Mettemus skriver:
Her er Laurits - 8 mdr på mandag, godt 70 cm og ca. 10 kg. Hans far er adopteret fra Sydkorea, hvilket er årsagen til knægtens dejlige øjne (synes hans mor
).
Han er glaaad, men har også allerede udviklet et voldsomt temperament. Hedigvis er han ret nem at læse, så vi undgår de værste konflikter.
Han er milimeter fra at lære at kravle, men trækker sig indtil videre kun frem i armene - gad vide hvornår det går op for ham at det er nemmere hvis arme og ben arbejder sammen?
Han har i løbet af den sidste uge mistet interessen for amning, og bruger nu i stedet sine små skarpe bisser til at gennemhulle mors bryster. Derfor er amningen OFF! Det er en lille smule trist, men der åbner sig også en hel ny verden med drinks og byture forude - Ahhhh ... 
Om et par uger flytter vi i hus i Skive. Vi glæder os rigtig meget til mere plads, have og egen vaskemaskine. Til gengæld kommer jeg til at savne Århus rigtig meget, selvom jeg alligevel skal tilbage til byen en gang om ugen fra februar for at komme på uni, så det er vist ikke så slemt endda?
Nå, men i får også lige et par billeder af min lille rullesteg. Jeg kan slet ikke rumme hvor dejlig han er, eller at vi er så heldige at det var lige ham vi fik, og at han skal blive her altid!?!? (Well, til han blir 30 i hvert fald
)
Knus og god aften til jer!
/Mette
så smækker lækker han er, og bare rolig Skive er en dejlig by, bor der selv, selvom der er stille i forhold til Århus, hvordan kan det være i skal flytte ?