Dårligt nyt desværre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Leneur

Lisbeth85 skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre. Det er træls, når det ikke lykkes, når det er det, der er for barnets bedste. Håber det hele lykkes alligevel

Tak vi gør nu bare som vi altid har gjort. Hans advokat får min mail adresse og så må vi se om han gør noget og ellers ikke andet end bare at nyde min dejlige datter og sørge for hende alt det jeg kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Lisbeth85

Leneur skriver:

Tak vi gør nu bare som vi altid har gjort. Hans advokat får min mail adresse og så må vi se om han gør noget og ellers ikke andet end bare at nyde min dejlige datter og sørge for hende alt det jeg kan.

Lige præcis - nyd hende

Anmeld

1. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Hold kæft hvor er jeg bare vred på dine vegne!!!
Hvad er det for en latterlig lov, der giver fælles forældremyndighed til en mand, der overhovedet aldrig har set sin datter fordi han ikke gider!!!!

Hvad med at kontakte ombudsmanden og medierne?

Anmeld

1. september 2011

Leneur

RGN skriver:

Hold kæft hvor er jeg bare vred på dine vegne!!!
Hvad er det for en latterlig lov, der giver fælles forældremyndighed til en mand, der overhovedet aldrig har set sin datter fordi han ikke gider!!!!

Hvad med at kontakte ombudsmanden og medierne?

Lige præcis men vi må jo håbe på at den møg lov snart ændres.

Argh nu tror jeg bare vi skal have lidt ro på igen og så evt. se om han kommer med noget.

Anmeld

1. september 2011

aya-zia

Leneur skriver:

Ja også det jeg vil. Heldigvis duer hendes pas til maj, hvor vi skal ud at rejse lidt, så der går da noget tid inden den første hurdle skal igang.

skal han skrive under igen på passet når han har gjort det en gang???

det skulle min x da ikke... han skulle kun skrive under 1 gang.... lige som han kun skulle skrive under 1 gang vi flyttede!!!

Anmeld

1. september 2011

millemai

aya-zia skriver:

det skulle min x da ikke... han skulle kun skrive under 1 gang.... lige som han kun skulle skrive under 1 gang vi flyttede!!!

Når de er små gælder passet kun i 2 år

Anmeld

1. september 2011

Leneur

aya-zia skriver:

Han skrev ikke under første gang, for han ville jo heller ikke anerkende faderskabet, så der havde jeg den fulde og kunne dermed sagtens få pas til hende men ved ikke om han vil skrive under nu.

Anmeld

1. september 2011

aya-zia

millemai skriver:

Når de er små gælder passet kun i 2 år

ja det ved jeg godt... men han skulle stadig kun skrive under da hun fik sit FØRSTE pas... anden gang kunne de jo se at hans undeskrift HAVDE været det så den tæller stadig...

det var ihvertfald det de sage til mig

Anmeld

1. september 2011

millemai

aya-zia skriver:

ja det ved jeg godt... men han skulle stadig kun skrive under da hun fik sit FØRSTE pas... anden gang kunne de jo se at hans undeskrift HAVDE været det så den tæller stadig...

det var ihvertfald det de sage til mig

Er det rigtigt? FEDT, så har jeg lige sparet en tur gennem kommunalbestyrelsen

Anmeld

1. september 2011

aya-zia

Leneur skriver:

Han skrev ikke under første gang, for han ville jo heller ikke anerkende faderskabet, så der havde jeg den fulde og kunne dermed sagtens få pas til hende men ved ikke om han vil skrive under nu.

hmmmmmm okay.... så tror jeg desværrer at han skal...

ellers må du jo kræve at han skriver under igennem statsamtet...

du er jo ik ligefrem ude på at stikke af med hende...

så mon ik du kan få hjælp til at skaffe hans underskrift igennem statsamtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.