Bilka, HM og ved genbrug. Jeg har også købt enkelte mærke-ting brugt på Trendsales. Pengene er små, så jeg tænker mig om med, hvad jeg køber. Jeg er kritisk, men ikke bange for at købe genbrug, da jeg har en god vaskemaskine

Kh Molly

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Look at me ligger inde i Friis lige overfor gina tricot og olgas ligger lige overfor Mortens kro hvis du ved hvor den ligger..

Jeps nu er jeg med Jeg går forbi Olgas Oldebørn på vej hjem husker jeg nu Det er så fint derinde .. WOW

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Molly8 skriver:

Jeg har fået meget forærende både nyt og brugt. Selv har jeg købt i Bilka, HM og ved genbrug. Jeg har også købt enkelte mærke-ting brugt på Trendsales. Pengene er små, så jeg tænker mig om med, hvad jeg køber. Jeg er kritisk, men ikke bange for at købe genbrug, da jeg har en god vaskemaskine

Kh Molly

Nej det vigtigste for mig er at det er rent og vasket Men jeg er bare sådan lidt med baby tøj.. Men tager også glædeligt imod ting fra familien da det tit er hjemme strikket  

Anmeld

2. september 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Jeps nu er jeg med Jeg går forbi Olgas Oldebørn på vej hjem husker jeg nu Det er så fint derinde .. WOW

Jeg køber altid mit molo dernede fordi jeg synes servicen er helt i top.. Men de har jo så mange andre fine ting derinde os.. jeg kan bruge mange penge derinde

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg køber altid mit molo dernede fordi jeg synes servicen er helt i top.. Men de har jo så mange andre fine ting derinde os.. jeg kan bruge mange penge derinde

Ja det er så fint derinde. og lækker tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.