uenig om opdragelse, mishandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

jeg ved godt dette måske er et dumt spørgsmål ...

men snakkede i børneopdragelse inden i fik børn ??

vidste du godt hvad hans holdning var til børneopdragelse eller hvordan han selv var opdraget .??

jeg ville ikke have fået børn med sådan en mand ...

jeg ville flytte med det samme og søge om fuld forældremyndighed UDEN sæmværdsret ....

det der er børnemishandling i mine ører

og det er synd for drengen at han skal vokse op med sådan en far

nej vidste ikke han havde de holdninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Hvis han er så sikker på, at det er en super god ide at smide jeres 3-årige søn under den kolde bruser, så lad ham selv smutte ned på kommunen og spørge dem ad.. Det tror jeg næppe du får ham til, for inderst inde ved han godt, at det er dybt forkert!

siger det når han kommer hjem...

Anmeld

25. august 2011

serinasmor

Anonym skriver:

nej vidste ikke han havde de holdninger...

Anmeld

25. august 2011

Nettemor

Zeus skriver:

Hvis han er så sikker på, at det er en super god ide at smide jeres 3-årige søn under den kolde bruser, så lad ham selv smutte ned på kommunen og spørge dem ad.. Det tror jeg næppe du får ham til, for inderst inde ved han godt, at det er dybt forkert!

Anmeld

25. august 2011

Laura.

Anonym skriver:

jeg elsker jo manden. kan ikke bare smutte.. er der ikke nogen man kan tale med sammen, som han vil lytte på? desuden hader han pædagogik, så hvis jeg kommer med et argument inden for det er det no go..

Det lyder hårdt, men JO, det kan du godt ! - hvis altså dit barn kommer i førte række og du er bekymret !!

Anmeld

25. august 2011

Møn-Mor

Det mest ulykkelige i det her er, at med den nye "fine" forældrelov, ja så skal der usigeligt meget til før farmand ikke får samværsret med barnet.

Har hørt om sager, hvor børn, som er kraftigt under mistanke for at være blevet udsat for incest af deres far - skulle udleveres til samvær med ham, for der var jo ikke faldet dom i sagen endnu .

Anmeld

25. august 2011

Zeus

Mit hjerte bløder ærlig talt for den lille dreng.. Selv hvis det "kun" er sket én gang, så er det stadig én gang for meget

Hvor frygteligt

Anmeld

25. august 2011

Moster Lagkage

FruStolpe skriver:

Jeg stoppe med at læse med her.
Indlægget må være en joke. Ingen ansvarlig mor ville lade sit barn blive udsat for det der, med undskyldningen. "jeg elser ham jo". Det er bare ikke godt nok

Carina

sådan er de mishandlingssager sikkert startet rundt omkring, brønderslev osv. men ja jeg håber også at det er en joke. ellers burde mor være skredet for længe siden, i min verden skal man altid sætte sine børn højest.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Kan da godt forstå at du har det på den måde, det er jo ikke dig, der skal under en kold bruser, fordi DU har tisset i bukserne!! Eller bliver tvunget til at slå dit eget kæledyr ihjel!

Du risikerer at få et ødelagt barn, hvis du tillader din mand, at behandle ham sådan.. Så kan du jo passende stå om 20 år, og sige "undskyld, men jeg elskede ham desværre for højt, selvom han mishandlede dig".. For det ér mishandling!

Det er simpelthen for latterlig en undskyldning det dér, når det er din egen søn det handler om!

Så må du gå til kommunen, og sige at i har brug for noget hjælp. De har forskellige ting de kan tilbyde, og både samtaler og div andre ting, og de gør det for at HJÆLPE..

kan man snakke/ få rådgivning af kommunen?? så vil jeg da det... mange tak, det var et svar som dette jeg søgte.

Anmeld

25. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

det har han

Stakkels stakkels dreng!! Jeg er dybt rystet over, at du kan stå til og se dit barn blive mishandlet. Håber virkelig for din drengs skyld, at du flytter nu. Hvad bliver ikke det næste??!! Jeg tør virkelig ikke, at tænke på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.