Må jeg vise jer min lille skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Tino's Mor

Mettemus skriver:

Det kan i godt - her er et par stykker mere....

1. Krumme, krumme, krumme!

2. WTF? Det var IKKE mig!!

Hvor er han da bare dejlig

Så vil jeg bare lige sige velkommen (snart) til Skive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Frøken J.

piadas skriver:

Jeps! Har fået at vide, at hvis den ene har brune og den anden f.eks. blå øjne, er der 75% sandsynlighed for at barnet får brune øjne.

Vi har tre børn med brune (læs= fars øjne) - gad vide om en nr. 4 så ville få mine øjne? For så skal jeg ikke have flere børn. Min mands øjne var nemlig dem jeg faldt for, og en af grundene til, at vi blev gift, var, at jeg ikke ville have noget imod at få børn med netop de øjne!

Satme i orden planlægning  haha! Hmm.. Krydser fingre. Har altid ønsket mig chokobrune øjne! De er så tillidsvækkende og varme. I stedet har jeg fået sådan en udefinerbar brun-blå-grøn-grå farve. Sådan lidt af hele paletten  

Anmeld

30. august 2011

piadas

Mette - jeg havde slet ikke set denne update!

Hvor mange gange skal jeg sige det?!!!! I må ikke lave sådan noget andre steder end i 1. kvartal!

Hvor er det bare en dejlig dreng, I har fået jer - jeg kan altså godt forstå, I føler jeg heldige med, at det lige præcis var ham i fik. Han bliver altså også mere og mere dejlig/skøn/køn!

FEDE krummebilleder!

Anmeld

30. august 2011

piadas

Frøken J. skriver:

Satme i orden planlægning  haha! Hmm.. Krydser fingre. Har altid ønsket mig chokobrune øjne! De er så tillidsvækkende og varme. I stedet har jeg fået sådan en udefinerbar brun-blå-grøn-grå farve. Sådan lidt af hele paletten  

Samme her! Alt efter hvilket tøj jeg har på skifter de farve mellem grønlige og blålige nuancer men hele tiden grumsede og ikke klare farver!

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

piadas skriver:

Samme her! Alt efter hvilket tøj jeg har på skifter de farve mellem grønlige og blålige nuancer men hele tiden grumsede og ikke klare farver!

Så er det godt vi har fundet mændene med den perfekte øjenfarve 

Anmeld

30. august 2011

piadas

Frøken J. skriver:

Så er det godt vi har fundet mændene med den perfekte øjenfarve 

Jeps!

Så håber jeg også, at jeres lille guldklump får farmands øjenfarve lige som jeg havde bestilt!

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

piadas skriver:

Jeps!

Så håber jeg også, at jeres lille guldklump får farmands øjenfarve lige som jeg havde bestilt!

Og jeg takker for de krydsede fingre  

Anmeld

30. august 2011

DK

Kæft hvor er han lækker, Mette! Det der øverste billede

Ihh altså, vores små drenge bliver sååå store. Og jo større jo mere lækre, selv om man skulle tro det var umuligt! Mon knægte kan sprænges af lækkerhed?

Anmeld

31. august 2011

businesstigger

Laurits lækkermås! 

Han er jo bare stor charmerende.

Av av av med bidning og babser! Kan godt forstå at amningen så er ovre. Selvom det også er vemodigt. Men som du siger det åbner også op for mange nye ting!

Håber flytningen går godt og det ikke bliver alt for vemodigt at flytte fra Århus!

Anmeld

31. august 2011

Mettemus

Tino's Mor skriver:

Hvor er han da bare dejlig

Så vil jeg bare lige sige velkommen (snart) til Skive

Det må blive et velkommen hjem  Har boet i Skive før, har gået på Skive Gym osv. Det blir sjovt at se hvordan det er at bo der nu.

Hvor længe har i boet i Skive?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.