Han lyver.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

B&J

morethanperfect skriver:

Ja, for det lyder lidt mystisk i mine ører ... 

Jaa rigtigt meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anonym trådstarter

moars skriver:

kunne det være din mand også lyver her ? At han fortalte dig at Ole synes det var mærkeligt du ringede op og at du virkede rigtig sur...for at give dig dårlig samvittighed ?(så du ikke gjorde mere for at finde ud af det men istedet måske følte dig lidt flov over at have ringet op ?)

Manipulation manipulation manipulation....fra din mands side....tror jeg!

Jeg tænker umiddelbart at de må kende hinanden rigtig rigtig godt (bl.a. p.g.a. at han låner ham så stort et pengebeløb)....alene det at din mand låner penge af fremmede mennesker du ikke kender uden din viden....Det hører sig da ikke til i et ægteskab.

Ja jeg ville bestemt synes at det var mere end underligt hvis min mand dyrkede et så tæt bekendtskab uden jeg tilsyneladende måtte kende til det.

Du skriver at det er i perioder de tilsyneladende ses. Det lyder for mig som værende en eller form for forhold hvor de er afhængige af hinanden på enten det ene eller andet plan....og det kan jo sådan set også være fint nok. Men hvorfor du ikke rigtig må kende til det

I min vildeste fantasi kan jeg slet ikke komme på nogen undskyldninger eller forklaringer der kan retfærdiggøre at han lyver overfor dig, og at du ikke må møde hans "gamle stedfar"

krammer til dig

Nej det er simpelthen så underligt. Jeg har før fået min mand til at slette Ole's nummer fordi han har skabt så meget tvivl fra min side om vores forhold. Men hver gang han har slettet det, har han i løbet af en måneds tid fået det ind på mobilen igen....

Anmeld

31. august 2011

SussieThyssen

Puuhh..det var dog en svær en denne her.

Jeg får restimuleret en masse, kan jeg godt fortælle dig. For mange år siden, da jeg var midt i tyverne, boede jeg sammen med en fyr i 3 år.
En ting var at han var vild med damer, men han havde også denne "ungdomsven", som var lidt ældre end ham selv. Nå den gang havde man jo ikke mobiler som privatperson, og heller ikke internet, så det der med at finde ud af tingene på nettet, kunne man heller ikke bare lige.
Ofte igennem den tid, skulle min kæreste så lige det ene og så lige det andet, med den der ungdomsven, og jeg tror, at jeg nægtede at se i øjnene hvad der foregik.
Imod slutningen af vores forhold var det faktisk min x-mand der afslørede min kæreste og hans "ven".

Jeg skal lige understrege, at jeg bestemt intet har imod biseksualitet, men jeg har noget imod, at man skjuler det i et parforhold, der SKAL ganske enkelt spilles med åbne kort.

Jeg synes unægteligt, at der er noget der pusler, i din beskrivelse af de ting omkring din mand, og hvis jeg skal være helt ærlig, så bør du nok konfrontere ham med det hele. Uanset hvordan det så ellers ender ud.
Spørg ham lige ud, om han har et seksuelt forhold til ham "Ole", mere er der ikke til det.
Sig til ham som det er, at den måde han opfører sig på har vakt din mistanke, og at han rent faktisk selv er skyld i det..og nu vil du altså have ren besked.
Og så må du tage den derfra.
Ja, det er hårdt, men hellere få rene linjer og så finde ud af om det er noget man kan leve med eller ej, end at leve på en løgn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

Han kan da ikke gå og ha en hemmelig ven, slet ikke når i har været sammen så længe??!! Kan ikke forstå du aldrig har fået det ar vide.. Hvad skjuler han? Hvad må du ikke vide? - tænker jeg

Jeg gad også godt vide det.... Tænker også tit på hvor meget han så (udover det her) lyver for mig i dagligdagen.... Jeg er jo bare tillidsfuld og tror på at den mand jeg er gift med, er ærlig overfor mig.. Men det er jo ikke sikkert når det kommer til stykket...

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil prøve at snakke med min mand i morgen eftermiddag når han står op, og må høre ham hvorfor han sådan lyver. Så må han blive sur over jeg har kikket i hans telefon.....

Anmeld

31. august 2011

saxa

Har fulgt med her på sidelinjen.. Men håber og tror på i får en god samtale i morgen omkring ham her Ole.. Selvom jeg synes det lyder lidt gustent det hele..

Held og lykke med det i morgen, og husk lige en update..

Mangetil dig..

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Puuhh..det var dog en svær en denne her.

