Han lyver.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

astridt

Har lige læst dit indlæg....

Synes desværre også det lyder mærkeligt!!!

Jeg ville heller aldrig acceptere at han køber ting og ikke vil fortælle hvor han har pengene fra, ikke når man lever sammen!!! Ikke at man behøver at stå til ansvar for hver krone, men så store beløb...

Håber det bedste for dig og jer -håber I får en god snak og at tingene kan blive lagt på bordet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg håber at I har fået snakket sammen og at din mand har fortalt dig hvem Ole egentlig er. Syntes det hele er meget mystisk

Anmeld

2. september 2011

heaven

HOOOLD DA OP, en historie!!!! jeg synes det lugter langt væk.... har du mon konfronteret ham?? 

Jannie

Anmeld

2. september 2011

Rosa

Noget nyt? 

Anmeld

2. september 2011

Femøre

Nu tænker jeg bare højt, og det er ikke sikkert der er noget i det...

Men nu skriver du det er hans mors tidligere kæreste? Hvor gammel var din mand på det tidspunkt? For hvis, HVIS, ham Ole har været en kæreste, så tænkte jeg altså først at der måske har været tale om et misbrug? En god manipulator og pædofil, får barnet til at blive fanget i en spiral der gør at barnet, selv efter det er blevet voksent, vil længes tilbage til den situation/tid hvor de var tætte, trygge og havde et kærlighedsforhold.

Det er måske fordi det er sent, men jeg bed bare mærke i, at det var en tidligere stedfar/mors kæreste han nu skriver sådan til.

Anmeld

2. september 2011

Meliora

Femøre skriver:

Men nu skriver du det er hans mors tidligere kæreste? Hvor gammel var din mand på det tidspunkt? For hvis, HVIS, ham Ole har været en kæreste, så tænkte jeg altså først at der måske har været tale om et misbrug? En god manipulator og pædofil, får barnet til at blive fanget i en spiral der gør at barnet, selv efter det er blevet voksent, vil længes tilbage til den situation/tid hvor de var tætte, trygge og havde et kærlighedsforhold.

Det er måske fordi det er sent, men jeg bed bare mærke i, at det var en tidligere stedfar/mors kæreste han nu skriver sådan til.

Tænkte fuldstændigt det samme

Anmeld

3. september 2011

moars

Femøre skriver:

lige præcis det tænkte jeg også på igår da jeg skrev en form for afhængighedsforhold.....men der kan selv.f være mange "årsager"

Anmeld

3. september 2011

klmf

Hold da op en historie... Har du snakket med din mand?? Eller gamle Ole??

Anmeld

3. september 2011

MortilCilas

StephanieJ skriver:

Det lyder godt nok MEGET sært det med ham Ole

Anmeld

3. september 2011

snøvsen

Det virker godt nok sært. Venter spændt på en update.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.