Han lyver.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Hasselnødden skriver:

Dét lyder ganske vist suspekt.. en hård nød at knække.

Din mand savner at være sammen med Ole eller vice versa, det gør ikke den store forskel hvem der savner hvem.. og så låner han penge af ham... min umiddelbare tanke er at han måske (også) er til mænd og måske skjuler et forhold til Ole.. men det er jo kun gisninger. Det kan være hvad som helst. Hvilken fornemmelse fik du selv da du læste hans beskeder?

Nogen lever indimellem dobbeltliv..

Ja, en strøtanke herfra ovenpå at have læst dit indlæg.

Det var også min første tanke.

Hvis du har et godt forhold til din svigermor kan du vel også hurtigt finde ud af, om hun har været kæreste med en der hed Ole.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

LilyMarleen

RGN skriver:

Det var også min første tanke.

Hvis du har et godt forhold til din svigermor kan du vel også hurtigt finde ud af, om hun har været kæreste med en der hed Ole.

Ja det var også min tanke, at de må have et forhold sammen, ellers skriver man ikke sådan der.. Jeg ville også kontakte Ole, og bagefter din mand. 

Det ses altså mere ofte end man lige regner med. 

Anmeld

31. august 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Kære Ano.......lige en !

Ret spøjs sag.......kunne det være hans far? du nævner ikke hans far, kun hans mor -derfor tænker jeg om Ole måske kunne være hans bio far.......som ingen kendte til.....

Håber du får vished for hvad der sker, det er en træls situation for dig.

Anmeld

31. august 2011

bette

jeg ville først spørge svigermor om hun havde været sammen med en Ole..

og så ville jeg tage hans nummer så jeg havde det.. 

derefter konfrontere det med kæresten.. 

og hvis forklaringen stadig ikek lyder rigtig ville jeg ringe til ole

Anmeld

31. august 2011

ekzunz

Jeg havde da allerede nu ringet nummeret op - bare for at tjekke om der stadig gemmer sig en mand bag "Ole". Så havde jeg kigget på krak for at se om jeg kunne finde ud af hvor manden bor - evt. google ham osv osv. Og så ville jeg vække min mand og kræve en forklaring.

Det kan være at det er en nær slægtning til din mand som af en eller anden helt usandsynlig årsag skal holdes hemmelig, men det kan også være at der er en side af din mand som du ikke kender til. De kan selvfølgelig også være "partners in crime" fra en gammel glemt tid og derfor har et nært og anderledes forhold.

Men du bliver altså nødt til at tale med din mand! Så må han sgu blive sur hvis han vil - men så må han jo være ærlig overfor dig!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

sikker på det er en Ole?

Hvor tit skriver mænd til hinanden, at de savner at de savner for vildt at være sammen med hinanden??

- havde en bekendt der skrev et pige navn på en drengs nummer, for at dække over det for kæresten /:

Det er også det jeg ofte har tænkt på.

For jeg har i alle de 10 år vi har været sammen, altid været meget usike rpå hvem Ole er, og hvad de lige præcist laver sammen.

Min mand har et par gange (når Ole har været inde "på livet af min mand") og snakken har faldt på ham, sagt at han da godt kan arrangere et møde med ham, hvis jeg absolut vil. Det har jeg sagt ja til, med det er aldrig blevet til noget, bare løbet ud i sandet til næste gang....

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg er en af dem der ikke kan leve på en løgn jeg ville snakke med din mand om det omkring ham ole HVIS han er en ole og ikke en kvinde og jeg ville have alt afvide og ikke halvdelen... ja det lyder hårdt men jeg kan bare ikke med sådan noget

Jeg har før snakket med ham, både mens min mand har hørt på det (det var i en helt anden forbindelse), men jeg har også for nogle år siden ringet selv til ham for at finde ud af hvem han var, og det blev han vist ret sur over, for han ringede til min mand og spurgte hvad pokker det var for en sur kæreste han havde....

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Øhhh jeg undre mig hvilke ydelser din mand laver for at få penge af Ole..
Shit mand jeg var gået bananas.. Det er jo pænt mærkeligt man skal skrive sammen med en mand på 50 át man savner hinanden osv...
YIKES!!!!

Det er jo nemlig det?? Hvad gør han lige for at få de penge af manden????? Ikk noget jeg har specielt meget lyst til at vide..... Og dog så alligevel vil jeg MEGET gerne vide hvad min mand laver.....

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Min ex skrev også et drengenavn, på en piges tlf nr, og fik mig enda til at læse nogen af beskederne op

Men er du heeeeelt sikker på, at din mand kun er til kvinder??

Nej det er jeg ikke sikker på, han er godt nok MEGET imod bøsser/bi'er, men det har jeg alle dage også tænkt, at det jo kunne være en måde at sætte en facade op på. At han tænker at jo mere han er imod bøsser så vil jeg jo nok ikke tænke over hvis han har lyst til .... ja puha, kan næsten ikke engang tænke tanken færdig....

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

tatii72 skriver:

Nu vil jeg slet ikke gøre dig mere bekymret end du er, men for mig lyder det som om Ole slet ikke er Ole Måske er det bare mig

Jo han er en mand.... Havde det næsten bare været en kvinde i stedet.... Det var da til at forholde sig til synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.