Han lyver.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

bette

Anonym skriver:

Hans mor døde for 15 år siden, så det kan jeg desværre ikke...

Jeg har for nogle år siden ringet til Ole, hvor han med det samme ringede til min mand og sagde at jeg havde taget kontakt til ham, og han synes det var meget underligt, og at jeg var utrolig sur...

åhh okay ej så er det også svært..

men ja så ville jeg fortælle ham at jeg havde glukket i hans mobil og fortælle hvad jeg så... og så spørge hvorfor han synes han har en grund til at lyve overfor dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Tvillingemor80

dorthemus skriver:

Ja det gør jeg desværre også

ja også her - DESVÆRRE

Anmeld

31. august 2011

sarahb

Anonym skriver:

Det er jo nemlig det?? Hvad gør han lige for at få de penge af manden????? Ikk noget jeg har specielt meget lyst til at vide..... Og dog så alligevel vil jeg MEGET gerne vide hvad min mand laver.....

Eiiii et scenarie... Det er jo skrækkeligt...
Du må og skal finde ud af mere og mest af alt finde ud af hvis de evt er sammen at han bruger beskyttelse..! Kan du ikk spionere ham, han vil jo ALDRIG indrømme uanset hvor meget du spørger..
Og ja det kan sagtens være en facade at han er imod bi'er og homoseksuel for at pleje sit eget ego..
Omg.. Du må og skal gøre noget..

Anmeld

31. august 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg har før snakket med ham, både mens min mand har hørt på det (det var i en helt anden forbindelse), men jeg har også for nogle år siden ringet selv til ham for at finde ud af hvem han var, og det blev han vist ret sur over, for han ringede til min mand og spurgte hvad pokker det var for en sur kæreste han havde....

Lyder meget mystisk, mine tanker render desværre kun på han har et forhold til ham eller et eller andet slemt når han lyver så kraftigt omkring ham

Anmeld

31. august 2011

Sildefisk

sarahb skriver:

Eiiii et scenarie... Det er jo skrækkeligt...
Du må og skal finde ud af mere og mest af alt finde ud af hvis de evt er sammen at han bruger beskyttelse..! Kan du ikk spionere ham, han vil jo ALDRIG indrømme uanset hvor meget du spørger..
Og ja det kan sagtens være en facade at han er imod bi'er og homoseksuel for at pleje sit eget ego..
Omg.. Du må og skal gøre noget..

helt enig, du må og skal da vide hvad hulen der foregår!

Anmeld

31. august 2011

morethanperfect

B&J skriver:

Lyder meget mystisk, mine tanker render desværre kun på han har et forhold til ham eller et eller andet slemt når han lyver så kraftigt omkring ham

Tænker jeg også .. 

Anmeld

31. august 2011

moars

Anonym skriver:

Hans mor døde for 15 år siden, så det kan jeg desværre ikke...

Jeg har for nogle år siden ringet til Ole, hvor han med det samme ringede til min mand og sagde at jeg havde taget kontakt til ham, og han synes det var meget underligt, og at jeg var utrolig sur...

kunne det være din mand også lyver her ? At han fortalte dig at Ole synes det var mærkeligt du ringede op og at du virkede rigtig sur...for at give dig dårlig samvittighed ?(så du ikke gjorde mere for at finde ud af det men istedet måske følte dig lidt flov over at have ringet op ?)

Manipulation manipulation manipulation....fra din mands side....tror jeg!

Jeg tænker umiddelbart at de må kende hinanden rigtig rigtig godt (bl.a. p.g.a. at han låner ham så stort et pengebeløb)....alene det at din mand låner penge af fremmede mennesker du ikke kender uden din viden....Det hører sig da ikke til i et ægteskab.

Ja jeg ville bestemt synes at det var mere end underligt hvis min mand dyrkede et så tæt bekendtskab uden jeg tilsyneladende måtte kende til det.

Du skriver at det er i perioder de tilsyneladende ses. Det lyder for mig som værende en eller form for forhold hvor de er afhængige af hinanden på enten det ene eller andet plan....og det kan jo sådan set også være fint nok. Men hvorfor du ikke rigtig må kende til det

I min vildeste fantasi kan jeg slet ikke komme på nogen undskyldninger eller forklaringer der kan retfærdiggøre at han lyver overfor dig, og at du ikke må møde hans "gamle stedfar"

krammer til dig

Anmeld

31. august 2011

MigSS

Anonym skriver:

Det er også det jeg ofte har tænkt på.

For jeg har i alle de 10 år vi har været sammen, altid været meget usike rpå hvem Ole er, og hvad de lige præcist laver sammen.

Min mand har et par gange (når Ole har været inde "på livet af min mand&quot og snakken har faldt på ham, sagt at han da godt kan arrangere et møde med ham, hvis jeg absolut vil. Det har jeg sagt ja til, med det er aldrig blevet til noget, bare løbet ud i sandet til næste gang....

Han kan da ikke gå og ha en hemmelig ven, slet ikke når i har været sammen så længe??!! Kan ikke forstå du aldrig har fået det ar vide.. Hvad skjuler han? Hvad må du ikke vide? - tænker jeg

Anmeld

31. august 2011

B&J

morethanperfect skriver:

Tænker jeg også .. 

Jaa puhhh.. håber hun får snakket med sin mand omkring alt det her så der ikke er flere løgne

Anmeld

31. august 2011

morethanperfect

B&J skriver:

Jaa puhhh.. håber hun får snakket med sin mand omkring alt det her så der ikke er flere løgne

Ja, for det lyder lidt mystisk i mine ører ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.