Barn forsvundet fra børnehave i Haderslev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

wamse

**Stolt Mor<3** skriver:

Godt at høre hun er fundet ! Sikker noget ellers ! Har selv været i VS lige op af en BH og når man kommer der ind sidder pædagogerne og laver klip og klister inde på stuen, ALENE, imens bærnene er ude og lege og køre hinanden over og smadre hinanden ol ! Der er altid grædende børn der over kan man se og høre fra VS af ! ikk en skid opsyn gør de.

En anden BH som min lillebror gik i da han var lille fik han stukket af fra og stod så der hjemme pludselig !  De mente ikke de kunne have gjort noget for det skulle undgåes, men jo bedre opsyn?? Hva får de deres penge for.. Sådan ting burde over landsplan ikke ske så tit som det gør, og allerhelst SLET IKKE, så hellere sætte 3 M højt hegn og og ti porte ind til BH?? !

Jeg ville da godt nok hellere have flere ansatte end 3 meter højt hegn omkring mit barn, hun er jo ikke en straffefange 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

wamse skriver:

Jeg ville da godt nok hellere have flere ansatte end 3 meter højt hegn omkring mit barn, hun er jo ikke en straffefange 

Thi hi rolig nu. Personale opgradering er da alt at fortrække, HVIS DE GØR DERES ARBEJDE ! ; Men nu er der heller ikke råd til mere personale, og en ting er hva vi kunne tænke os, = Personale, men noget andet er = 3 M højt hegn er sku mere realistisk!

Anmeld

26. august 2011

LisaV

Jeg undrer mig altså stadig. Politiet kan ikke have været involveret, for så ville det have stået i Jydske, og det gør det så vidt jeg kan se ikke, så sagen minder mest af alt om en storm i et glas vand.

Anmeld

26. august 2011

FruDall

Solstråle2011 skriver:

Det er selvfølgelig forfærdelig og må IKKE ske, MEN børn er børn.. selvom hegnet er ret højt, kravler de jo stadig i det, stabler kasser osv. for at kravle op og nogle gange lykkes det dem at kravle over, selvom de godt ved, at de ikke må. Selvfølgelig skal der holdes øje med børnene og det er mit værste mareridt at jeg nogensinde kommer til at opleve disse ting som pædagog, men i disse sparetider, hvor der faktisk er blevet fyrret 4500 pædagoger bare i år på knap 9 måneder, er det sku svært også at have øjne i nakken Men i sådanne sager synes jeg nu også forældre har et ansvar.. at man lærer sine børn hvad man må og ikke må. Ja undskyld, men det er altid så "nemt" at give pædagogerne skylden...

Enig!

Vores går i skovbørnehave - uden hegn. Jeg er overbevist om at de aldrig ville forlade institutionen uden at få lov. ellers havde jeg fundet en institution med mere opsyn/indhegning - selvom jeg nu tror at indhegning til tider kan motivere børnene til at hoppe over.

Men selvfølgelig må det ikke ske og jeg var da også blevet forskrækket/rasende osv. Men ja forældrene har et stort ansvar i at lære børnene hvordan reglerne er og hvad man må og ikke må.

Anmeld

26. august 2011

wamse

**Stolt Mor<3** skriver:

Thi hi rolig nu. Personale opgradering er da alt at fortrække, HVIS DE GØR DERES ARBEJDE ! ; Men nu er der heller ikke råd til mere personale, og en ting er hva vi kunne tænke os, = Personale, men noget andet er = 3 M højt hegn er sku mere realistisk!

Nu tror jeg jo på, at de fleste ansatte gør deres arbejde ordenligt, men måske man ikke altid har samme forståelse for ordet ordenligt.  Jeg vil uanset hvad, nødig have et 3 meter højt hegn omkring mit barn, da jeg er overbevist om, at der findes bedre løsninger end dette.

Anmeld

26. august 2011

serinasmor

den røg lige på listen over krav til når vi skal vælge børnehave .. HØJT hegn selvom det ligner et fængsel !!

stakkels forældre ... det må være frygteligt

Anmeld

26. august 2011

Bshizzle

Har ikke læst alle folks svar.. nåede til at pigebarnet er fundet igen heldigvis

Men sikker da en klump i halsen jeg fik af at læse det..

Jeg har oplevet en del i den BH min dreng går i, og jeg er LANGT fra tilfreds med dem desværre..

Anmeld

26. august 2011

mortilrasmus

Blander mig lige.. JEg er selv pædagog og arbejder i en børnehave, her er hegnet ikke så højt, men højt nok, men vil børnene ud, kan de godt komme det.. Når de starter i skole er der intet hegn.. her stikker børn af jævnligt og løber hjem.. Men børn skal også lære at passe på og lære at når vi er der er vi der osv..

Men jeg vil så lige sige at min søn har været forsvundet fra sin børnehave, pga. et hul i hegnet og det blev kun opdaget ved at et andet barn sad fast i hullet og græd og græd... men for at finde ud af hvem der manglede, måtte de kalde alle 87 børn sammen og så kom de frem til min dreng og en anden dreng var væk.. og der var så gået mellem 1 time og halvanden.. Men de var ude og lede og fandt dem i et boligområde på en trappe nær børnehaven.. Men vi som forældre fik det først af vide da vi hentede ham, der sad han på en skammel ved siden af en voksen og havde fået meget skæld ud.. og han græd som pisket.. Det synes jeg så ikke var helt fair,, Han var 3 år han har jo ikke gjort det bevidst.. Han har beskrevet hele historien for os og han fortalte også at de var hjemme hos kammeraten og ringe på da de skulle til fødselsdag, men hans mor åbnede ikke og så blev vi bange.. og da vi så skulle tilbage, kunne vi ikke finde vej sagde han og der satte vi os på en trappe..

Men enig som forældre går der mange tanker igennem ens hoved.. Der er en mose i nærheden, en  utrolig trafikeret vej m.m . i nærheden,., og hold da op, nu er han 5 år og jeg tænker stadig hvis ikke de havde fundet ham.. Men altså som han siger, det gør jeg aldrig mere..

Anmeld

26. august 2011

AndreasMor84

**Stolt Mor<3** skriver:

Som pæd. kan man nu godt blive en anelse provokeret af dit indlæg Hvis vi GØR vores arbejde..??!!... Nogle gange ville jeg ønske at alle Jer, både forældre, politikerer osv. som ikke tror på at vi faktisk gør vores arbejde fordi vi VIL, kunne komme ud og være bare én dag i en institution.. Så ku det være I fik en anden indsigt

Ja der er brodne kar i institutionerne rundt omkring, men der har efterhånden været SÅ MANGE debatter omkring pædagoger og at vi "bare" sidder og drikker kaffe, ikke holder øje, snakker privat osv. og det kan godt tænde mig lidt af, især når man som ung pæd. faktisk brænder for sit job!!

Anmeld

26. august 2011

AndreasMor84

wamse skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.