Brønehave og slik politik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

muzen

jeg mener at det er forskellig fra inst til inst. så jeg ville da ringe og hører BH af når i nærmer jer at han skal afsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

SaNiNa

Lone Jakobsen skriver:

jeg har prøvet flere forskellige børnehaver med mine børn, og der er kæmpe forskelle.

den ene havde en striks sukker politik. om det var 0 sukker husker jeg ikke. men de var meget obs på at madpakkerne ikke indeholdt noget usundt. denne børnehave lå så også i et belastet område hvor det virkelig var nødvendigt for at børnene fik noget ordentligt mad.

og så har jeg prøvet en børnehave med meget begrænset sukkerpolitik. denne børnehave fungerede super godt. børnene var ikke "høje på sukker" og de fleste forældre servere faktisk ikke ret meget slik til børnefødselsdagene.

Det er netop sådan oplysninger jeg er ude efter.

syntes jo også det er ok de får lidt sukker, men så længe han ikke ved hvad slik er så syntes jeg jo heller ikke han behøves have det.

Der behøves jo ikke være 0 slik, men bare ikke som jeg husker det fra jeg gik i børnehave.

Kunne virkelig godt tænke mig at vi kunne læse lidt mere om børnehaverne på kommunens hjemmeside

Anmeld

1. september 2011

Lone Jakobsen

Sanne og Nicklas skriver:

Det er netop sådan oplysninger jeg er ude efter.

syntes jo også det er ok de får lidt sukker, men så længe han ikke ved hvad slik er så syntes jeg jo heller ikke han behøves have det.

Der behøves jo ikke være 0 slik, men bare ikke som jeg husker det fra jeg gik i børnehave.

Kunne virkelig godt tænke mig at vi kunne læse lidt mere om børnehaverne på kommunens hjemmeside

har du skrevet ham op til en børnehave endnu?

for ellers er det helt simpelt for dig:

ring til de børnehaver du overvejer og tag en snak med dem. fortæl om dine bekymringer og spørg ind til sukkerpolitik.

så er det nemt at beslutte hvilken børnehave du ønsker ham skrevet op til

Anmeld

1. september 2011

SaNiNa

Lone Jakobsen skriver:

har du skrevet ham op til en børnehave endnu?

for ellers er det helt simpelt for dig:

ring til de børnehaver du overvejer og tag en snak med dem. fortæl om dine bekymringer og spørg ind til sukkerpolitik.

så er det nemt at beslutte hvilken børnehave du ønsker ham skrevet op til

Ja det blev han sidste år, ved den ene er meget OBS på sukker da vi kender nogen hvis to børn går der. men de to andre kender vi ikke så meget til andet end vi ligger 2 min fra os.

Men tror da jeg vil prøve at ringe til dem og forhøre mig den ene er vi ikke så sikkere på alligevel så der skal alligvel tjekkes lidt op den på.

Anmeld

1. september 2011

sarahb

Jeg er ikke slik forkrækket og synes mange er meget sippet..
I min ældstes børnehave er der ikke regler endnu da det hele er nyt derover, men synes bestemt at det er hyggeligt at de kan have en flødebolle med eller en flot kage. Det skader dem bestemt ikke...
Jeg ville ikke stemme imod søde sager når der er fødselsdag

Anmeld

1. september 2011

Neon

Georgia skriver:

Griner - Rød sodavand til dåben, det var en fest
Du har ret, man skal bare have et stille og roligt forhold til dem.
Der er nu heller ikke noget som en mad med brun farin

Hehe brun farin! Der har jeg godt nok aldrig været Selvom jeg god har været de fleste steder

Anmeld

1. september 2011

Lone Jakobsen

Ja det blev han sidste år, ved den ene er meget OBS på sukker da vi kender nogen hvis to børn går der. men de to andre kender vi ikke så meget til andet end vi ligger 2 min fra os.

Men tror da jeg vil prøve at ringe til dem og forhøre mig den ene er vi ikke så sikkere på alligevel så der skal alligvel tjekkes lidt op den på.

det er altid lidt rart med viden om de forskellige børnehaver

den børnehave jeg har valgt til Rasmus, er valgt ud fra den tryghed, de aktiviteter, og den opmærksomhed pædagogerne viser børnene. de er meget kreative, bruger meget tid på musik, og børnene kommer meget ud i naturen. det synes jeg er vigtigt

Anmeld

1. september 2011

SaNiNa

Lone Jakobsen skriver:

det er altid lidt rart med viden om de forskellige børnehaver

den børnehave jeg har valgt til Rasmus, er valgt ud fra den tryghed, de aktiviteter, og den opmærksomhed pædagogerne viser børnene. de er meget kreative, bruger meget tid på musik, og børnene kommer meget ud i naturen. det synes jeg er vigtigt

Det er netop det vi også går efter da Nicklas er utrolig aktiv og ikke bare kan side stille inden for i dp nu er de ude om det regner, sner blæser og vi kan mærke på ham hvis de ikke har været ude en dag

Anmeld

1. september 2011

Lone Jakobsen

Det er netop det vi også går efter da Nicklas er utrolig aktiv og ikke bare kan side stille inden for i dp nu er de ude om det regner, sner blæser og vi kan mærke på ham hvis de ikke har været ude en dag

det kan jeg også tydeligt mærke på "min" flok dagplejebørn. frisk luft og gode oplevelser i naturen er bare 

Anmeld

1. september 2011

SaNiNa

Lone Jakobsen skriver:

det kan jeg også tydeligt mærke på "min" flok dagplejebørn. frisk luft og gode oplevelser i naturen er bare 

Ja det betyder rigtig meget.

I går hvade de været i legestuen og enden han skulle i seng var han så aktiv for at holde sig selv vågen at han løbe igennem vores to stuer i rundkreds. på trods af han hvade gået en rigtig lang tur og sover til middag i 2t 40 min og han var helt færdig da de kom hjem ham og farmor. han skulle bare ind og se bamse og lå også der ind til vi skulle spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.