Barn forsvundet fra børnehave i Haderslev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

stella

twinboys skriver:

ved ikke hvor hun er fundet men det vigtigste er at hun er fundet...

ja det er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

karina1980

twinboys skriver:

Sidder og græder på de forældres vegne... Og den lille pige hvor er hun...

Barnet skulle hentes i børnehaven, men da barnet ikke kan findes nogen steder, mener børnehaven at hun må være hoppet over hegnet...

Hvad sker der lige???

Hvordan kan man have et så lavt et hegn at barnet kan kravle over...???

Måske de skulle have mere opsyn med børnene... og have lavet et legeplads og indhegnings opsyn...

Stakkels stakkels familie...

Vil nu ud at hjælpe med at finde den lille pige...

Godt mine børn ikke går i børnehave mere og godt vi havde en børnehave vi var tryg ved...

Majbritt

vores gamle børne have et hegn på 2,2 meter rundt, men de hoppede stadig over.

jeg bor tæt på børnehaven og måtte(må) ofte følge børn hjem, nu har de så lukket halvdelen af deres legeplads af, så de har bedre opsyn.

men det ikke nemt at se alle børn når man er 3 pæd. til 40-45 børn.

jeg håber de finder pigen, i god behold, men frygter at det ikke bliver sidste gang at vi hører om disse sager

Anmeld

25. august 2011

AndreasMor84

Det er selvfølgelig forfærdelig og må IKKE ske, MEN børn er børn.. selvom hegnet er ret højt, kravler de jo stadig i det, stabler kasser osv. for at kravle op og nogle gange lykkes det dem at kravle over, selvom de godt ved, at de ikke må. Selvfølgelig skal der holdes øje med børnene og det er mit værste mareridt at jeg nogensinde kommer til at opleve disse ting som pædagog, men i disse sparetider, hvor der faktisk er blevet fyrret 4500 pædagoger bare i år på knap 9 måneder, er det sku svært også at have øjne i nakken Men i sådanne sager synes jeg nu også forældre har et ansvar.. at man lærer sine børn hvad man må og ikke må. Ja undskyld, men det er altid så "nemt" at give pædagogerne skylden...

Anmeld

25. august 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

Barnet skulle hentes i børnehaven, men da barnet ikke kan findes nogen steder, mener børnehaven at hun må være hoppet over hegnet...

Hvad sker der lige???

Måske de skulle have mere opsyn med børnene... og have lavet et legeplads og indhegnings opsyn...

Godt mine børn ikke går i børnehave mere og godt vi havde en børnehave vi var tryg ved...

Majbritt

Ej hvor frygteligt - der står ingenting på tekst tv ??

Hvor har du hørt det henne ? håber hun bliver fundet i god behold

Anmeld

25. august 2011

tasha33

ja hun er fundet og i god behold, faren er stiktossede og tager til kommunen i morgen og får hende flyttede til en anden børnehave, kan godt forstå at der ikke er noget tillid tilbage til den pågældende børnehave.

Anmeld

25. august 2011

LisaV

Nu bor jeg selv i byen og har intet hørt, derfor har jeg lige siddet og  tjekket diverse webaviser, og der står heller ingenting???

Derfor kan det selvfølgelig sagtens være rigtigt, jeg undrer mig bare

Jeg er normalt ikke aktiv herinde, men blev lige spurgt om min datter var hjemme i god behold på FB, og det må jo heldigvis konstatere, at hun er....

Jeg ved, at der i vores inst. da vores ældste datter gik der var 3 børn, for hvem det lykkedes at forcere hegnet vha. nogle mælkekasser mv.

Det var bestemt ikke pga. manglende opsyn, generel pædagogisk inkompetence. Det MÅ ikke ske, men det kan ske selv i den bedste institution.

Derfor synes jeg det er en overreaktion straks at flytte sit barn, med mindre det fx er sket flere gange eller, der vitterligt har været tale om bevidst manglende opsyn.

Men, det også bare behovet for ekstra hænder, når den slags sker, selvom vores "kære" socialminister hævder, at der ikke er skåret i personaleressourcerne ude omkring.

Ps.

For nogen tid siden huserede der på fb en historie, hvor man advarede folk mod en potentiel krænker, som havde antastet nogle småpiger i Vojens. En lign. historie blev sat i gang i Sønderborg-området. Det var en and.

Anmeld

25. august 2011

musse1

twinboys skriver:

Hvad sker der lige???

Majbritt

hvor er det dog forfærdeligt og også at de ikke har opdaget det, stakkels forældre, håber de finder hende i god behold, og der er en masse der hjælper med at lede..

nej det burde ikke kunne lade sig gøre, men kan fortælle dig, at det ik er længe siden, jeg fik en opringning fra bhv. at de måtte fortælle at min dreng sammen med en anden, havde været væk, de opdagede det kun ved at der var nogle børn, der fortalte de lidt tid efter, at de var hoppet over hegnet, og ja de havde været gået ned i byen, hvor de skla over flere små veje, og så rundt om, hen til skolen, hvor pædagogen så havde fundet dem.

jeg var tosset, og havde også en alvorlig snak med min søn, for han skal vide, når der er et hegn må han ikke bare springe over, men var også tosset over pædagogerne ikke holder mere øje..

håber virkelig den lille pige snart er fundet. tænker på dem

Anmeld

25. august 2011

Janni.

Har lige læst på facebook at hun er fundet igen, ved dog ikke mere end det  Men godt de fandt hende i god behold 

Anmeld

25. august 2011

Sildefisk

karina1980 skriver:

vores gamle børne have et hegn på 2,2 meter rundt, men de hoppede stadig over.

jeg bor tæt på børnehaven og måtte(må) ofte følge børn hjem, nu har de så lukket halvdelen af deres legeplads af, så de har bedre opsyn.

men det ikke nemt at se alle børn når man er 3 pæd. til 40-45 børn.

jeg håber de finder pigen, i god behold, men frygter at det ikke bliver sidste gang at vi hører om disse sager

er selv pæd og 100% enig.

Nej det må IKKE ske, men det kan være en af konsekvenserne af at der snart er skåret så meget ind til benet, at disse situationer vil kunne forkomme! Det er ikke unormalt at være 2 voksne ude med 60-70 børn, der befinder sig OVERALT på legepladsen!

Anmeld

25. august 2011

wamse

Jeg synes sgu også at vi som forældre har et ansvar i at lære vores børn, at det ikke er okay at kravle over hegnet. Hånden på hjertet, så ville min datter aldrig gøre det, for hun har nemlig set andre børn gøre det, og hun valgte at hente pædagogerne. 

Jeg synes simpelthen det er for let at sidde og pege fingre af personalet, for ingen pædagog ønsker da at et barn forsvinder, men med de resourcer vi har i dag, så kan der bare ikke være den personale som mange af os synes er nødvendigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.