Barn forsvundet fra børnehave i Haderslev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

LinLin

**Stolt Mor<3** skriver:

hihi ej men jeg synes os der er forskelv på arbejde og så når man sidder på en debat side på nettet hvor tingene netop går ud på at få råd, vejledning, hyggesnak, dele ting, diskutere emner - nogle gange være meget uenig ol , så måske jeg var anderledes in real

Er du seriøst udd. pæd? For hvis du er undrer jeg mig meget over din måde at udtrykke dig på (fx "Kan ikke se hvad dit problem er")

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

DAs mor skriver:

Er du seriøst udd. pæd? For hvis du er undrer jeg mig meget over din måde at udtrykke dig på (fx "Kan ikke se hvad dit problem er")

Ikke uddannet men været som pædagogmedhjælper og meningen var jeg skulle have den uddannelse, men det er for hårdt at de hvordan nogle børn har det der hjemme og se hvilken ændring der kommer i de små børn hvis det går skidt hjemme eller de skal have en lille ny f.eks. Og så synes jeg at de steder jeg har været at der var aalt for meget facade på pædagogerne desværre, de bagtalte forældrene og snakkede om hvem af fædrende de ville være sammen med osv, ja var målløs. Der var flere ting men ja ..

Pga rigtig mange ting og da jeg bare gerne vil arbejde med omsorg af børn eller ældre skifter jeg nu til ældre og har endelig besluttet mig. Men grunden til min reaktion er at noget sagt i "sjov" bliver taget så ilde op, så bliver man lidt sådan. Wow roolig nu

Det blev taget som om jeg var fordomsfuld og mente det var sådan alle steder, sort på hvidt står der jo at min lillebror for mange år siden stak af, og jeg selv har oplevet noget linende der hvor jeg var plus dovne pædagoger, sådan stod det ikke til i VS afdelingen hvor jeg var ved siden af, og de er jo aætså os pædagoger, så er ikke fordomsfuld over for pædagoger som jeg os gør klart Men de steder jeg var , var de ret dovne.

så sagde jeg at HVIS pædagoderne i en vuggestue er lud dovne og ikke ser efter, og man ikke kan sætte en masse ekstre ind pga pengemangel, så hellere højt hegn end løs løbne børn, og det blev åbenbart tolket somom at alle BH burde få det fordi ALLE bare er dovne, men nej det er de ikke, ikke i min afdeling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.