Jeg får restimuleret en masse, kan jeg godt fortælle dig. For mange år siden, da jeg var midt i tyverne, boede jeg sammen med en fyr i 3 år.
En ting var at han var vild med damer, men han havde også denne "ungdomsven", som var lidt ældre end ham selv. Nå den gang havde man jo ikke mobiler som privatperson, og heller ikke internet, så det der med at finde ud af tingene på nettet, kunne man heller ikke bare lige.
Ofte igennem den tid, skulle min kæreste så lige det ene og så lige det andet, med den der ungdomsven, og jeg tror, at jeg nægtede at se i øjnene hvad der foregik.
Imod slutningen af vores forhold var det faktisk min x-mand der afslørede min kæreste og hans "ven".

Jeg skal lige understrege, at jeg bestemt intet har imod biseksualitet, men jeg har noget imod, at man skjuler det i et parforhold, der SKAL ganske enkelt spilles med åbne kort.

Jeg synes unægteligt, at der er noget der pusler, i din beskrivelse af de ting omkring din mand, og hvis jeg skal være helt ærlig, så bør du nok konfrontere ham med det hele. Uanset hvordan det så ellers ender ud.
Spørg ham lige ud, om han har et seksuelt forhold til ham "Ole", mere er der ikke til det.
Sig til ham som det er, at den måde han opfører sig på har vakt din mistanke, og at han rent faktisk selv er skyld i det..og nu vil du altså have ren besked.
Og så må du tage den derfra.
Ja, det er hårdt, men hellere få rene linjer og så finde ud af om det er noget man kan leve med eller ej, end at leve på en løgn.

Kærligst
Sussie

Tak for at du også har haft lidt den samme oplevelse (hvis jeg kan sige tak..).

Jeg har bare prikket så mange gange til min mand omkring Ole, hvem han er, hvorfor jeg ikk må møde ham, hvor han bor osv., at min mand bliver sur, når bare jeg nævner navnet Ole.
Men så skulle han jo bare ikk være så hemmelighedsfuld og ikke lade mig møde ham hvis der vitterligt ikke er noget i det, andet end venskab....

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Har fulgt med her på sidelinjen.. Men håber og tror på i får en god samtale i morgen omkring ham her Ole.. Selvom jeg synes det lyder lidt gustent det hele..

Held og lykke med det i morgen, og husk lige en update..

Mangetil dig..

Tak skal du have, jeg skal nok komme med en update

Anmeld

31. august 2011

saxa

Anonym skriver:

Tak skal du have, jeg skal nok komme med en update

Vil tænke på dig indtil i morgen.. Men du bliver bare nød til at konfrontere ham med det..! Du kan ikke være tjent med at leve i uvished omkring hvad din mand laver med ham Ole..

Anmeld

31. august 2011

eElak

Der kan være tale om flere scenarier - men ligesom flertallet herinde, får jeg også en dårlig fornemmelse i maven.

1. det kan være et dæknavn for en anden kvinde. Det regner jeg dog ikke med det er, eftersom du har snakket med "ole" flere gange og tjekket op på det. 

2. Det kan være en han bruger til at udleve hans fantasier om homosexualitet. eller endda tjener penge på at gøre det (det store beløb du taler om - har der været flere af dosse)

3. Det kan "blot" være en affære / kæreste. Måske på on/off basis. 

Jeg har prøvet noget lign skal jeg tilstå, heldigvis var det kun i en kort periode. dvs. han gjode intet imens han var sammen med mig - så vidt jeg er orienteret. 

Det var en kæreste jeg havde i kort tid (1,5 måned) i mine yngre år. Da vi slog op, fandt jeg ud af at han havde en mandekæreste, men når de havde kvindelige kærester, så var de ikke sammen. Det samtidig med en masse andre ting der blev afsløret, gjorde at jeg følte mig rimelig... ja latterliggjort. Så kan kun forestille mig hvordan du har det.

Jeg kan ikke sige hvad du skal gøre - men jeg havde sgu konfronteret ham.. nok endda for længe længe siden. I har barn sammen og er gift, og der bør slet ikke være så meget usikkerhed omkring jeres samliv. Det lyder mystisk at du ikke engang har set Ole bare en enkelt gang.

Du kan sagtens tillade dig at konfrontere ham og se på hans mobil - han har jo givet dig alt mulig grund til at tvivle - og tilsydeladende med rette....

Du skal gøre op med dig selv hvorvidt du er klar til at skulle undvære ham i dit liv - på godt og ondt. Det er skam ikke en tragedie at være alene, men det er noget af et chok og en omstilling du så skal ud i. Men hellere det end at blive løjet for (vil jeg sige)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.