Må jeg vise jer min lille skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Mettemus

-Sigrid- skriver:

HAHA

Han ser nærmest lidt fornærmet ud over der ligger det der kæmpe-krumme midt på sofaen

Hvor er han da bare charmerende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mettemus

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hvor er han dog bare LÆKKER smiler...

Taark

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

B&J skriver:

Jo det vil jeg mene fordi det gjorde vores søn også det med at rokke og det så super sødt ud

SÅ sødt

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

Frøken J. skriver:

Åh, hvor jeg smelter!! 

Det har jeg også googlet meget! Men det passer meget godt med mine forestillinger, selvom det jo ikke er sikkert, at vores bliver sådan Men de der asiatiske "øjenlåg" (eller mangel på samme, hvis du forstår hvad jeg mener) - men så større øjne. Det er cute!

Lige præcis - mongolfold men mandelformede øjne. Det er virkelig slet ikke til at stå for! Og så er jeg bare en sucker for brune øjne i det hele taget

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

DAs mor skriver:

Så søøøød

Taaak

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

Malene76 skriver:

Nøj hvor er han skøn.  Har en veninde hvis mand også er adopteret fra Korea og de har også to fantastisk lækre drenge der ligner din lidt.

MVH Malene

Tak

Ja, det er virkelig en dejlig blanding!

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

Maria-s skriver:

HAHAHAHAHA hihihi total griner billeder!!  Hvor er han blevet stor Mette Elsker billedet med guitaren

Jaja - meget musikalsk fra starten! Pille pille klimp pille klamp ...

JA hvad sker der for at de blir så store? Det ser jo ud som om jeg går på barsel med en 3-årig (ish - måske lige i overkanten, you get the picture)

Anmeld

30. august 2011

Annesofie.

Mettemus skriver:

Her er Laurits - 8 mdr på mandag, godt 70 cm og ca. 10 kg. Hans far er adopteret fra Sydkorea, hvilket er årsagen til knægtens dejlige øjne (synes hans mor).

Han er glaaad, men har også allerede udviklet et voldsomt temperament. Hedigvis er han ret nem at læse, så vi undgår de værste konflikter.

Han er milimeter fra at lære at kravle, men trækker sig indtil videre kun frem i armene - gad vide hvornår det går op for ham at det er nemmere hvis arme og ben arbejder sammen?

Han har i løbet af den sidste uge mistet interessen for amning, og bruger nu i stedet sine små skarpe bisser til at gennemhulle mors bryster. Derfor er amningen OFF! Det er en lille smule trist, men der åbner sig også en hel ny verden med drinks og byture forude - Ahhhh ...

Om et par uger flytter vi i hus i Skive. Vi glæder os rigtig meget til mere plads, have og egen vaskemaskine. Til gengæld kommer jeg til at savne Århus rigtig meget, selvom jeg alligevel skal tilbage til byen en gang om ugen fra februar for at komme på uni, så det er vist ikke så slemt endda?

Nå, men i får også lige et par billeder af min lille rullesteg. Jeg kan slet ikke rumme hvor dejlig han er, eller at vi er så heldige at det var lige ham vi fik, og at han skal blive her altid!?!? (Well, til han blir 30 i hvert fald)

Knus og god aften til jer!

/Mette

så smækker lækker han er, og bare rolig Skive er en dejlig by, bor der selv, selvom der er stille i forhold til Århus, hvordan kan det være i skal flytte ?

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Mettemus skriver:

Lige præcis - mongolfold men mandelformede øjne. Det er virkelig slet ikke til at stå for! Og så er jeg bare en sucker for brune øjne i det hele taget

Er brun egentlig en dominant øjenfarve? Vil jo så frygtelig gerne have, at hun får hans choko-brune øjne  

Anmeld

30. august 2011

piadas

Frøken J. skriver:

Er brun egentlig en dominant øjenfarve? Vil jo så frygtelig gerne have, at hun får hans choko-brune øjne  

Jeps! Har fået at vide, at hvis den ene har brune og den anden f.eks. blå øjne, er der 75% sandsynlighed for at barnet får brune øjne.

Vi har tre børn med brune (læs= fars øjne) - gad vide om en nr. 4 så ville få mine øjne? For så skal jeg ikke have flere børn. Min mands øjne var nemlig dem jeg faldt for, og en af grundene til, at vi blev gift, var, at jeg ikke ville have noget imod at få børn med netop de øjne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.