Må jeg vise jer min lille skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Mettemus

-Sigrid- skriver:

Hvor er han skøn

Det næst-nederste billed viser en dreng som ser ud til at tænke "uuuups" 

Haha - præcis  Har flere billeder af samme slags som siger noget i retningen af "MOR! NOGEN har krumme i sofaen, men det var ikke mig!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mettemus

bøgelund skriver:

mums.. hvis jeg så ham, var jeg nok nødt til at hapse ham med hjem.. fantastisk smuk.. 

Haha tak Jamen så må jeg lige be' om et profilbillede af dig i stedet, så jeg ved hvad jeg skal holde øje med når jeg bevæger mig ud af huset

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

JeNoVa skriver:

Sikke en skøn lille charmetrold

Taak

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

B&J skriver:

Han er godt nok en dejlig dreng og sikke som han kan få mor iarbejde med alle de krummer sådan

men bliver da rigtig spænde om han lære at kravle inden i flytter eller efter og tillykke med i skal flytte

Ja han er rigtig dygtig

Jamen jeg håber næsten at han venter. Her hvor vi bor nu er der nemlig ikke rigtig klar til en baby der selv kommer omkring - vi skal vist ha gemt nogle ledninger, opvasketabs osv. af vejen inden han bliver alt for mobil

Anmeld

30. august 2011

bøgelund

Mettemus skriver:

Haha tak Jamen så må jeg lige be' om et profilbillede af dig i stedet, så jeg ved hvad jeg skal holde øje med når jeg bevæger mig ud af huset

ja, det kunne godt gå hen og blive nødvendigt. han er saft suseme lækker.. 

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

Mette. skriver:

Hvor er han bare så sød og skøn Mette.  Jeg vil gerne afsatte Emilie til ham. 

Ih altså, jeg vidste slet ikke i flyttede, men hvor bliver det skønt for jer med mere plads og en have, det et guld værd med de små.  Har i købt eller lejet?

Jamen så lad os bare arrangere et ægteskab nu og her!

Vi har lejet. Jens har fået et job i nærheden af hvor vi skal bo, men da det ikke er drømmejobbet, vil vi ikke købe. Det er ikke til at vide hvor vi ender når jeg også bliver færdig, så så er det trods alt nemmere at være lejere end ejere

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

bøgelund skriver:

ja, det kunne godt gå hen og blive nødvendigt. han er saft suseme lækker.. 

Ih tak, det er jo sød musik i mine moderører! Og i lige måde med din lille trold der på profilbilledet

Anmeld

30. august 2011

Isabella_mor

jeg vil lige sige at det ikke kun er hans mor der syntes han har nogle flotte øjne.. det syntes jeg også han er da bare smadder skøn

Anmeld

30. august 2011

Muhmi

Årh gud, jeg smeltede lige!!  Hvor er han helt igennem vidunderlig lækkersmækker

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Mettemus skriver:

Haha - præcis  Har flere billeder af samme slags som siger noget i retningen af "MOR! NOGEN har krumme i sofaen, men det var ikke mig!"

Haha Elsker sådan nogle små størrelser, de kan se helt VILD uskyldige ude 

Kan vi se dem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.