Puuhh..det var dog en svær en denne her.
Jeg får restimuleret en masse, kan jeg godt fortælle dig. For mange år siden, da jeg var midt i tyverne, boede jeg sammen med en fyr i 3 år.
En ting var at han var vild med damer, men han havde også denne "ungdomsven", som var lidt ældre end ham selv. Nå den gang havde man jo ikke mobiler som privatperson, og heller ikke internet, så det der med at finde ud af tingene på nettet, kunne man heller ikke bare lige.
Ofte igennem den tid, skulle min kæreste så lige det ene og så lige det andet, med den der ungdomsven, og jeg tror, at jeg nægtede at se i øjnene hvad der foregik.
Imod slutningen af vores forhold var det faktisk min x-mand der afslørede min kæreste og hans "ven".
Jeg skal lige understrege, at jeg bestemt intet har imod biseksualitet, men jeg har noget imod, at man skjuler det i et parforhold, der SKAL ganske enkelt spilles med åbne kort.
Jeg synes unægteligt, at der er noget der pusler, i din beskrivelse af de ting omkring din mand, og hvis jeg skal være helt ærlig, så bør du nok konfrontere ham med det hele. Uanset hvordan det så ellers ender ud.
Spørg ham lige ud, om han har et seksuelt forhold til ham "Ole", mere er der ikke til det.
Sig til ham som det er, at den måde han opfører sig på har vakt din mistanke, og at han rent faktisk selv er skyld i det..og nu vil du altså have ren besked.
Og så må du tage den derfra.
Ja, det er hårdt, men hellere få rene linjer og så finde ud af om det er noget man kan leve med eller ej, end at leve på en løgn.

Kærligst
Sussie
Anmeld