Han lyver.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

saxa

Håber virkelig alt er ok hjemme hos jer.. Kram til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

sarahb

Håber virkelig alt er ok, vil du ikk skrive så vi ved du er okay.

Anmeld

3. september 2011

Anonym trådstarter

AHRRR!!!! Havde lige skrevet et langt indlæg med opdatering på tråden, da min l.... computer vælger at gå ned.....

Jeg fik sat mig ned med min mand sent torsdag aften, og snakket med ham, og meget kort fortalt, fik jeg lagt kortene på bordet, og spurgte ind til beskederne, uden han blev sur.

Vi fik en god snak om hvorfor han havde været på besøg (det var for at låne 1000,- som han manglede for at købe denne motorcykel-ting), hvorfor han havde l'jet, og om den måde han havde skrevet beskederne på.

Jeg snakkede i telefon med Ole, og det var meget stille og roligt, og han fortalte det samme som min mand.

Så nu har vi arrangeret et møde med Ole i næste uge, og jeg ser absolut ikke frem til det, men synes det er noget jeg skal have styr på for at få ro i sindet.

1000 tak for alle jeres svar og al jeres respons herinde. Det var med til at få mig til at snakke med min mand, og tænke at det ikke kun var mig der var forkert på den.

Et stort  til jer alle

Anmeld

3. september 2011

sarahb

Skønt med en update..
Men beskederne, var det bare sådan deres tone er med hinanden osv. Og hvorfor skulle han sige det med de gamle naboer i stedet for at sige det med Ole. Jeg er stadig lidt forvirret.
Men det vigtigste er at i har fundet ud af det sammen og at du stoler på det han fortæller

Anmeld

3. september 2011

TR

Jeg starter lige ud med at sige, jeg ikk har læst alt hva der er blevet skrevet  

Jeg vil tag en snak med ham, det er sku ikke i orden det der..
Han skal os tænke på hvis det var omvendt ! .. - Det da heller ikk til at holde ud, at gå rundt med det .

I et par forhold skal man kunne snakke med hinanden om sådan nogle ting, det er i hvert fald min holdning ...

Herfra !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.