Dårligt nyt desværre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

millemai

Leneur skriver:

Han skrev ikke under første gang, for han ville jo heller ikke anerkende faderskabet, så der havde jeg den fulde og kunne dermed sagtens få pas til hende men ved ikke om han vil skrive under nu.

Hvis du ikke kan få hans underskrift kan du stadig få et pas til din datter. Så skal du bare søge og så gør det igennem din kommunalbestyrelse, der skal vurdere om du har tænkt dig at kidnappe hende... Omstændigt, men det kan lade sig gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

aya-zia

millemai skriver:

Er det rigtigt? FEDT, så har jeg lige sparet en tur gennem kommunalbestyrelsen

altså det var det de sage til mig...

men jeg vil nok lige høre i din kommune også... jeg fik mit lavet i silkeborg og der var der INGEN problem...

så kan altså ik se det skulle være det andre steder.... men jeg ved det selvfølgelig ikke

Anmeld

1. september 2011

Leneur

aya-zia skriver:

hmmmmmm okay.... så tror jeg desværrer at han skal...

ellers må du jo kræve at han skriver under igennem statsamtet...

du er jo ik ligefrem ude på at stikke af med hende...

så mon ik du kan få hjælp til at skaffe hans underskrift igennem statsamtet

Jo og hvis han ikke kan findes eller ikke reagerer på mine mails, tror jeg nok de giver et midlertidigt.

Anmeld

1. september 2011

aya-zia

Leneur skriver:

Jo og hvis han ikke kan findes eller ikke reagerer på mine mails, tror jeg nok de giver et midlertidigt.

men så han du jo også flere beviser MOD ham...

Anmeld

1. september 2011

Leneur

millemai skriver:

Hvis du ikke kan få hans underskrift kan du stadig få et pas til din datter. Så skal du bare søge og så gør det igennem din kommunalbestyrelse, der skal vurdere om du har tænkt dig at kidnappe hende... Omstændigt, men det kan lade sig gøre.

HE HE ja det må jeg jo så gøre men hvor længe tager det sådan cirka? Bare så jeg ved hvor længe før man skal rejse man skal have det i orden.

Anmeld

1. september 2011

millemai

Leneur skriver:

HE HE ja det må jeg jo så gøre men hvor længe tager det sådan cirka? Bare så jeg ved hvor længe før man skal rejse man skal have det i orden.

Jeg fik at vide, at jeg skulle til at komme ud af starthullerne 4 måneder før min afrejse. Netop fordi det skal gennem en masse instanser før du har et ok

Anmeld

1. september 2011

Leneur

millemai skriver:

Jeg fik at vide, at jeg skulle til at komme ud af starthullerne 4 måneder før min afrejse. Netop fordi det skal gennem en masse instanser før du har et ok

OK jamen så går der som sagt mindst et år til at jeg skal igang i med det men pyh det bliver da vist en drøj omgang. Når man først skal prøve at kontakte ham, så igennem statsforvaltningen og til sidst kommunalbestyrelsen... HMM HMM

Anmeld

1. september 2011

Talbutikken

Kender det alt alt for godt, har selv lige været helle møllen igennem, men fat mod.. Det har godt nok taget mig 4 år, en børnesagkyndig undersøgelse, og tons vis af møde i SF.. Men nu er fællen endelig klappe i og det er nu far der skal bevise sit vær til SF..

Forøvrigt må han ikke nægte dig at skrive under passet, med mindre det er fordi du have planer om at bortføre jeres barn.. Så du kan jo næven for at at det rent faktisk er noget man kan miste sin del af forældremyndigheden på!

Anmeld

1. september 2011

skønneunger

Leneur skriver:

Han skrev ikke under første gang, for han ville jo heller ikke anerkende faderskabet, så der havde jeg den fulde og kunne dermed sagtens få pas til hende men ved ikke om han vil skrive under nu.

han ville anerkende faderskabet men ender med fælles forældre myndighed...... var det statsforvaltningen der besluttede det? hvis så er det jo lige så angt ude!

øv øv øv en situation, stort kram herfra jeg håber det kommet til at gå smertefrit alligevel.

Anmeld

1. september 2011

skønneunger

skønneunger skriver:

han ville anerkende faderskabet men ender med fælles forældre myndighed...... var det statsforvaltningen der besluttede det? hvis så er det jo lige så angt ude!

øv øv øv en situation, stort kram herfra jeg håber det kommet til at gå smertefrit alligevel.

ville ikke skulle der selvfølgelig stå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.