Dårligt nyt desværre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

SjeBets

Leneur skriver:

Altså, så vidt jeg er orienteret skal de vist have en meget god begrundelse for at sige nej men hvis han blot siger nej for at genere dig er jeg sikker på at Statsforvaltningen giver et midlertidigt pas. Bare noget af en omvej at gå, for at få lov til at rejse med sit barn.

hrmn ... han mener nok jeg vil stikke af med drengen ...

Føler med dig ... nogle mænd burde ikke have lov at få børn. og at de misbruger deres rettiheder til at genere bopælsforældrene det gør mig sur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Leneur

dorthemus skriver:

Kan du ikke linke den til mig?

Jamen når du er inde på din side, så går du op i søg og skriver forældreansvarsloven, så burde den komme frem.... Jeg er ikke lige så it-mindet.....

Anmeld

1. september 2011

Leneur

SjeBets skriver:

hrmn ... han mener nok jeg vil stikke af med drengen ...

Føler med dig ... nogle mænd burde ikke have lov at få børn. og at de misbruger deres rettiheder til at genere bopælsforældrene det gør mig sur.

Ja sikkert nok også sådan noget min x ville sige men tror da de skal have en meget stor begrundelse for at det kunne være rigtigt.

Anmeld

1. september 2011

SjeBets

Leneur skriver:

Ja sikkert nok også sådan noget min x ville sige men tror da de skal have en meget stor begrundelse for at det kunne være rigtigt.

det er bare noget pjat.... uuh dumme mænd

Anmeld

1. september 2011

Lisbeth85

Leneur skriver:

Landsretten stadfæstede byrettens dom, så stadig fælles og er grædefærdig og ryster indvendigt over at man ikke har kunnet se hans spil for galleriet, så nu er jeg stadig stavnsbundet til den idiot og det bliver så svært at få samtykke til noget som helst, når han sådan rakker rundt og jeg ikke aner hvor han bor henne og han sikkert konsekvent siger nej bare for at genere mig.

Så kære alle gå ind under forældreansvarsloven ved ikke lige hvordan men der må være et link til den og tilkendegiv at den skal ændres NU NU NU. Også inde på facebook.

Øv, det er jeg ked af at høre. Det er træls, når det ikke lykkes, når det er det, der er for barnets bedste. Håber det hele lykkes alligevel

Anmeld

1. september 2011

dorthemus

Leneur skriver:

Jamen når du er inde på din side, så går du op i søg og skriver forældreansvarsloven, så burde den komme frem.... Jeg er ikke lige så it-mindet.....

okay

Anmeld

1. september 2011

Sof

1. september 2011

millemai

okay

(UPS troede du havde spurgt til underskrift indsamlinger... my bad )

Der er mange forskellige her to:

http://barnetstarv.dk/index.php/kontakt/sign/5

http://www.bedsteforaeldrene.dk/

Men skriv under på alle I kan finde. Den lov gør simpelthen intet godt i forhold til børnene!! De forældre der kan finde ud af at samarbejde har det fint under denne lov - men de tilfælde hvor børnene i forvejen var i klemme er nu sat cirka 50 skridt tilbage. Det er til at græde over!

Anmeld

1. september 2011

millemai

Leneur skriver:

Landsretten stadfæstede byrettens dom, så stadig fælles og er grædefærdig og ryster indvendigt over at man ikke har kunnet se hans spil for galleriet, så nu er jeg stadig stavnsbundet til den idiot og det bliver så svært at få samtykke til noget som helst, når han sådan rakker rundt og jeg ikke aner hvor han bor henne og han sikkert konsekvent siger nej bare for at genere mig.

Så kære alle gå ind under forældreansvarsloven ved ikke lige hvordan men der må være et link til den og tilkendegiv at den skal ændres NU NU NU. Også inde på facebook.

Ingen ord for den behandling af børnene. Bare et kram til dig

Anmeld

1. september 2011

Leneur

millemai skriver:

(UPS troede du havde spurgt til underskrift indsamlinger... my bad )

Der er mange forskellige her to:

http://barnetstarv.dk/index.php/kontakt/sign/5

http://www.bedsteforaeldrene.dk/

Men skriv under på alle I kan finde. Den lov gør simpelthen intet godt i forhold til børnene!! De forældre der kan finde ud af at samarbejde har det fint under denne lov - men de tilfælde hvor børnene i forvejen var i klemme er nu sat cirka 50 skridt tilbage. Det er til at græde over!

Har også været inde at skrive.... Så dejligt at der er opbakning og håber at vi der kæmper for vores børn, snart får noget godt ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.