Nu bor jeg selv i byen og har intet hørt, derfor har jeg lige siddet og tjekket diverse webaviser, og der står heller ingenting???
Derfor kan det selvfølgelig sagtens være rigtigt, jeg undrer mig bare 
Jeg er normalt ikke aktiv herinde, men blev lige spurgt om min datter var hjemme i god behold på FB, og det må jo heldigvis konstatere, at hun er.... 
Jeg ved, at der i vores inst. da vores ældste datter gik der var 3 børn, for hvem det lykkedes at forcere hegnet vha. nogle mælkekasser mv.
Det var bestemt ikke pga. manglende opsyn, generel pædagogisk inkompetence. Det MÅ ikke ske, men det kan ske selv i den bedste institution.
Derfor synes jeg det er en overreaktion straks at flytte sit barn, med mindre det fx er sket flere gange eller, der vitterligt har været tale om bevidst manglende opsyn.
Men, det også bare behovet for ekstra hænder, når den slags sker, selvom vores "kære" socialminister hævder, at der ikke er skåret i personaleressourcerne ude omkring.
Ps.
For nogen tid siden huserede der på fb en historie, hvor man advarede folk mod en potentiel krænker, som havde antastet nogle småpiger i Vojens. En lign. historie blev sat i gang i Sønderborg-området. Det var en and.
Anmeld