Dårligt nyt desværre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

dorthemus

Nej for pokker da altså  Øv det er jeg ked af at høre...sikke da en lorte lov!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

N&J

Leneur skriver:

Landsretten stadfæstede byrettens dom, så stadig fælles og er grædefærdig og ryster indvendigt over at man ikke har kunnet se hans spil for galleriet, så nu er jeg stadig stavnsbundet til den idiot og det bliver så svært at få samtykke til noget som helst, når han sådan rakker rundt og jeg ikke aner hvor han bor henne og han sikkert konsekvent siger nej bare for at genere mig.

Så kære alle gå ind under forældreansvarsloven ved ikke lige hvordan men der må være et link til den og tilkendegiv at den skal ændres NU NU NU. Også inde på facebook.

Det er jeg godt nok ked af, det giver jo slet ingen mening set i lyset af din sag.. men ja forældreloven har jo desværre ikke altid barnets bedste interesse for øje.. 

Anmeld

1. september 2011

Leneur

Ej  Hold da kæft, hvor er det latterligt, når han på ingen måde er der for jeres datter, men har alligevel noget at skulle have sagt. det er jo helt uden mening

Ja synes jeg også men nu lever vi bare vores liv som hidtil og så må vi se om han laver noget og ellers går der da over et år endnu inden det første slagsmål skal igang.

Anmeld

1. september 2011

Leneur

Rosa skriver:

Årh nej, det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg kender ikke din historie, men udfra hvad jeg lige kan læse så er det en rigtig urimelig situation du sidder i, og jeg håber at næste gang er lykkens gang!!! 

Tak Rosa. Jeg anker ikke denne gang men må vente et par år, satse på forældreansvarloven bliver ændret og ellers se på hvad hans udspil bliver. Hvis jeg er heldig ændrer det jo ikke på vores liv endnu og så går der jo over et år førend det bliver aktuelt at han skal give samtykke til et nyt pas.

Håber også at jeres lille bopælssag falder ud til din fordel. Skal nok krydse fingre.

Anmeld

1. september 2011

Rosa

Leneur skriver:

Tak Rosa. Jeg anker ikke denne gang men må vente et par år, satse på forældreansvarloven bliver ændret og ellers se på hvad hans udspil bliver. Hvis jeg er heldig ændrer det jo ikke på vores liv endnu og så går der jo over et år førend det bliver aktuelt at han skal give samtykke til et nyt pas.

Håber også at jeres lille bopælssag falder ud til din fordel. Skal nok krydse fingre.

Tak, søde dig! Hvorfor er det lige at han ikke vil give samtykke til det med passet, forresten? 

Anmeld

1. september 2011

SjeBets

kan man ikke forny passet hvis hun har et nu ? skal de også skrive under på det ?

jeg tror desværre også at jeg får et nej til pas til min søn med min eks :/

Anmeld

1. september 2011

Leneur

dorthemus skriver:

Nej for pokker da altså  Øv det er jeg ked af at høre...sikke da en lorte lov!

Ja det må du nok sige den er, så gå endelig ind på facebook og bliv medlem af stop forældreansvarsloven nu.

Anmeld

1. september 2011

Leneur

Rosa skriver:

Tak, søde dig! Hvorfor er det lige at han ikke vil give samtykke til det med passet, forresten? 

Jamen det ved jeg ikke endnu. For det første nok fordi jeg ikke aner hvordan jeg kommer i kontakt med ham. For det andet fordi han sikkert vil sige nej, blot for at genere mig.

Anmeld

1. september 2011

Leneur

SjeBets skriver:

kan man ikke forny passet hvis hun har et nu ? skal de også skrive under på det ?

jeg tror desværre også at jeg får et nej til pas til min søn med min eks :/

Altså, så vidt jeg er orienteret skal de vist have en meget god begrundelse for at sige nej men hvis han blot siger nej for at genere dig er jeg sikker på at Statsforvaltningen giver et midlertidigt pas. Bare noget af en omvej at gå, for at få lov til at rejse med sit barn.

Anmeld

1. september 2011

dorthemus

Leneur skriver:

Ja det må du nok sige den er, så gå endelig ind på facebook og bliv medlem af stop forældreansvarsloven nu.

Kan du ikke linke den til mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.