Må jeg vise jer min lille skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

-Sigrid-

Mettemus skriver:

Det kan i godt - her er et par stykker mere....

1. Krumme, krumme, krumme!

2. WTF? Det var IKKE mig!!

HAHA

Han ser nærmest lidt fornærmet ud over der ligger det der kæmpe-krumme midt på sofaen

Hvor er han da bare charmerende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mettemus

B&J skriver:

så håber jeg han lige venter lidt inu, også når i er flyttet så skal der fuldt fart frem

Han står på alle fire og rokker frem og tilbage, men når han skal fremad lægger han sig ned og maver sig frem. Burde rigtig kravlen så ikke være lige om hjørnet?

Anmeld

30. august 2011

Dansker I Holland

Hvor er han dog bare LÆKKER smiler...

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

bøgelund skriver:

ja det er det nemlig.. og tusind tak.. 

Anmeld

30. august 2011

B&J

Mettemus skriver:

Han står på alle fire og rokker frem og tilbage, men når han skal fremad lægger han sig ned og maver sig frem. Burde rigtig kravlen så ikke være lige om hjørnet?

Jo det vil jeg mene fordi det gjorde vores søn også det med at rokke og det så super sødt ud

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

Frøken J. skriver:

Ej hvor er han DEJLIG! Måtte lige hvinende kalde på min kæreste, som også er adopteret fra sydkorea. Han skulle lige se hvordan sådan et barn kan "ende", hvis du forstår Årh, sikke en dejlig lækkerbidsken!

Ih jeg var også spændt på hvordan han ville komme til at se ud. I en overgang var det oftest googlede her hjemme "asian+caucasian baby".

Du kan lige få et helt nyfødt billede også ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Mettemus skriver:

Ih jeg var også spændt på hvordan han ville komme til at se ud. I en overgang var det oftest googlede her hjemme "asian+caucasian baby".

Du kan lige få et helt nyfødt billede også ...

Åh, hvor jeg smelter!! 

Det har jeg også googlet meget! Men det passer meget godt med mine forestillinger, selvom det jo ikke er sikkert, at vores bliver sådan Men de der asiatiske "øjenlåg" (eller mangel på samme, hvis du forstår hvad jeg mener) - men så større øjne. Det er cute!

Anmeld

30. august 2011

LinLin

Så søøøød

Anmeld

30. august 2011

Malene76

Mettemus skriver:

Her er Laurits - 8 mdr på mandag, godt 70 cm og ca. 10 kg. Hans far er adopteret fra Sydkorea, hvilket er årsagen til knægtens dejlige øjne (synes hans mor).

Han er glaaad, men har også allerede udviklet et voldsomt temperament. Hedigvis er han ret nem at læse, så vi undgår de værste konflikter.

Han er milimeter fra at lære at kravle, men trækker sig indtil videre kun frem i armene - gad vide hvornår det går op for ham at det er nemmere hvis arme og ben arbejder sammen?

Han har i løbet af den sidste uge mistet interessen for amning, og bruger nu i stedet sine små skarpe bisser til at gennemhulle mors bryster. Derfor er amningen OFF! Det er en lille smule trist, men der åbner sig også en hel ny verden med drinks og byture forude - Ahhhh ...

Om et par uger flytter vi i hus i Skive. Vi glæder os rigtig meget til mere plads, have og egen vaskemaskine. Til gengæld kommer jeg til at savne Århus rigtig meget, selvom jeg alligevel skal tilbage til byen en gang om ugen fra februar for at komme på uni, så det er vist ikke så slemt endda?

Nå, men i får også lige et par billeder af min lille rullesteg. Jeg kan slet ikke rumme hvor dejlig han er, eller at vi er så heldige at det var lige ham vi fik, og at han skal blive her altid!?!? (Well, til han blir 30 i hvert fald)

Knus og god aften til jer!

/Mette

Nøj hvor er han skøn.  Har en veninde hvis mand også er adopteret fra Korea og de har også to fantastisk lækre drenge der ligner din lidt.

MVH Malene

Anmeld

30. august 2011

Maria-s

Mettemus skriver:

Det kan i godt - her er et par stykker mere....

1. Krumme, krumme, krumme!

2. WTF? Det var IKKE mig!!

HAHAHAHAHA hihihi total griner billeder!!  Hvor er han blevet stor Mette Elsker billedet med guitaren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.