Dårligt nyt desværre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Leneur

skønneunger skriver:

han ville anerkende faderskabet men ender med fælles forældre myndighed...... var det statsforvaltningen der besluttede det? hvis så er det jo lige så angt ude!

øv øv øv en situation, stort kram herfra jeg håber det kommet til at gå smertefrit alligevel.

Jamen så længe faderskabet ikke er anerkendt havde jeg den fulde men da han så endelig efter at jeg havde været i retten for at forklare hvorfor jeg mente han var faren. Anerkendte han det, så heldigvis sku' vi ikke igennem blodprøver men når det er gjort bliver det automatisk fælles pga loven, fordi vi jo boede sammen da jeg blev gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Landsretten stadfæstede byrettens dom, så stadig fælles og er grædefærdig og ryster indvendigt over at man ikke har kunnet se hans spil for galleriet, så nu er jeg stadig stavnsbundet til den idiot og det bliver så svært at få samtykke til noget som helst, når han sådan rakker rundt og jeg ikke aner hvor han bor henne og han sikkert konsekvent siger nej bare for at genere mig.

Så kære alle gå ind under forældreansvarsloven ved ikke lige hvordan men der må være et link til den og tilkendegiv at den skal ændres NU NU NU. Også inde på facebook.

Hold da op hvor træls! Giver da stof til eftertanke, når Lauras far og jeg skal finde ud af det. For jeg vil gerne have fuld myndighed, når han vælger hende fra...

Loven er dum

Anmeld

7. september 2011

Leneur

Baagøe skriver:

Hold da op hvor træls! Giver da stof til eftertanke, når Lauras far og jeg skal finde ud af det. For jeg vil gerne have fuld myndighed, når han vælger hende fra...

Loven er dum

Håber at Laura's far underskriver, for det er da trods alt det nemmeste.

Anmeld

8. september 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Håber at Laura's far underskriver, for det er da trods alt det nemmeste.

Jeg tror også, at han nok skal skrive under Håber det går bedre med dig, for sikke da en latterlig beslutning!

Anmeld

9. september 2011

Leneur

Baagøe skriver:

Jeg tror også, at han nok skal skrive under Håber det går bedre med dig, for sikke da en latterlig beslutning!

Dejligt at høre. Bedre og bedre, håber den sidste ting også snart er overstået, så vi kan få ham ud af vores liv ihvertfald indtil videre. Han er jo en IDIOT, som ikke kan kende forskel på dit og mit og håber jeg snart skal ind og vidne imod ham, så han kan spjælde den lidt. Ved godt jeg lyder lidt hævngerrig men synes nu han fortjener det.

Anmeld

9. september 2011

Pige2009

Leneur skriver:

Dejligt at høre. Bedre og bedre, håber den sidste ting også snart er overstået, så vi kan få ham ud af vores liv ihvertfald indtil videre. Han er jo en IDIOT, som ikke kan kende forskel på dit og mit og håber jeg snart skal ind og vidne imod ham, så han kan spjælde den lidt. Ved godt jeg lyder lidt hævngerrig men synes nu han fortjener det.

Forståeligt - håber han får som fortjent

Anmeld

6. oktober 2012

Mini79

Hej

Nu kan jeg desværre ikke lige se hvad sagen drejede sig om ned til detaljer.
Men I går fik jeg "dommen" min eks fik bopæls retten over vores søn. (igen)

Han har nu i 4 år haft boplæspligten og jeg søgte den nu, fordi skolen har gjort os opmærksom på, via en del emails og forældre møder at vores søn ikke trives og han har et stort savn til hans mig.

Alt dette har vi på skrift. Skolen har endda indberettet det til kommunen!!! PPR (pædagog psykologisk rådgivning) er også ind over for at hjælpe vores søn.

Men alligevel vælger retten at "overse" alle signaler og giver ham bopælspligt, da der jo er en ppr sag på ham og der bliver arbejdet med ham..

HVA FANDEN SKER DER! Vores søn har endda været inde og blive hørt og han sagde "ordningen med jeg bor ved far kan jeg ikke lide" er det ikke nok bevis på han ikke trives.

Dejligt at se det ikke kun er mig der fordømmer den lovgivning!! Men vi kan jo desværre nok ikke gøre en sk..

Anmeld

6. oktober 2012

Leneur

Mini79 skriver:

Hej

Nu kan jeg desværre ikke lige se hvad sagen drejede sig om ned til detaljer.
Men I går fik jeg "dommen" min eks fik bopæls retten over vores søn. (igen)

Han har nu i 4 år haft boplæspligten og jeg søgte den nu, fordi skolen har gjort os opmærksom på, via en del emails og forældre møder at vores søn ikke trives og han har et stort savn til hans mig.

Alt dette har vi på skrift. Skolen har endda indberettet det til kommunen!!! PPR (pædagog psykologisk rådgivning) er også ind over for at hjælpe vores søn.

Men alligevel vælger retten at "overse" alle signaler og giver ham bopælspligt, da der jo er en ppr sag på ham og der bliver arbejdet med ham..

HVA FANDEN SKER DER! Vores søn har endda været inde og blive hørt og han sagde "ordningen med jeg bor ved far kan jeg ikke lide" er det ikke nok bevis på han ikke trives.

Dejligt at se det ikke kun er mig der fordømmer den lovgivning!! Men vi kan jo desværre nok ikke gøre en sk..

Min datters biofar havde på daværende tidspunkt ikke set h ende i 2 år, nu 3 år, så derfor synes jeg jo ikke han skulle være meedbestemmende i noget hvad angår hende. Alligevel løj han i landsretten, så vi desværre stadig har fælles forældremyndighed. Håber dog at tiden og ændringen at forældreansvarsloven arbejder positivt for os.
Er ked af at din søn ikke blev hørt og hvor er det dog synd for jer. Hvor gammel er han? For hans far burde da vel snart høre på hvad jeres søn og andre siger?

Anmeld

6. oktober 2012

Mini79

HVAD?? Hvor er det sygt..

Hvor er det sygt man kan lyve så overbevisende, men kan kun nikke genkende til det.

Han er 8 år nu og ved hvad der er en retsag igang, så han håber jo også "damen bestemmer han skal bo ved mor" som han sagde.

Jeg overvejer at gå til medierne nu! Ikke fordi jeg tror det hjælper min sag, men i håb om det kan sætte lidt fokus på det hele. Hvorlangt ud skal børn komme før der bliver grebet ind?

så sent som i denne uge modtog jeg mail fra klasselæren at han havde smidt med stole, penalhus og skole taske.

Vil du søge igen???

Anmeld

6. oktober 2012

Leneur

Mini79 skriver:

HVAD?? Hvor er det sygt..

Hvor er det sygt man kan lyve så overbevisende, men kan kun nikke genkende til det.

Han er 8 år nu og ved hvad der er en retsag igang, så han håber jo også "damen bestemmer han skal bo ved mor" som han sagde.

Jeg overvejer at gå til medierne nu! Ikke fordi jeg tror det hjælper min sag, men i håb om det kan sætte lidt fokus på det hele. Hvorlangt ud skal børn komme før der bliver grebet ind?

så sent som i denne uge modtog jeg mail fra klasselæren at han havde smidt med stole, penalhus og skole taske.

Vil du søge igen???

Årh hvor er det synd for ham og den måde han reagerer på er et råb om hjælp. Krydser fingre for at det bliver som din søn gerne vil have det, nemlig at komme hjem til dig, hans mor.
Ja jeg skal da søge igen. Vil bare have lidt mere at komme med næste gang og håber jo han dummer sig til næste år, når hun skal have nyt pas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.