Må jeg vise jer min lille skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Mettemus

Annesofie. skriver:

så smækker lækker han er, og bare rolig Skive er en dejlig by, bor der selv, selvom der er stille i forhold til Århus, hvordan kan det være i skal flytte ?

Jeg har også tidligere boet i Skive (dengang Manhatten hed Chaplin, Helmuth hed Coco osv), har gået på Skive Gym.

Min kæreste har fået arbejde deroppe ad, men da jeg stadig skal til Århus med jævne mellemrum blev det Skive, fordi det er ok nemt at komme til Århus med tog derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mettemus

Frøken J. skriver:

Er brun egentlig en dominant øjenfarve? Vil jo så frygtelig gerne have, at hun får hans choko-brune øjne  

Jep

Så vidt som jeg har forstået kræver det, for at jeres (og vores) børn skulle have blå øjne, at den ene af din (og min) kærestes biologiske forældre har blå øjne. Der skal være blå øjne på begge sider af familien for at barnet får blå øjne, for ellers vil den brune altid være dominerende, og barnet ende med brune øjne.

Laurits' var helt mørkegrå, næsten sorte da han blev født og blev brune efter få uger - de har ikke ændret sig siden.

Anmeld

31. august 2011

Mettemus

piadas skriver:

Mette - jeg havde slet ikke set denne update!

Hvor mange gange skal jeg sige det?!!!! I må ikke lave sådan noget andre steder end i 1. kvartal!

Hvor er det bare en dejlig dreng, I har fået jer - jeg kan altså godt forstå, I føler jeg heldige med, at det lige præcis var ham i fik. Han bliver altså også mere og mere dejlig/skøn/køn!

FEDE krummebilleder!

Pia - jeg LOVER at det aldrig skal ske igen

Glæder mig til tirsdag !

Og taaak

Anmeld

31. august 2011

Mettemus

DK skriver:

Kæft hvor er han lækker, Mette! Det der øverste billede

Ihh altså, vores små drenge bliver sååå store. Og jo større jo mere lækre, selv om man skulle tro det var umuligt! Mon knægte kan sprænges af lækkerhed?

Ja de har virkelig maxed lækkerhedsbegrebet ud - er sikker på det kan strækkes lidt endnu!

Og tak

Anmeld

31. august 2011

Mettemus

businesstigger skriver:

Laurits lækkermås! 

Han er jo bare stor charmerende.

Av av av med bidning og babser! Kan godt forstå at amningen så er ovre. Selvom det også er vemodigt. Men som du siger det åbner også op for mange nye ting!

Håber flytningen går godt og det ikke bliver alt for vemodigt at flytte fra Århus!

Tak tak

Ja der skulle ikke så meget overvejelse til at opgive amningen. Det er også nemmere at han selv siger fra end at han skal vænnes fra senere, så det er ok. Nu er det også gået godt i 8 mdr, så jeg synes det  er ok at stoppe nu

Anmeld

31. august 2011

CS

Mettemus skriver:

Her er Laurits - 8 mdr på mandag, godt 70 cm og ca. 10 kg. Hans far er adopteret fra Sydkorea, hvilket er årsagen til knægtens dejlige øjne (synes hans mor).

Han er glaaad, men har også allerede udviklet et voldsomt temperament. Hedigvis er han ret nem at læse, så vi undgår de værste konflikter.

Han er milimeter fra at lære at kravle, men trækker sig indtil videre kun frem i armene - gad vide hvornår det går op for ham at det er nemmere hvis arme og ben arbejder sammen?

Han har i løbet af den sidste uge mistet interessen for amning, og bruger nu i stedet sine små skarpe bisser til at gennemhulle mors bryster. Derfor er amningen OFF! Det er en lille smule trist, men der åbner sig også en hel ny verden med drinks og byture forude - Ahhhh ...

Om et par uger flytter vi i hus i Skive. Vi glæder os rigtig meget til mere plads, have og egen vaskemaskine. Til gengæld kommer jeg til at savne Århus rigtig meget, selvom jeg alligevel skal tilbage til byen en gang om ugen fra februar for at komme på uni, så det er vist ikke så slemt endda?

Nå, men i får også lige et par billeder af min lille rullesteg. Jeg kan slet ikke rumme hvor dejlig han er, eller at vi er så heldige at det var lige ham vi fik, og at han skal blive her altid!?!? (Well, til han blir 30 i hvert fald)

Knus og god aften til jer!

/Mette

Mums en smuksak

Anmeld

31. august 2011

Nessie

Jamen jeg vil da bare tilslutte mig hyldest koret og sige at han da bare er super skøn

Anmeld

31. august 2011

Mettemus

ChristinaS skriver:

Mums en smuksak

Tak tak

Anmeld

31. august 2011

Mettemus

Nessie skriver:

Jamen jeg vil da bare tilslutte mig hyldest koret og sige at han da bare er super skøn

Ih tak, der er altid plads til en til

Anmeld

31. august 2011

Molly8

Mettemus skriver:

Her er Laurits - 8 mdr på mandag, godt 70 cm og ca. 10 kg. Hans far er adopteret fra Sydkorea, hvilket er årsagen til knægtens dejlige øjne (synes hans mor).

Han er glaaad, men har også allerede udviklet et voldsomt temperament. Hedigvis er han ret nem at læse, så vi undgår de værste konflikter.

Han er milimeter fra at lære at kravle, men trækker sig indtil videre kun frem i armene - gad vide hvornår det går op for ham at det er nemmere hvis arme og ben arbejder sammen?

Han har i løbet af den sidste uge mistet interessen for amning, og bruger nu i stedet sine små skarpe bisser til at gennemhulle mors bryster. Derfor er amningen OFF! Det er en lille smule trist, men der åbner sig også en hel ny verden med drinks og byture forude - Ahhhh ...

Om et par uger flytter vi i hus i Skive. Vi glæder os rigtig meget til mere plads, have og egen vaskemaskine. Til gengæld kommer jeg til at savne Århus rigtig meget, selvom jeg alligevel skal tilbage til byen en gang om ugen fra februar for at komme på uni, så det er vist ikke så slemt endda?

Nå, men i får også lige et par billeder af min lille rullesteg. Jeg kan slet ikke rumme hvor dejlig han er, eller at vi er så heldige at det var lige ham vi fik, og at han skal blive her altid!?!? (Well, til han blir 30 i hvert fald)

Knus og god aften til jer!

/Mette

Åh, SIKKE en dejlig rullesteg  - og kælenavnet lyder ærlig talt noget pænere end vores "rullepølse"

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.