uenig om opdragelse, mishandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det er børnemishandling!! Jeg kan kun sige stakkels dreng der skal have en far med sådanne holdninger. Jeg håber virkelig ikke for din søn, at det har stået under den kolde bruser fordi, at han tissede i bukserne!!

det har han

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

jeg elsker jo manden. kan ikke bare smutte.. er der ikke nogen man kan tale med sammen, som han vil lytte på? desuden hader han pædagogik, så hvis jeg kommer med et argument inden for det er det no go..

Jeg stoppe med at læse med her.
Indlægget må være en joke. Ingen ansvarlig mor ville lade sit barn blive udsat for det der, med undskyldningen. "jeg elser ham jo". Det er bare ikke godt nok

Carina

Anmeld

25. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

jeg elsker jo manden. kan ikke bare smutte.. er der ikke nogen man kan tale med sammen, som han vil lytte på? desuden hader han pædagogik, så hvis jeg kommer med et argument inden for det er det no go..

Kan godt være du elsker manden... Men elsker du ikke dit barn højere??? Det ville være SÅ forkert at du lod ham behandle dit barn sådan!!

Anmeld

25. august 2011

cnmigo

Anonym skriver:

ved ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at indse at det er forkert.. han er selv blevet opdraget på nogenlunde samme måde, bare værre.. han er ikke til at snakke med om det.

måske du kunne prøve at vende den om - spørge ham om HAN syntes det var sjovt eller særlig fedt at blive spulet under den kolde bruser?

Og om han så syntes det er noget man skal udsætte hans EGEN SØN for??

Hvis han så bare ryster på skuldrene og siger selvfølgelig eller lignende, ja så havde jeg altså pakket søn og pakkenelliker og forladt ham!

Men måske man kunne komme den vej igennem ham og pille ved hans egne følelser og minder. 

Men jo, syg syg syyyyyyyyg tankegang!

Anmeld

25. august 2011

Muhmi

FruStolpe skriver:

Jeg stoppe med at læse med her.
Indlægget må være en joke. Ingen ansvarlig mor ville lade sit barn blive udsat for det der, med undskyldningen. "jeg elser ham jo". Det er bare ikke godt nok

Carina

Tænker lidt på at anmelde så moderator evt. kan finde ud af hvem der står bag så de kan blive meldt til kommunen......

Anmeld

25. august 2011

Chillien

Da vi var børn fik min lillebror af og til nogle vilde skrigeanfald.. når hans far så ikk ku få ham til at falde ned kom han under den kolde bruser... Det skete temmelig tit til sidst...

Det er oplevelser der har printet sig fast... Dem får jeg ALDRIG ud af hovedet... Så ja.. det er mishandling... Det burde ingen opleve...

Anmeld

25. august 2011

Laura.

Anonym skriver:

Hej piger.. vi har et kæmpe problem herhjemme, som ofte bliver noget vi diskuterer om, og kommer op at skændes over..

Min mand er meget gammeldags hvad det angår opdragelse, og det stik modsatte af pædagogisk..

fx mente han at vores søn på 3 år skulle have kolde brusebade når han tissede i bukserne, for at gøre ham bange for det så han stoppede.. jeg mener det er børnemishandling, men det kan han bare ikke se, og der er ikke noget i verden jeg kan gøre for at bevise at han ikke har ret....

forleden dag snakkede vi om kæledyr. om vi skulle lade vores søn få et hvis han ville. det måtte han gerne, men på den betingelse at han HELT SELV skal passe det, og hvis han glemmer at give det mad så det bliver sygt, skal han tvinges til selv at slå dyret ihjel! han siger at ellers lærer han aldrig at tage ansvar.. her talte vi så om når han blev lidt ældre, ca 8-9 år.. men det kunne jeg ALDRIG drømme om at tvinge mit barn til. jeg får ondt i hjertet bare af at tænke på det

hvis ikke det bliver sådan, siger min mand at vi ikke skal have kæledyr

er det bare mig der er for blødsøden, eller er min mand galt på den? er det overhovedet lovligt det han har gang i??

hilsen en fortvivlet mor.

Jeg så engang et afsnit i Dr. phil, hvor er mor smed sin søn (kan ikke huske hvor gammel han var) i bruseren og tvang ham til at bade i iskoldt vand, fordi han tissede i bukserne.

Jeg kan ikke forstå at man kan gøre sådan og synes at det er direkte forkert og børnemishandling med stort M !!  Så hvis det er noget I gør derhjemme, synes jeg det bør stoppe omgående !

Anmeld

25. august 2011

Zeus

Anonym skriver:

Kan da godt forstå at du har det på den måde, det er jo ikke dig, der skal under en kold bruser, fordi DU har tisset i bukserne!! Eller bliver tvunget til at slå dit eget kæledyr ihjel!

Du risikerer at få et ødelagt barn, hvis du tillader din mand, at behandle ham sådan.. Så kan du jo passende stå om 20 år, og sige "undskyld, men jeg elskede ham desværre for højt, selvom han mishandlede dig".. For det ér mishandling!

Det er simpelthen for latterlig en undskyldning det dér, når det er din egen søn det handler om!

Så må du gå til kommunen, og sige at i har brug for noget hjælp. De har forskellige ting de kan tilbyde, og både samtaler og div andre ting, og de gør det for at HJÆLPE..

Anmeld

25. august 2011

jette1983

Anonym skriver:

det har han

sorry men helt seriøst, så er du jo lige så slem som faderen, hvis du lader dit barn udsættes for det.

Jeg kan simpelthen ikke tro at in kærlighed til dit barn ikke er større end din kærlighed til din mand der har så vanvittigt et syn på andre mennesker.

Og til dit oprindelige spørgsmål, JA det er børnemishandling og jeg ville ikke tøve med at melde jer begge til kommunen hvis jeg vidste hvem i er.

Anmeld

25. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

det har han

kan du leve med at din søn får den behandling?

for hvis du ikke kan så er det vel ligegyldig at du elsker ham! hvis han behandler dit guld sådan så kan det vel ikke passe at det skal fortsætte med at gå ud over ham. hvis manden ikke vil forstå at det er en fuldstændig uacceptabel opførsel så er det jo på bekostning af din søn at du bliver i det forhold.

jeg kan godt forstå det er svært men hvis han er klar på at miste dig for at holde fast i sine absurde holdninger så er han vel ikke det værd?!!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.