Muhmi skriver:
Ååårh sødesten! 
Æv hvor er det bare surt når det ikke kører... Hvis du virkelig lider så meget under det med at amme, så tror jeg altså også at selv din SP ville foreslå dig at tage flasken i brug.... Det lyder til at det kunne være en god hjælp... Du kunne jo også give flaske hveranden gang, så der stadig kommer noget god modermælk indenbords.... Ring til din SP imorgen og hør hvad hun vil foreslå...

Tak søde

Kan altid regne med din opbakning

Men ja, synes godt nok ikke det er sjovt og overvejer kraftigt at tage flasken i brug. Samtidig tænker jeg også, at hvis den "gode tid" er lige om hjørnet, burde jeg måske bare bide tænderne sammen lidt endnu??? Kan ikke finde ud af det og min SP er ikke én jeg bare må ringe til - skal sende hende en sms og så svarer hun inden for 2 hverdage...
Har kun mødt hende 1 gang, men hun er godt nok ikke min kop te

Da hun fandt ud af, at jeg brugte suttebrikker, så hun helt forkert ud og begyndte straks at notere, og fordi jeg var to presseveer om at få lillemandens hoved ud, havde han fået en "bule" ved fødslen og straks var hun super mistænksom, for det havde hun da aldrig hørt før! Det undrede mig lidt, eftersom de på hospitalet sagde, at det var helt normalt, og at det ville forsvinde i løbet af en måneds tid...
Så jeg har desværre ikke så meget tiltro til hende... Synes ikke det er rart at blive "målt og vejet" på den måde...
Anmeld