Må jeg vise jer min lille skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

AnneBJ

Altså der var han jo den lille lækkerlap! Han er SÅÅ skøn Mette, jeg elsker hans øjne, og frække smil!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mettemus

isabellamor skriver:

jeg vil lige sige at det ikke kun er hans mor der syntes han har nogle flotte øjne.. det syntes jeg også han er da bare smadder skøn

Ihh tak - det er dejligt når andre også synes det! Men det må du jo selv vide med din egen lille lækkermås (altså barnet ikk? Resten skal jeg ikke kunne udtale mig om)

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

Muhmi skriver:

Årh gud, jeg smeltede lige!!  Hvor er han helt igennem vidunderlig lækkersmækker

Taark

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

-Sigrid- skriver:

Haha Elsker sådan nogle små størrelser, de kan se helt VILD uskyldige ude 

Kan vi se dem? 

Det kan i godt - her er et par stykker mere....

1. Krumme, krumme, krumme!

2. WTF? Det var IKKE mig!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Altså der var han jo den lille lækkerlap! Han er SÅÅ skøn Mette, jeg elsker hans øjne, og frække smil!!

Taaark Anne! Det gør jeg også

Anmeld

30. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det kan i godt - her er et par stykker mere....

1. Krumme, krumme, krumme!

2. WTF? Det var IKKE mig!!

Ahahha... Jeg griner HVER gang mette...!

Anmeld

30. august 2011

B&J

Mettemus skriver:

Ja han er rigtig dygtig

Jamen jeg håber næsten at han venter. Her hvor vi bor nu er der nemlig ikke rigtig klar til en baby der selv kommer omkring - vi skal vist ha gemt nogle ledninger, opvasketabs osv. af vejen inden han bliver alt for mobil

så håber jeg han lige venter lidt inu, også når i er flyttet så skal der fuldt fart frem

Anmeld

30. august 2011

bøgelund

Mettemus skriver:

Ih tak, det er jo sød musik i mine moderører! Og i lige måde med din lille trold der på profilbilledet

ja det er det nemlig.. og tusind tak.. 

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Mettemus skriver:

Her er Laurits - 8 mdr på mandag, godt 70 cm og ca. 10 kg. Hans far er adopteret fra Sydkorea, hvilket er årsagen til knægtens dejlige øjne (synes hans mor).

Han er glaaad, men har også allerede udviklet et voldsomt temperament. Hedigvis er han ret nem at læse, så vi undgår de værste konflikter.

Han er milimeter fra at lære at kravle, men trækker sig indtil videre kun frem i armene - gad vide hvornår det går op for ham at det er nemmere hvis arme og ben arbejder sammen?

Han har i løbet af den sidste uge mistet interessen for amning, og bruger nu i stedet sine små skarpe bisser til at gennemhulle mors bryster. Derfor er amningen OFF! Det er en lille smule trist, men der åbner sig også en hel ny verden med drinks og byture forude - Ahhhh ...

Om et par uger flytter vi i hus i Skive. Vi glæder os rigtig meget til mere plads, have og egen vaskemaskine. Til gengæld kommer jeg til at savne Århus rigtig meget, selvom jeg alligevel skal tilbage til byen en gang om ugen fra februar for at komme på uni, så det er vist ikke så slemt endda?

Nå, men i får også lige et par billeder af min lille rullesteg. Jeg kan slet ikke rumme hvor dejlig han er, eller at vi er så heldige at det var lige ham vi fik, og at han skal blive her altid!?!? (Well, til han blir 30 i hvert fald)

Knus og god aften til jer!

/Mette

Ej hvor er han DEJLIG! Måtte lige hvinende kalde på min kæreste, som også er adopteret fra sydkorea. Han skulle lige se hvordan sådan et barn kan "ende", hvis du forstår Årh, sikke en dejlig lækkerbidsken!

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Ahahha... Jeg griner HVER gang mette...!

Jamen det er jeg da glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.