Dårligt nyt desværre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.502 visninger
62 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Leneur

Landsretten stadfæstede byrettens dom, så stadig fælles og er grædefærdig og ryster indvendigt over at man ikke har kunnet se hans spil for galleriet, så nu er jeg stadig stavnsbundet til den idiot og det bliver så svært at få samtykke til noget som helst, når han sådan rakker rundt og jeg ikke aner hvor han bor henne og han sikkert konsekvent siger nej bare for at genere mig.

Så kære alle gå ind under forældreansvarsloven ved ikke lige hvordan men der må være et link til den og tilkendegiv at den skal ændres NU NU NU. Også inde på facebook.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

skønneunger

øv det bare ikke fair, syntes loven lød som en god ide til at starte med, men jeg syntes man hører om flere og flere sager der ender ud så latterligt

Anmeld

1. september 2011

kimfrit

Jeg kender dig ikke men et skal du have... kan du ikke anke dommen eller hvad det nu hedder?

Anmeld

1. september 2011

papmoar

åååh nej!!

hvor må det være hårdt for dig!!

sender dig lige en KÆMPE

argh!!! jeg kan blive så sur over sådan noget!

Anmeld

1. september 2011

betski

Ja den ny forældransvarslov er til at lukke op og skide i (undskyld sproget, men det er den)

Hvor er jeg rigtig ked af at læse, at du ikke vandt. Husk at du f.eks. kan få statsforvaltningen til at skrive under hvis han nægter. Han må jo ikke nægte blot for at nægte. Så synes du skal kæmpe de kampe der er værd at kæmpe og ellers lade ham være. Håber du har nogen omkring dig der lige kan give dig et klem, kan jeg forestille mig du har brug for lige nu. Mange tanker sendes til dig herfra

Anmeld

1. september 2011

Leneur

kimfrit skriver:

Jeg kender dig ikke men et skal du have... kan du ikke anke dommen eller hvad det nu hedder?

Jo det var jo det jeg gjorde fra byretten til landsretten, så kun højeste ret tilbage men nu orker jeg ikke mere lige pt og må satse på at der ikke sker hende noget i et par år og at han vil sige ja til at selvfølgelig skal hun da ud at rejse og få nogle gode oplevelser sammen med hendes mor men så latterligt at en mand der ikke har vist hende interesse i 2 år, ikke har givet hende gaver til jul og fødselsdag, ikke har villet se hende skal være med i hendes liv på denne måde og kun til den negative side.

Anmeld

1. september 2011

Leneur

papmoar skriver:

åååh nej!!

hvor må det være hårdt for dig!!

sender dig lige en KÆMPE

argh!!! jeg kan blive så sur over sådan noget!

Tak, ja det er hårdt og så uforståeligt.

Anmeld

1. september 2011

Leneur

duddi. skriver:

Ja den ny forældransvarslov er til at lukke op og skide i (undskyld sproget, men det er den)

Hvor er jeg rigtig ked af at læse, at du ikke vandt. Husk at du f.eks. kan få statsforvaltningen til at skrive under hvis han nægter. Han må jo ikke nægte blot for at nægte. Så synes du skal kæmpe de kampe der er værd at kæmpe og ellers lade ham være. Håber du har nogen omkring dig der lige kan give dig et klem, kan jeg forestille mig du har brug for lige nu. Mange tanker sendes til dig herfra

Ja også det jeg vil. Heldigvis duer hendes pas til maj, hvor vi skal ud at rejse lidt, så der går da noget tid inden den første hurdle skal igang.

Anmeld

1. september 2011

wamse

Ej  Hold da kæft, hvor er det latterligt, når han på ingen måde er der for jeres datter, men har alligevel noget at skulle have sagt. det er jo helt uden mening

Anmeld

1. september 2011

Rosa

Årh nej, det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg kender ikke din historie, men udfra hvad jeg lige kan læse så er det en rigtig urimelig situation du sidder i, og jeg håber at næste gang er lykkens gang!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.